Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - Scantraxx Sampler Vol 5 (SCANSAMP005)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 25/04/2011
WEB release: Geen (Vinyl only)

A1. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
A2. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious (Kasparov Rmx)
B1. Wildstylez & Isaac - Lost In Music
B2. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game

Samples:





Bron: Astralmusic.com
http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en

Deze wel dik genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

nope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, op al die samplers is de trackkeuze beetje jammer... Voor 1 track die goed is krijg je d'r 3 mindere tracks bij haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nein. Scantraxx had dit veel beter aan kunnen pakken door 2 x een vinyl met beukers te maken en 2 x een vinyl met euforische.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:09 
 
Artiest

toch krijg je hier wel 3 leuke plaatjes en een kak plaat, dus...
Hij zou het kunnen worden.
overigens koop ik ze niet, zou het wel vet vinden als ze een mooie hoes hadden zodat je op de muur kan plakken.
Als Fusion toch zoiets doet moeten ze gewoon 2 keer in het jaar een limited edition drukken, met halverwege het jaar de knallers van eerste 6 maand en aan het eind knallers van de tweede zes maand.
Gelimiteerd drukken, vette hoes erbij, dan zou het veel vetter zijn. Wat Scantraxx nu doet lijkt wel als een printer die eerst alles in de wachtrij eruit moet spugen voor die komt bij wat er nu speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2 en B1 boeien mij ook niet echt, maar er zijn toch vast wel genoeg mensen die 2 tracks hiervan wel vet vinden? Je kunt nooit verwachten om alle 4 tracks op een sampler per se te moeten hebben. Ik had de meeste zelf ook wel anders ingedeeld, dat wel, maar ik vind elke sampler tot nu toe de moeite waard om te kopen.

Ze gaan overigens na een tijdje wel over op (bijna) alleen maar nieuwe tracks neem ik aan. Nu zijn ze even in 1x alle oude hits eruit aan t duwen voordat ze echt te oud worden om te kopen. Ze komen ook allemaal op dezelfde dag uit over 3 weken, dus het is niet alsof het weer maanden gaat duren voordat de volgende eraankomen.

Overigens zou ik zelf liever hebben dat Fusion gewoon alles of bijna alles op vinyl zou doen en niet alleen de 4 beste per half jaar - al zou het ten koste gaan van de artwork. Sowieso zouden ze 'speciale' samplers kunnen maken nu, zoals een B-Front special met Neophobia of Sleepwalker / Scary Noises / Chemical / Inner Creativity ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:27 
 
Artiest

Ik vind wel dat je iig 2 keer per jaar ofzo een Vinyl uit moet brengen, als producer zegt dat ook wat. Digitale releases zijn leuk, maar het is vet dat je een vinyl release hebt als artiest.
Misschien idd zo nu en dan een sampler, maar wel met flink mooi artwork, want dat hoort erbij. Je hoeft niet te drukken als een gek, gewoon bepaald aantal voor de echte liefhebbers, het concept is leuk.
Denk alleen wel dat we allemaal eens zijn dat Scantraxx hier een kans laat glippen om echt iets vets te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind wel dat je iig 2 keer per jaar ofzo een Vinyl uit moet brengen, als producer zegt dat ook wat. Digitale releases zijn leuk, maar het is vet dat je een vinyl release hebt als artiest.
Misschien idd zo nu en dan een sampler, maar wel met flink mooi artwork, want dat hoort erbij. Je hoeft niet te drukken als een gek, gewoon bepaald aantal voor de echte liefhebbers, het concept is leuk.
Denk alleen wel dat we allemaal eens zijn dat Scantraxx hier een kans laat glippen om echt iets vets te doen.


Heb je wel enigszins gelijk in moet ik zeggen. De platen zijn zo wel een stuk minder speciaal, maar aan de andere kant zou ik alsnog graag gewoon tracks van alle 5 de samplers op vinyl willen hebben. Als Scantraxx bijv. 2 of 3x per jaar een speciale sampler uit zou brengen met dikke artwork en de 4 grootste klappers van de afgelopen tijd, maar tussendoor ook zulke samplers uit zou brengen, zou ik wel heel erg tevreden zijn. Het is alleen erg subjectief bij een label als Scantraxx wat die 4 tracks nou zouden moeten zijn, aangezien daar zowel DBSTF als A2 en Ran-D onder vallen en smaken dus erg verschillen. Bij Fusion zou dat wat makkelijker kunnen denk ik, al wordt het soms heel erg moeilijk om maar 4 tracks te kiezen uit een periode van 6 maanden of zelfs 4 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:46 
 
Artiest

Ja dat is erg lastig te zeggen, toch zou een Fusion best 8 platen kunnen kiezen die bv vorig jaar de grootste knallers waren. Dat lijkt me nog wel te doen en ik denk dat ze het grote publiek ook tevreden houden met hun keuze.
Scantraxx is idd wat lastiger omdat het wat breder is, in hun geval zou je misschien meer samplers moeten uitgeven, maar zeker niet teveel.
Het is vet dat het meer voor echte liefhebbers is en een soort verzamelwerk. Echte fans zullen het willen hebben, anderen zullen er niet naar omkijken.
Over aantal jaar kun je dan zeggen dat je de Fusion December Sampler van 2011 hebt en dat is dan iets speciaals.
Althans ik zie het ongeveer zo voor me, ik zal er niet te diep op in gaan, maar dat zou ik echt uber tof vinden. Ondanks dat ik geen LP speler heb ofzo zou ik als liefhebber en fan een sampler die vet is qua nummers en artwork echt wel willen hebben.
Kan zijn dat ik dit als enige zo bekijk en het vet idee vind, dacht ook dat Scantraxx dit soort van van plan was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nein. Scantraxx had dit veel beter aan kunnen pakken door 2 x een vinyl met beukers te maken en 2 x een vinyl met euforische.

Ja precies :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dakpan schreef:
Nein. Scantraxx had dit veel beter aan kunnen pakken door 2 x een vinyl met beukers te maken en 2 x een vinyl met euforische.

Ja precies :thumbup:

dat bedoel ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vraag is dan alleen of ze wel meer verkopen. Een hoop mensen gaan dan ofwel alleen de beukers kopen ofwel alleen de blije, terwijl ze anders misschien beide hadden gekocht voor de tracks die ze willen hebben. Aan de andere kant zullen sommigen nu ook beide overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

persoonlijk hoop ik wel uit respect dat mensen un plaat kopen! gewoon vet dat ze tog nog vinyl release :D :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :love: :love: :love: :love: :bomb: :bomb: :bomb: :$ :$ :$ sorry :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:13 
 
Donateur

1-3 boeide mij op 1 nummer na heletijd niet.
4 & 5 zijn daarentegen nog wel te pruimen!
4 in mindere mate though.
leuk iniatief al kunnen ze de keuzes beter maken qua verdeeldheid van tracks.
hopelijk doen wat meer labels dit.
Ik draai zelf niet met vinyl maar ik hou er gewoon van punt uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ik draai zelf niet met vinyl maar ik hou er gewoon van punt uit :thumbsup:

Ik koop ze alle 5 uit respect en omdat ik zelf vinyl draai! maar het is gewoon lekker om een product in je hand te heben :drool: :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle