Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Disphoria schreef:
Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?


Soundcloud gooit er sws snel shit vanaf zelfs al zijn nummers uitgegeven. Daarom overgestapt naar mixcloud. Geen idee of het nog zo is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Disphoria schreef:
Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?


Geen idee of het nog zo is..


Ja is nog steeds zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Disphoria schreef:
Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?


Blear heeft hier vast antwoord op!


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
MelvinFR schreef:
Disphoria schreef:
Mag je dit soort radio edits gewoon in een mix gebruiken, of wordt je mix dan meteen van soundcloud gegooid?


Blear heeft hier vast antwoord op!


:lol: :lol:

IS NIET GERELEASED! Hoe durf je?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon helemaal prima cd'tje dit hoor :D
https://open.spotify.com/album/4R2dKnFi ... V9a7s2ltkA
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 10:00 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk Black Mirror Society en Drift Away op Spotify :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu bijna aan het einde van cd 1. Behoorlijk dikke tracks staan daar op. Op een paar na kende ik nog niets. Valt me heel erg mee. ^^ Als dit de huidige raw is dan gaat het wel weer de goede kant op. Maar kan ook komen door Phuture Noize die een bepaalde smaak heeft die mij ook wel kan bekoren. :P

Haha bij sommige platen: "wow best vet, ff kijken wanneer deze uitkomt... november 2017... oke" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoor nu Anthem of Freedom voor het eerst maar vind die toch wat tegenvallen. Dus niet alles wat ie aanraakt verandert in goud :P Drift Away & Black Mirror Society daarentegen :loving: Prima CD ook verder, hoop nieuwe muziek voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:20 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hoor nu Anthem of Freedom voor het eerst maar vind die toch wat tegenvallen. Dus niet alles wat ie aanraakt verandert in goud :P Drift Away & Black Mirror Society daarentegen :loving: Prima CD ook verder, hoop nieuwe muziek voor mij.

Sluit ik me helemaal bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke CD hoor :) ook noemenswaardig dat die zo weinig eigen nummers erop zet(al was dit een van de enige artiesten waar ik het juist niet erg had gevonden xd )
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle