Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Embrace It :love:
Lose Control :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:24 
 
Hardtraxxer

FIFO schreef:
Bartjeng schreef:
Nondeju wat is die plaat van unresolved irritant


Vooral die lasergeluiden zijn heel storend inderdaad

ja die bedoelde ik idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd leuk als er een onverwachte toffe release komt die ook nog eens op dezelfde dag uit is. :D

De uitschieter van deze release is voor mij absoluut Embrace It. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie al zo snel zou komen. Er is geloof ik flink aan gesleuteld in de tussentijd sinds die eerste LQ rip, en het resultaat mag er dan ook zeker zijn. Wat een drive zit er in deze plaat! Volgens mij is er ook (een variant op de) tweede kick in de climax van The World Is Yours gebruikt in beide climaxen, en wat een heerlijke kicks zijn dat. :love: Ook een groot pluspunt voor de ontzettend dikke snares in deze track. Fantastische plaat.

Daarnaast ben ik erg blij met een vroege release van Citizens, wat ook echt een hele gave track is. De melodie in combinatie met het subtiele pitchen van de kicks is echt ontzettend vet! :D

De rest van deze release is niet echt aan mij besteed. Jammer dat er gekozen is voor een anti-climax bij Lose Control, want de break had zeker potentie om verder uitgebouwd te worden naar een interessante climax. Verder ben ik ook absoluut geen fan van het pingpongeffect van de kicks in de climax, dat verpest de track echt compleet voor mij. Klinkt een beetje als een Jason Payne plaat op deze manier.
Dance with the Wolves is een plaat die ik na 1 keer luisteren alweer compleet vergeten ben, voor mij geen interessante track. Dieptepunten zijn toch wel de platen van Unresolved en Raw Alliance. Gigantisch saaie platen met gebrek aan originaliteit en kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Endymion & Bass Chaserz - Dance With The Wolves
Ik heb nog geen enkel Endymion (hardstyle) of Bass Chaserz plaat gehoord die ik vaker dan 1x zou willen horen. Was dus ook niet echt enthousiast om dit te gaan luisteren. Track begint in ieder geval al gruwelijk saai. Gebeurt nauwelijks wat noemenswaardigs. Standaard opbouwtje in de break dat al zoveel keren gedaan is. Melodie die me al meteen irriteert omdat het verre van pakkend is. Kick lijkt nauwelijks diepte te hebben. Volgende track van ze die ik niet meer hoef te horen. Typisch weer zo'n track die je twee weken rond de release hier en daar voorbij hoort komen maar daarna in de complete vergetelheid raakt.

Deetox - Lose Control
Meest recente platen van Deetox pakken me niet meer, maar toch ben ik altijd benieuwd wat ze er van gemaakt heeft om de een of andere reden. Valt me op dat de kicks me al meteen minder doen dan bijvoorbeeld die ze in haar eerste periode gebruikt. Best een sfeervolle opbouwende break, zonder dat het hoogstaand is. Anti bevat best nog wel wat energie en is best leuk verwerkt. En dat terwijl ik anti-climaxen al een tijdje beu ben. Ik mis overall gezien toch wel dat speciale randje of aparte/unieke sounds die er wat speciaals van hadden gemaakt. Nu niet meer dan een doorsnee-track waarvan er al zoveel zijn.

Thera - Citizens
Kende deze track al vanuit z'n album-topic. Gaaf, dat 'minimalistische' in de mid, terwijl de kick er toch best wat energie aan weet te geven. Gaaf gevonden vocalen, dat donkere zonder dat het overdreven wordt. Als die melodie opbouwt in de break krijg ik er al meteen zin in ^^ Wat een bak euphorische energie als die climax er in komt! Heerlijk. Die twist aan de melodie in de tweede climax maakt het helemaal af. Top dit!

Delete - Embrace It
Delete fanboy hier, dus probeer enigszins objectief naar te kijken haha. Van die typisch Delete sounds in de intro, vocalen zijn ook kenmerkend voor een Delete track. Eerste kick vind ik niet geweldig, klinkt een stuk holler dan z'n gebruikelijke kick. Dat stuk vanaf 1:00 met dat 'Over And Over' is ontzettend gaaf gedaan. Ook weer die wazige Delete sounds in de intro, maar pakt me nog niet heel erg. Wanneer die kicks in de climax er in komen ben ik dat alleen allang weer vergeten. Wat een gruwelijk dikke kicks maakt die vent toch :loving: Dat chaotische er doorheen, gruwelijk vet!

Unresolved - RDMT
Eigenlijk geen zin om de laatste twee tracks te luisteren, maar voor de volledigheid toch maar geprobeerd. Toen ik die belachelijk overstuurde kicks gemengd met die screeches hoorde, was ik er al klaar mee. Wat een ongeinspireerde, niet releaswaardige bagger dit zeg. Snap niet dat deze man zo populair kan zijn.

Raw Alliance
Geen idee wie dit is/zijn, maar zag iets voorbij komen van een suprise-act op Qapital ofzo? Die zeurderige synth/melodie in de mid staat me al meteen niet aan. Lijkt de track heel erg te vertragen. Break waar eigenlijk niks in gebeurt en heb nog geen idee waar deze track eigenlijk naar toe gaat. Gedeelte wat daarna komt is eigenlijk hetzelfde als wat we al gehoord hebben, waardoor de track nooit op gang is gekomen. Gruwelijk saai dit :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Delete - Embrace It
Delete fanboy hier, dus probeer enigszins objectief naar te kijken haha. Van die typisch Delete sounds in de intro, vocalen zijn ook kenmerkend voor een Delete track. Eerste kick vind ik niet geweldig, klinkt een stuk holler dan z'n gebruikelijke kick. Dat stuk vanaf 1:00 met dat 'Over And Over' is ontzettend gaaf gedaan. Ook weer die wazige Delete sounds in de intro, maar pakt me nog niet heel erg. Wanneer die kicks in de climax er in komen ben ik dat alleen allang weer vergeten. Wat een gruwelijk dikke kicks maakt die vent toch :loving: Dat chaotische er doorheen, gruwelijk vet!

Heb bij dit nummer nou precies hetzelfde. Die eerste kick vind ik nou niet echt geweldig, maar die kick in de climax :drool: Dan ben je dat ietwat "slappe" begin zo weer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de complimenten (voor diegene waar t bij van toepassing is haha!)

wootum schreef:
Gaaf gevonden vocalen

Dank je wel :) zelf geschreven en laten opnemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
wootum schreef:
Gaaf gevonden vocalen

Dank je wel :) zelf geschreven en laten opnemen!

Top gedaan dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was ik blij toen ik zag dat embrace it erop stond, lekker onverwacht ook. :loving:
Verder vind ik de track van thera ook heerlijk.

De tracks van deetox pakken me de laatste tijd wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pff die plaat van Unresolved is gewoon erg lekker hoor. Geeft me een beetje hetzelfde gevoel als Regain's for the street remix. In het begin apart maar na hem live gehoord te hebben toch omgeslagen. ^^ Hiermee impliceer ik btw niet dat beide platen evengoed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gatver, wat een kutplaat van Unresolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okeee schreef:
Pff die plaat van Unresolved is gewoon erg lekker hoor. Geeft me een beetje hetzelfde gevoel als Regain's for the street remix. In het begin apart maar na hem live gehoord te hebben toch omgeslagen. ^^ Hiermee impliceer ik btw niet dat beide platen evengoed zijn.


Ik vind dat het niet eens in de buurt komt van Regain zijn remix :/ Misschien dat die live te doen en dan alleen het laatste stuk als je behoorlijk VDK bent. Wat ik ook jammer vind is dat er hij er voor gekozen heeft om zo naar zijn climax te werken. Het word aardig opgebouwd tot het punt waar hij zo ze outro in gaat. Door dat veel producers tegenwoordig op deze manier hun tracks maken (of zonder beter uitgewerkte climax) worden setjes heel erg voorspelbaar. Zeker als Unresolved veel eigen productie's draait.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle