Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

VA - Scantraxx Sampler Vol 6 (SCANSAMP006)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 09/05/2011
WEB release: Geen (Vinyl only)

A1. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
A2. The Prophet - Counterfeit
B1. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Snooze Edit)
B2. Second Identity - Moving Madness

Samples:

Bron: astralmusic.com
http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:05 

Hardtraxxer

op vinyl? :D

wat raar, maar dik respect dat ze het nog doen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:06 

Artiest

Wake Up! en Struggle For Existence wel uber vette platen!
De andere 2 vind ik dan weer niks aan, ze maken die samplers wel zodanig dat je denkt "jaaa...neee."
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:35 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
De andere 2 vind ik dan weer niks aan, ze maken die samplers wel zodanig dat je denkt "jaaa...neee."

Ik vond Counterfeit nog 1 van de weinig goeie platen die The Prophet heeft gemaakt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

De andere 2 vind ik dan weer niks aan, ze maken die samplers wel zodanig dat mensen die geen vinyl kopen denken "jaaa...neee."

Je moet er wel rekening mee houden dat de doorsnee vinyl-koper ook dikke 1-trackers en veel 2-trackers koopt he. 1 dikke knaller of 2 hele aardige platen (of omdat de verzameling compleet moet) is voor een vinyl liefhebber over het algemeen al genoeg om over te gaan op kopen. Echt maar een heel klein deel van vinyl-kopers wacht op een vinyl met 3 of 4 dikke tracks, want dan staat de kast bijna leeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:51 

Artiest

Ik zeg ook niet dat niemand ze koopt, maar ik denk elke keer ja, leuk, maar waarom de keuze het zo te verdelen...
zie de logica er niet van in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat niemand ze koopt, maar ik denk elke keer ja, leuk, maar waarom de keuze het zo te verdelen...

Ik denk omdat ze er zo meer verkopen omdat een breder publiek bereid is om zo'n ding te kopen. Als er alleen maar beukplaten op staan, dan kopen een paar Hardtraxxers 'm wel, maar de (grotere) groep melodie-liefhebbers 'm niet. Als er alleen maar melodische platen opstaan, dan kopen de beuk-liefhebbers 'm weer niet. Met beide soorten op 1 vinyl zal een groot deel van beide groepen allebei kopen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:02 

Artiest

Ja ik bedoel niet zozeer dat ik alleen beukplaten wil, ik snap de verdeling wel, alleen kiezen ze imo net de euforische/mainstream platen die het net niet zijn of volgens mij niet de meest spraakmakende van alle Scantraxx releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Zo, scantraxx maakt er tenminste geen half werk van :worship:

Bijna alles komt alsnog op vinyl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:30 

Hardtraxx Newbie

Maar vrind, zoveel nieuw * underground * materiaal heeft Scantraxx toch niet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Ja ik bedoel niet zozeer dat ik alleen beukplaten wil, ik snap de verdeling wel, alleen kiezen ze imo net de euforische/mainstream platen die het net niet zijn of volgens mij niet de meest spraakmakende van alle Scantraxx releases.

Die staan er overal wel op hoor, alleen erg verspreid. Imo zit er wel veel 'filler' bij als je kijkt naar wat hier populair is, maar de tracklists zijn wel gebaseerd op vraag. Schijnbaar is bijv. Moving Madness toch een gewilde track. Mss erg goed verkocht op hardstyle.com of erg populair in t buitenland ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:39 

Artiest

PNXRMX schreef:

Die staan er overal wel op hoor, alleen erg verspreid. Imo zit er wel veel 'filler' bij als je kijkt naar wat hier populair is, maar de tracklists zijn wel gebaseerd op vraag. Schijnbaar is bijv. Moving Madness toch een gewilde track. Mss erg goed verkocht op hardstyle.com of erg populair in t buitenland ofzo.

Nou dat kan best, is dan gebeurt terwijl ik sliep ofzo >.< Counterfeit en Moving Madness waren volgens mij aan iedereen wel beetje voorbij gegaan, maar kan ernaast zitten..

@ prcn, wie heeft het over nieuw of underground?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:42 

Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:

Nou dat kan best, is dan gebeurt terwijl ik sliep ofzo >.< Counterfeit en Moving Madness waren volgens mij aan iedereen wel beetje voorbij gegaan, maar kan ernaast zitten..

@ prcn, wie heeft het over nieuw of underground?!

Underground in de zin van * beukers * want beukers zijn underground en niet happy melodic toch ofzo? LOL!

Ach we moeten blij zijn dat we nog vinyl kunnen kopen... ja toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:52 

Artiest

Hele term underground mag van mij wel weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Er bestaat een hardstyle scene buiten hardtraxx >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:56 

Artiest

PNXRMX schreef:

Ja ik denk hier ook niet in hardtraxxers, maar in z'n algemeenheid heb ik niet veel mensen het horen hebben over Counterfeit ofzo en niet iedereen die ik ken zit op hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Dat. En als je kijkt naar de verkopen rond die tijd zie je dat Moving Madness het gewoon goed gedaan heeft. Dan is het toch wel logisch dat ze deze ook op vinyl uit laten komen.

Mooi divers geselecteerd trouwens, van alles wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

Kijk.............heeft struggle for existence het toch gered....... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

jammer dat ze altijd 2 goeie met 2 slechte platen bij elkaar op zetten nu weet ik niet of ik ze wel wil kopen zelfde verhaal met Under Attack :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:06 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
jammer dat ze altijd 2 goeie met 2 slechte platen bij elkaar op zetten nu weet ik niet of ik ze wel wil kopen zelfde verhaal met Under Attack :/ :/

Koop je em toch gewoon. De meeste vinyls hebben/hadden vaak 2 tracks erop staan. Voor veel was het al genoeg als 1 van de 2 een dikke plaat was. En deze zijn niet duurder ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:

Wat koop je dan wel? :/ Had je 'm gekocht als het een 2-tracker was met 2 dikke tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:07 

Hardtraxx Addict

Als ik alleen platen had gekocht waarop alle tracks vet waren, dan was m'n platencollectie wel iets kleiner uitgevallen.

En in het geval van bijv. Under Attack, die koop ik alleen voor al voor die track, zou me eerlijk gezegd boeien wat er voor de rest op staat... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat je geen custom-vinyl kan maken van alle Hardstyle tracks ever.

A1. Ran-D & Adaro- Under Attack
A2. B-Front & Frontliner- Magic
B1. B-Front- Neophobia
B2. B-Front- Inner Creativity

Dat zou toch heldig zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Intervention schreef:

Wat koop je dan wel? :/ Had je 'm gekocht als het een 2-tracker was met 2 dikke tracks?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
PNXRMX schreef:
Intervention schreef:

:yes:

En waarom dat dan wel? Vind je die 2 andere tracks zo erg dat je ze absoluut niet in je collectie wil hebben? :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle