Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Jezus nog steeds Bolivia en Bitch op een CD, donder toch op. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:27 

Artiest

kakabeeyo schreef:
Neophyte – Braincracking (Yellow Claw remix)

Waarom nou weer Yellow Claw -.-

Uberhaupt die track gehoord?
is een trap plaat met een jump drop, past perfect als openingsplaat op deze cd.

nielstil schreef:
ik zal dan maar over CD 2 oordelen :P Vind die ook best matig... ook de bekendere nummers in de jump weer samengevoegd met ondermaatse "amateurproducers".

Alleen heb ik geen idee waarom Steam Train daar tussen staat :huh: The prophet - Punk MF kan ik ook helemaal niet aan uit :lol: wrs omdat half youtube het bestempeld als jump terwijl het verre van jump is...?

kan ik me enigsinds wel in vinden, maar die punk mf is wel gewoon jump. anders kun je alle nieuwe tracks van dr rude ook geen jump noemen.
en om even wat van mezelf als ondersteunend voorbeeld te geven, dit is ook jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

Royal s schreef:
nielstil schreef:
ik zal dan maar over CD 2 oordelen :P Vind die ook best matig... ook de bekendere nummers in de jump weer samengevoegd met ondermaatse "amateurproducers".

Alleen heb ik geen idee waarom Steam Train daar tussen staat :huh: The prophet - Punk MF kan ik ook helemaal niet aan uit :lol: wrs omdat half youtube het bestempeld als jump terwijl het verre van jump is...?

kan ik me enigsinds wel in vinden, maar die punk mf is wel gewoon jump. anders kun je alle nieuwe tracks van dr rude ook geen jump noemen.
en om even wat van mezelf als ondersteunend voorbeeld te geven, dit is ook jump.

Voor mij is Punk MF geen jump. Maar voor mij zijn de grenzen van dat genre ook best vaag. Zowel in de richting van Tek als in de richting van Punk MF voor mij.

Het nummer dat je als voorbeeld geeft plaats ik dan ook wel weer bij het jumpgenre
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Standaard. Jammer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle