Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - Scantraxx Sampler 17 (SCANS017)

Label: Scantraxx
Vinyl release: 12/09/2011
WEB release: Geen (Vinyl Only)

A1. Gunz For Hire - Evolution Complete
A2. Gunz For Hire - Put It On
B1. Wasted Penguinz - Melancholia
B2. Wasted Penguinz - Far From Reality

Samples:
Zie andere topics

Bron: astralmusic.com

Gewoon een keertje 2 releases bij elkaar dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat dus Gunz4Hire ook niet lang op zich laat wachten.
A kant wat meer voor Nederland, B kant wat internationaler. Ook een verschil met wat rauwere sounds en wat melodischer. Slim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Put It On zou ik deze sampler al kopen :drool:
Maar ik heb geen vinyls ^^
Die Wpz platen zijn wel niet zo boeiend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Leuk om te zien dat dus Gunz4Hire ook niet lang op zich laat wachten.
A kant wat meer voor Nederland, B kant wat internationaler. Ook een verschil met wat rauwere sounds en wat melodischer.


Ik vind het een genot om je posts te lezen. B-kant wat internationaler gericht... Lol weer een mooie term om het probleem knuffelbaar te maken. Je zou de politiek in moeten, denk dat je daar hoge ogen kan gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Leuk om te zien dat dus Gunz4Hire ook niet lang op zich laat wachten.
A kant wat meer voor Nederland, B kant wat internationaler. Ook een verschil met wat rauwere sounds en wat melodischer.


Ik vind het een genot om je posts te lezen. B-kant wat internationaler gericht... Lol weer een mooie term om het probleem knuffelbaar te maken. Je zou de politiek in moeten, denk dat je daar hoge ogen kan gooien.

Ga je me soms vertellen dat WP populairder is in in NL dan in het buitenland? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:36 
 
Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
Maar ik heb geen vinyls ^^


platen spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:42 
 
Artiest

markextrae schreef:
Nrgizer schreef:
Maar ik heb geen vinyls ^^


platen spelers

draaitafels
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Leuk om te zien dat dus Gunz4Hire ook niet lang op zich laat wachten.
A kant wat meer voor Nederland, B kant wat internationaler. Ook een verschil met wat rauwere sounds en wat melodischer.


Ik vind het een genot om je posts te lezen. B-kant wat internationaler gericht... Lol weer een mooie term om het probleem knuffelbaar te maken. Je zou de politiek in moeten, denk dat je daar hoge ogen kan gooien.

Ga je me soms vertellen dat WP populairder is in in NL dan in het buitenland? ;)

Nee natuurlijk niet maar jij snapt ook wel wat ik bedoel. Zag het net ook in het topic over Zany, als het kermishardstyle is dan is het "internationaal gericht". Ik vind dat onzin, als die buitenlanders zo graag hardstyle willen ontdekken laat ze dan kennis maken met alle sounds en niet alleen die blije meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen: ken je publiek en speel er op in. In Nederland zijn er gewoon veel meer fans van de hardere kant, zoals wel vaker in het verleden met andere stijlen.
Je bent wat mij betreft een goede DJ als je ook in kan spelen op het publiek wat voor je staat. Die hardere kant komt daar vanzelf wel door, het heeft even tijd nodig.
Maar goed, dit is dus een verschil van mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou zeggen: ken je publiek en speel er op in. In Nederland zijn er gewoon veel meer fans van de hardere kant, zoals wel vaker in het verleden met andere stijlen.
Je bent wat mij betreft een goede DJ als je ook in kan spelen op het publiek wat voor je staat. Die hardere kant komt daar vanzelf wel door, het heeft even tijd nodig.
Maar goed, dit is dus een verschil van mening.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nee natuurlijk niet maar jij snapt ook wel wat ik bedoel. Zag het net ook in het topic over Zany, als het kermishardstyle is dan is het "internationaal gericht". Ik vind dat onzin, als die buitenlanders zo graag hardstyle willen ontdekken laat ze dan kennis maken met alle sounds en niet alleen die blije meuk.

Ik snap wel wat je bedoelt en ik ben het ook met je eens Gangster, maar als je geld wilt verdienen speel je op de markt in en bied je de consument wat die wil. Indd jammer dat het zo moet, maar die jongens willen geld verdienen en het gaat nu om Scantraxx, daar heeft bijna iedereen dollartekens in de oogjes zitten dus verbaast me niet meer. Vind het alleen lullig voor Ran-D en Adaro dat hun tracks op de zelfde plaat komen te staan als die bende van die kneusjes. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:29 
 
Artiest

Mag wel wat meer respect worden getoond tegenover WP imo, ziekelijk hoe mensen hier over die 2 praten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mag wel wat meer respect worden getoond tegenover WP imo, ziekelijk hoe mensen hier over die 2 praten. :thumbdown:

Heb je hun laatste filmpje niet weer gezien, echt om te kotsen. Voor hun heb ik geen respect en dan is het woord 'kneusjes' nog terughoudend voor mijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mag wel wat meer respect worden getoond tegenover WP imo, ziekelijk hoe mensen hier over die 2 praten. :thumbdown:

Ze roepen het over zichzelf af. Respect toon ik alleen als mensen dat verdienen en ik kan weinig dingen van de WP bedenken waar ik respect voor heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Voor Put It On zou ik deze sampler al kopen :drool:
Maar ik heb geen vinyls ^^
Die Wpz platen zijn wel niet zo boeiend :P

Nee dat zijn ze inderdaad niet, daarom zou ik deze dus ook niet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:15 
 
Artiest

Jullie beoordelen de WP niet meer op hun muziek, maar op hun houding. Puur omdat je hun vorm van humor misschien niet waardeert geeft je niet het recht hun af te branden, maar ik neem half hardtraxx al niet meer serieus als het om de WP gaat dus hierna weer on topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jullie beoordelen de WP niet meer op hun muziek, maar op hun houding. Puur omdat je hun vorm van humor misschien niet waardeert geeft je niet het recht hun af te branden, maar ik neem half hardtraxx al niet meer serieus als het om de WP gaat dus hierna weer on topic.

Optelsommetje:

De slechtste muziek binnen het hardstyle genre, super cheesy en energieloos +
Kutfilmpjes die grappig bedoeld zijn maar dat totaal niet zijn +
Lelijke kapsels en 0,0 uitstraling achter de draaitafels +
Honderden kermishardstylers en dagjesmensen die dit leuk vinden +
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
= Disrespect/haat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Optelsommetje:

De slechtste muziek binnen het hardstyle genre, super cheesy en energieloos +
Eens. De platen zijn inderdaad 'cheesy' en vaak energieloos. Toch kan ik We Live For the Day wel waarderen.
Zoals ik hier al eens eerder heb gelezen zijn de intro's vaak nog wel te doen, maar de (opbouw naar de) climax en de kicks zijn een stuk minder. Mag nog wel wat aan gewerkt worden ^^


filmpjes die grappig bedoeld zijn maar dat totaal niet zijn +
Ben ik het mee eens :)

Lelijke kapsels en 0,0 uitstraling achter de draaitafels +
Wat de kapsels betreft, daar is al aan gesleuteld zag ik overlaatst.
Even opzoeken:

http://www.youtube.com/watch?v=f5biZgQJ ... re=related

Honderden kermishardstylers en dagjesmensen die dit leuk vinden +
Vreemd om je op zoiets te baseren eerlijk gezegd
Wat als Honderden kermishardstylers en dagjesmensen Zany, B-Front, etc .. ook leuk vinden? Krijg je dan ook disrespect/haat voor hun? :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
= Disrespect/haat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:33 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jullie beoordelen de WP niet meer op hun muziek, maar op hun houding. Puur omdat je hun vorm van humor misschien niet waardeert geeft je niet het recht hun af te branden, maar ik neem half hardtraxx al niet meer serieus als het om de WP gaat dus hierna weer on topic.

Optelsommetje:

De slechtste muziek binnen het hardstyle genre, super cheesy en energieloos +
Kutfilmpjes die grappig bedoeld zijn maar dat totaal niet zijn +
Lelijke kapsels en 0,0 uitstraling achter de draaitafels +
Honderden kermishardstylers en dagjesmensen die dit leuk vinden +
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
= Disrespect/haat


1. Mening, geen feit.
2. Mening, geen feit.
3. Mening van andere mensen, accepteer eens dat niet iedereen B-Front ofzo geweldig vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wat als Honderden kermishardstylers en dagjesmensen Zany, B-Front, etc .. ook leuk vinden? Krijg je dan ook disrespect/haat voor hun? :D

Niet als ze hun eigen stijl behouden. Maar als ze slappe muziek maken om meer fans te krijgen, ja dan geldt dat ook voor hun. Overigens ben ik zelf geen grote fan van Zany of B-Front, er zijn andere artiesten die hoger in mijn lijstjes staan maar ze behoren wel tot de betere helft om het zo te zeggen.

Overigens zijn er nog veel meer redenen te bedenken om de WP niet leuk te vinden.

Zoals dat ze bijvoorbeeld een contract hebben gekregen bij het grootste label terwijl ze totaal niets gepresteerd hadden voordat ze er tekenden, terwijl er handenvol artiesten zijn die zich professioneler gedragen, harder werken, betere muziek maken en beter kunnen draaien.. maar die krijgen de kans niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:14 
 

vind alleen Evolution Complete vet van deze sample en daar voor ga ik geen vinyl kopen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:47 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Jullie beoordelen de WP niet meer op hun muziek, maar op hun houding. Puur omdat je hun vorm van humor misschien niet waardeert geeft je niet het recht hun af te branden, maar ik neem half hardtraxx al niet meer serieus als het om de WP gaat dus hierna weer on topic.

Kerel, lekker belangrijk allemaal hoe mensen WP afkraakt etc...
geniet gewoon van de hardstyle genre en laat mensen maar lekker.. k?ty,bye.

Die 2 GfH platen mogen er zijn hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

1. Mening, geen feit.
2. Mening, geen feit.
3. Mening van andere mensen, accepteer eens dat niet iedereen B-Front ofzo geweldig vindt.


Ik vind B-Front niet geweldig hoor.. weet niet waar je dat vandaan haalt? En ik beweer ook nergens dat ik feiten neerzette, alleen de redenen waarom ik een hekel aan de WP heb. En volgens mij zijn er veel dit met mij eens.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle