Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - Scantraxx Sampler Vol 1 (SCANSAMP001)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 25/04/2011
WEB release: Geen (Vinyl only)

A1. Frontliner - Discorecord
A2. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
B1. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
B2. Bioweapon - Cosmic Destination 2010

Samples:





Bron: astralmusic.com
http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, voor alleen Face The Enemy Remix koop ik hem niet. Zou hem eigenlijk sws niet kopen al stonden er 4 vette nummers op, weiger dat label te supporten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jammer, voor alleen Face The Enemy Remix koop ik hem niet. Zou hem eigenlijk sws niet kopen al stonden er 4 vette nummers op, weiger dat label te supporten. >.<

Dan moet je ook niet zeuren.

Jammer van die Face The Enemy (Zany Remix). Had liever een andere plaat daarvoor gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Dakpan schreef:
Jammer, voor alleen Face The Enemy Remix koop ik hem niet. Zou hem eigenlijk sws niet kopen al stonden er 4 vette nummers op, weiger dat label te supporten. >.<

Dan moet je ook niet zeuren.

Jammer van die Face The Enemy (Zany Remix). Had liever een andere plaat daarvoor gezien.


Als je vinyls alleen koopt als er 4 tracks op staan die je vet vindt, dan kom je niet zo ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitch Black hebben ze trouwens omgewisseld voor Cosmic Destination 2010. Wel een slechte move imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.

idd kvind het wel weer beetje geldklopperij hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Lyst schreef:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.

idd kvind het wel weer beetje geldklopperij hoor :/


Uit ander topic:
PNXRMX schreef:
D-Ruz schreef:
Geldwolven


Jij snapt er iets van :/ Platen worden (vrijwel) zonder winst of mss zelfs met enig verlies uitgebracht voor de liefhebbers en evt. ook ter promotie van het label en de artiesten.



Lyst schreef:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.

Heb net ff met Freaky gebeld en schijnbaar zijn er nu al veel positieve reacties geweest en bestellingen geplaatst. Ik denk dat er in het buitenland veel vraag naar is + onder de verzamelaars in Nederland ook wel wat. Er werd ook veel gevraagd naar nummers als Cosmic Destination en dat soort dingen, waar je niet gauw van zou verwachten dat het goed zou verkopen onder de vinylliefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:17 
 
Artiest

Scantraxx staat niet gelijk aan de geliefde term "dagjesmensen" let op dat er genoeg mensen zijn die al jaren mee draaien en die releases nog altijd geweldig vinden.
Ik denk dat Scantraxx best veel volgers heeft als het gaat om deze actie, ik denk ook zeker dat veel mensen ze willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat er weer vinyls gedrukt gaan worden :)

Alleen vind ik dit dan wel een saaie vinyl, natuurlijk Face the Enemy (Zany Remix) is geweldig, maar geheel misplaatst hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt aangeschaft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk voor de mensen die met vinyl draaien. Maar vind het nou niet echt topcombinaties wat overal op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Scantraxx staat niet gelijk aan de geliefde term "dagjesmensen" let op dat er genoeg mensen zijn die al jaren mee draaien en die releases nog altijd geweldig vinden.
Ik denk dat Scantraxx best veel volgers heeft als het gaat om deze actie, ik denk ook zeker dat veel mensen ze willen hebben.

Dat vind ik behoorlijk tegenvallen anders. De enige geliefde tracks zijn die van A2 Records. Bovendien heb je het over de CDJ generatie, ofterwijl mensen die vaak nooit met vinyl hebben gedraaid, ofwel de platenspelers in t laatste jaar weg hebben gedaan, omdat alle labels digitaal gingen. Dan ben je dus nog afhankelijk van mensen die vinyl kopen om het te verzamelen/op te hangen en een handje vol mensen dat nog Scantraxx draait met draaitafels. Ik denk dat Theracords misschien nog wel gemakkelijker vinyl kwijt kan.

Ach ja het is een goede actie voor de liefhebbers. Ik stond er wel even versteld van hoe weinig boeiends er is uit gebracht sinds dat ze digitaal zijn gegaan. Under Attack vind ik de beste die er bij staat, en zelfs die hoef ik niet op vinyl te hebben. Terwijl bij Fusion ik de helft van de laatste releases wel op vinyl wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk initiatief! Dat er meer labels mogen volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat vind ik behoorlijk tegenvallen anders. De enige geliefde tracks zijn die van A2 Records. Bovendien heb je het over de CDJ generatie, ofterwijl mensen die vaak nooit met vinyl hebben gedraaid, ofwel de platenspelers in t laatste jaar weg hebben gedaan, omdat alle labels digitaal gingen. Dan ben je dus nog afhankelijk van mensen die vinyl kopen om het te verzamelen/op te hangen en een handje vol mensen dat nog Scantraxx draait met draaitafels. Ik denk dat Theracords misschien nog wel gemakkelijker vinyl kwijt kan.

Ach ja het is een goede actie voor de liefhebbers. Ik stond er wel even versteld van hoe weinig boeiends er is uit gebracht sinds dat ze digitaal zijn gegaan. Under Attack vind ik de beste die er bij staat, en zelfs die hoef ik niet op vinyl te hebben. Terwijl bij Fusion ik de helft van de laatste releases wel op vinyl wil hebben.


Hardtraxx is niet representatief voor de groep die vinyl koopt he. Ik denk dat Harderstate daar een stuk dichterbij komt. Daar worden de samplers een stuk positiever ontvangen en zijn er veel members uit het buitenland die verschillende soorten tracks willen hebben. Ook heeft Freaky al een hoop bestellingen en positieve reacties binnen. Wellicht dat Fusion het nog beter zou doen, maar dit wordt echt wel een succes denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 08:33 
 
Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Intervention schreef:
Lyst schreef:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.

idd kvind het wel weer beetje geldklopperij hoor :/


Uit ander topic:
PNXRMX schreef:
D-Ruz schreef:
Geldwolven


Jij snapt er iets van :/ Platen worden (vrijwel) zonder winst of mss zelfs met enig verlies uitgebracht voor de liefhebbers en evt. ook ter promotie van het label en de artiesten.



Lyst schreef:
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die van scantraxx houden nog vinyls gaan kopen.

Heb net ff met Freaky gebeld en schijnbaar zijn er nu al veel positieve reacties geweest en bestellingen geplaatst. Ik denk dat er in het buitenland veel vraag naar is + onder de verzamelaars in Nederland ook wel wat. Er werd ook veel gevraagd naar nummers als Cosmic Destination en dat soort dingen, waar je niet gauw van zou verwachten dat het goed zou verkopen onder de vinylliefhebbers.


SUPER! :clap: (L) Vinyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 09:26 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Scantraxx staat niet gelijk aan de geliefde term "dagjesmensen" let op dat er genoeg mensen zijn die al jaren mee draaien en die releases nog altijd geweldig vinden.
Ik denk dat Scantraxx best veel volgers heeft als het gaat om deze actie, ik denk ook zeker dat veel mensen ze willen hebben.

Dat vind ik behoorlijk tegenvallen anders. De enige geliefde tracks zijn die van A2 Records. Bovendien heb je het over de CDJ generatie, ofterwijl mensen die vaak nooit met vinyl hebben gedraaid, ofwel de platenspelers in t laatste jaar weg hebben gedaan, omdat alle labels digitaal gingen. Dan ben je dus nog afhankelijk van mensen die vinyl kopen om het te verzamelen/op te hangen en een handje vol mensen dat nog Scantraxx draait met draaitafels. Ik denk dat Theracords misschien nog wel gemakkelijker vinyl kwijt kan.

Ach ja het is een goede actie voor de liefhebbers. Ik stond er wel even versteld van hoe weinig boeiends er is uit gebracht sinds dat ze digitaal zijn gegaan. Under Attack vind ik de beste die er bij staat, en zelfs die hoef ik niet op vinyl te hebben. Terwijl bij Fusion ik de helft van de laatste releases wel op vinyl wil hebben.


Ja, maar de vinyl is een hebbeding en niet specifiek om mee te draaien. Hoewel er genoeg mensen zijn die draaien met vinyl of thuis een platenspeler hebben en Scantraxx fan zijn.
Ben het met je eens dat Theracords ze eerder kwijt zou raken, maar de doelgroepen zijn heel anders. Ik denk dat Scantraxx alsnog wel wat vinyl platen weet te verkopen.
Ik heb zelf ook geen platenspeler, maar lijkt me super tof een vette release aan de muur te hangen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 10:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook vinyl en geen platenspeler, maar voor elk van deze samplers kan ik me 30 andere uitgebrachte platen bedenken die ik liever wil hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 10:48 
 
Artiest

Ik heb liever Tillt samplers of Fusion, bepaalde dingen lijken me wel vet, maar idd zijn deze samplers gewoon ronduit saai.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle