Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

VA - Q-Base 2013 Anthems (Q077)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 19 August 2013

Tracks:
01. Ran-D – The Twilight Zone
02. ACTI – Fuel For Life
03. Mad Dog Ft. MC Jeff – Enter The Twilight Zone
04. Hellfish – Betrayer Of Worlds

Samples:








Bron:
Afbeelding
Citaat:
Q077
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaat, die van Ran-D :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die van Acti :love: Die van Ran-D ben ik ook wel gaan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Die van Acti en Hellfish zijn lekker ^^
Beste plaat van Ran-D sinds tijden. Lekkere feeling met een goede melo. De track van Mad Dog is matig.

Ik blijf het jammer vinden dat ze van het "Lost In Dreams" geloof af zijn gestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Hellfish is duidelijk het vetst ^^ van Acti vind ik ook nog wel leuk, van Mad Dog en Ran-D zijn niet slecht maar wel aan de saaie kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die van Ran-D wat langdradig, saai en traag overkomen eigenlijk :$

Die van Acti is wel aardig, maar helaas wat eentonig. Ik had graag die climax door willen zien trekken

Die van Mad dog heeft wel een lekkere sidechain :) Prima plaat.

Helfish, neh dat is gewoon smaak. Ik vind dat dan weer 3x niks :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik blijf het jammer vinden dat ze van het "Lost In Dreams" geloof af zijn gestapt.

Dit :( Een van de meest epische melodieën ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

ACTI – Fuel For Life :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D en Acti plaat vallen goed in de smaak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Andromeda schreef:
Ik blijf het jammer vinden dat ze van het "Lost In Dreams" geloof af zijn gestapt.

Dit :( Een van de meest epische melodieën ever.

True, maar elk jaar weer een plaat met die melodie lijkt me ook niet interessant meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Die van ACTI is heerlijk net zoals die van Ran-D. De andere 2 zijn niet echt mijn ding. Wederom heeft Q-Base de beste anthem's van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Elexz schreef:
Andromeda schreef:
Ik blijf het jammer vinden dat ze van het "Lost In Dreams" geloof af zijn gestapt.

Dit :( Een van de meest epische melodieën ever.

True, maar elk jaar weer een plaat met die melodie lijkt me ook niet interessant meer.

Zo lang men het maar divers en innovatief houdt is het meer dan prima. Desnoods een variant op de melodie of iets dergelijks, zou al vet kunnen uitpakken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 10:47 
 
Hardtraxxer

ben ik de enige die die van ran-d slecht vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ben ik de enige die die van ran-d slecht vind?

Nope! Zaaddodende plaat die voor mij niks met Q-Base te maken heeft aangezien het alles behalve de Q-Base feeling geeft. Die midintro's kunnen niet veel saaier en de climax heeft teveel weg van Soundstorm. Om het af te maken zit er nul drive in. Fuel For Life wel luisterbaar, evenals die van Mad Dog. Niet heel bijzonder though. Hellfish is chaos. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele plaat gaat het echte Q-Base gevoel meer creeëren voor mij. Maar ben wel blij dat de Lost in Dreams melo niet meer wordt gebruikt aangezien het dan alleen maar verkrachtingen worden van de vroegere anthems.

Wel een toffe plaat die van Ran-D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Syztrax schreef:
ben ik de enige die die van ran-d slecht vind?

Nope! Zaaddodende plaat die voor mij niks met Q-Base te maken heeft aangezien het alles behalve de Q-Base feeling geeft.

Ach, waarschijnlijk zou elke andere plaat die afwijkt van LiD geen Q-base feeling geven bij de meesten. Het gaat ook niet meer gebeuren, dus met zo'n instelling is het logisch dat er geen Q-base feeling gewekt kan worden.

BuzzLightyear schreef:
de climax heeft teveel weg van Soundstorm.

Dit is echt complete onzin. De melodie is totaal anders en de synth ook, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.

BuzzLightyear schreef:
Om het af te maken zit er nul drive in.

Luister dan de derde mid nog maar eens :P Dat de climax dat niet heeft vind ik niet heel gek, want het is een euforische melodieuze plaat. De meesten hiervan hebben weinig drive.

imo een prima plaat en wekt gevoel op. Geen typische LiD Q-base feeling nee, maar goed, dat moeten we maar accepteren. In vergelijking met Ran-D's vorige werken is dit sowieso al 100x beter (afgezien van de ietwat holle kicks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Ran-D heeft er een prachtige plaat van gemaakt. Dikke midintro, en dan dat pianostukje in de break :loving: . Geweldige, niet standaard voor Ran-D, melodie. Symbols is nu al een klassieker, dat zal deze denk ik niet worden. Maar alsnog laat Ran-D zien na een diep dal weer op de goede weg te zijn met produceren.

Die track van Acti ook overigens ook een leuke plaat, Hellfish is gewoon pokkenherrie waar ik totaal niks mee heb :sick: ......
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
de climax heeft teveel weg van Soundstorm.

Dit is echt complete onzin. De melodie is totaal anders en de synth ook, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.

Echt een wéreld van verschil inderdaad...
Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Om het af te maken zit er nul drive in.

Luister dan de derde mid nog maar eens :P

Ja leuk, al meerdere keren gedaan, en nu? Like I said, nul drive... Holle, veredelde snares met een paar standaard Ran-D screeches en geluidjes die pas 1000x gebruikt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ja leuk, al meerdere keren gedaan, en nu? Like I said, nul drive... Holle, veredelde snares met een paar standaard Ran-D screeches en geluidjes die pas 1000x gebruikt zijn.

Betekent niet dat er geen drive in kan zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Ja leuk, al meerdere keren gedaan, en nu? Like I said, nul drive... Holle, veredelde snares met een paar standaard Ran-D screeches en geluidjes die pas 1000x gebruikt zijn.

Betekent niet dat er geen drive in kan zitten ;)

Onthoud dan wel even dat 'drive' bij iedereen anders over kan komen. Het is namelijk geen feit dat er drive in deze plaat zit. Dat is puur een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Ja leuk, al meerdere keren gedaan, en nu? Like I said, nul drive... Holle, veredelde snares met een paar standaard Ran-D screeches en geluidjes die pas 1000x gebruikt zijn.

Betekent niet dat er geen drive in kan zitten ;)

... Voor míj toch niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja smaak blaa blaa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ben ik de enige die die van ran-d slecht vind?


Absoluut niet; ik vind al zijn producties incl. G4H dodelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had niet verwacht dat Ran-D me nog zo aangenaam kon verrassen! Mid-intro is prima zoals meestal wel het geval is, maar de climax is echt verrassend goed :D
Die van Acti kan ik ook zeker wel waarderen :) .
Ik ben geen hardcore liefhebber, maar die van Mad Dog klinkt toch niet verkeerd.
En die van Hellfish.. nee gewoon niet. Iedereen z'n eigen smaak, maar dit is gewoon bagger en kan ik geen muziek noemen :/

Overall een prima release, denk dat ik alleen voor The Twilight Zone en Fuel for Life zal gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Ran-D is een van zn beste platen sinds tijden, de mid ligt me een stuk beter dan bij zn andere tracks en de climax is ook heerlijk :D
Die van Mad Dog vind ik maar niks aan. Die van Hellfish daarentegen is wel vet ^^
Maar de beste is toch wel die van ACTI :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle