Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:32 

Hardtraxxer

Qz. schreef:
Wout1997 schreef:
Setjes van thera geluisterd en het mixwerk is top

En dan als ie live staat doet ie dit er nog bij:

http://www.youtube.com/watch?v=VQzotwfZrCw

:clap:

CD 2 ziet er idd fantastisch uit. :D Die ga ik flink luisteren voor de 21e.

En zoals gezegd, die Therabyterelease 'Geck-o & The Undoing - This Is It' staat een beetje gek in het rijtje. Maar misschien klinkt het in die mix wel fijn, we zullen zien. Het tweede gedeelte van die track is namelijk toch wel goed hard, dus misschien dat alleen dat stuk op de CD staat.

Heerlijk losgaan :worship:
Die van Thera ziet er goed uit, er zitten veel onbekende nummers tussen, dus ik laat me verrassen
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:49 

Wat een muk cd van Thera, sorry.

die van B-Front vind ik dan weer nice.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Voor een cd zijn beide schijfjes erg lekker, maar als je dit vergelijkt met het concept had B-Front een veel betere lijst neer kunnen zetten zeg. Back Again is dan wel grandioos, echt super vet dat hij die d'r bij heeft gedaan. Magic had dan weer niet gehoeven, had die dan vervangen door Chemical of Scary Noises Of ... Of ... Off.., d'r zijn zoveeeel andere platen die daar hadden gekund. Begin van de cd is ook erg voorzichtig.. Verder wel prima lijst hoor, ook vet dat hij Sleepwalker d'r in doet!

Thera laat zien dat hij wel weet waar Loudness voor staat, wat een lijst zeg :loving: . Heerlijke opbouw, paar platen die ik niet of nauwelijks ken, paar promo's en bombs away, en nog belangrijker: Who Wants This :worship: Held gewoon!

Word dus gewoon aangeschaft :) :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Explain?
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 23:56 

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:

Explain?

Feit dat : 1. Noisecontrollers
2. Wasted Penguinz
3. Gunz For Hire
4. Code Black
5. Zatox

zijn top 5 is moet al genoeg zeggen?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 03:00 

Donateur

Vind die CD van Thera ook nog wel tegenvallen hoor...
Bombs Away komt mij de spuigaten uit, instant love krijg je op Hardtraxx als je die gebruikt.
Who Wants This, jaa das lekker hoor!
Voor de rest is ongeveer 20 tracks nieuw Theracords spul waarvan weinig promo's, daar klaagt niemand over.
Waarschijnlijk ook als je als artiest op dit forum zit dat je minder kritiek krijgt. Net als al die kontelikkers opeens toen Headhunterz hier vragen kwam beantwoorden, oh wat waren we opeens lief met z'n allen.
Wel vet dat Syndrome er op staat, das echt een epische bazen sfeer wat er in die track zit!
Verder vind ik de B-Front CD net iets vetter als die van Thera, maar ik vind ze uiteindelijk allebei wel fijn! :)
B-Front CD een 8
Thera CD een 7
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 03:18 

Artiest

Daar wil ik toch ook even op reageren, mij maakt t ook echt niet uit als iemand mijn cd echt kut vindt, ik vind t super om zo gigantisch veel support te krijgen en ook geweldig dat ik deze kans heb gekregen om een cd van deze compilatie te mixen maar ik weet ook dat t wel muziek is die toch ff anders is dan t meeste wat er op hardstyle gebied uitkomt.

Wat mij betreft hoeft er dus ook echt niet altijd discussie worden aangegaan als iemand t nix vindt. Ieder mens heeft n andere smaak ;-)

Ik wilde zelf overigens heel graag Bombs Away en Who wants this op de cd hebben aangezien t alltime favorites van me zijn dus ja daarom staan ze dr op haha
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 09:38 

Hardtraxx Veteran

Heel vet inderdaad dat Bombs Away en Who Wants This erop staan, staan bij mij ook erg hoog in mijn all-time favorieten. :) Verder ook een lekkere lijst van Pieter. Super vet dat Syndrome erop staat en die nieuwe The Machine tracks, hele vermakelijke lijst. :D

CD van B-Front vind ik zoals de meeste al zeggen wat minder. Dik dat Back Again erop staat, maar verder was ieder nummer gewoon te verwachten. Vind het vooral jammer dat er geen 1 track van hemzelf of van Fusion opstaat die nog niet in goede kwaliteit te beluisteren is, op Bitch na.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 10:35 

Hardtraxx Addict

Hahaha kei vet, die laatste track op die Thera CD. Maar dat is zeker een lekkere, die van B-Front.. Laat maar zitten.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Vet dat beiden dus een of twee oudere platen pakken om hun CD's mee te vullen. Geeft wel een goede afwisseling in het genre, nodig ook.

De CD van B-Front ken ik wat meer platen van, maar de meeste heb ik vaak gehoord of ja.. Ik weet niet. Ik voel me nog niet geneigd om voor zoiets naar de winkel te sprinten.

Thera CD ken ik lang niet alles van. Eerste deel ziet er (wat ik er van ken) afwisselend en orgineel uit. Verderop in de CD zie ik wel wat leuke platen als How Low Can You Go etcetera, maar vind ik toch ook wat platen die ik minder vet vind, zoals de Delete plaat.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 12:04 

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:

Explain?

Smaak...
Zo vind 7/10 van Hardtraxx Theracords leuk, en de andere weer miss niet.
En mag er wel bij zeggen dat ik wel steeds meer Theracords spul leuker ga vinden zoals Sticky Disco vind ik een prima plaatje, alleen is het nog niet echt tijd voor mij om te zeggen dat ik het helemaal geweldig vind. :P
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:10 

Aan het typen...

Snap sowieso niet dat mensen roepen dat ze Theracords niets vinden. Alsof je die diversiteit aan tracks onder een noemer kunt samenvatten.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 15:56 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Snap sowieso niet dat mensen roepen dat ze Theracords niets vinden. Alsof je die diversiteit aan tracks onder een noemer kunt samenvatten.

Theracords is voor mijn gevoel een style hardstyle die je naar mate je meer hardstyle luisterd je meer gaat waarderen. Ik kan daarom goed begrijpen waarom sommigen Theracords niets vinden, en daarom om deze reden cd2 ook niets vinden :) !
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 16:00 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

wat valt daar niet aan te snappen. dat kan je gewoon zeggen als je het niks vindt wat ze tot nu toe produceren. (hoe divers het ook in jou ogen is)

Ik persoonlijk zeg niet dat ik het niks vindt omdat er wel paar grappige geck-o releases zijn geweest maar zoiets kan je gewoon zeggen hoor.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 16:22 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Wat valt daar niet aan te snappen dan? Op een paar tracks na vind ik Theracords ook niet zo heel leuk om naar te luisteren, met alle respect. De tracks pakken mij nooit zo.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:10 

Hardtraxxer

Die reacties altijd tegen mensen die maar iets verkeerds over theracords zeggen, over smaakt valt niet te twisten maar dat snappen sommige hier niet volgens mij. :sleep:
cd van thera is overigens wel echt super vet!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:46 

Hardtraxx Elite

MRTN schreef:
Die reacties altijd tegen mensen die maar iets verkeerds over theracords zeggen, over smaakt valt niet te twisten maar dat snappen sommige hier niet volgens mij. :sleep:
cd van thera is overigens wel echt super vet!

precies dit, gewoon iedereen eigen smaak :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

Cd 1 is huilen en c2 is :clap:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 20:05 

Aan het typen...

Kwisniks schreef:
Lyst schreef:

Wat valt daar niet aan te snappen dan? Op een paar tracks na vind ik Theracords ook niet zo heel leuk om naar te luisteren, met alle respect. De tracks pakken mij nooit zo.

Er zijn zoveel verschillende soorten tracks uitgebracht op Theracords dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je het allemaal niets vind. Ik heb meer het idee dat mensen een stuk of 5 tracks luisteren en daar hun vooroordeel op baseren. En dat heeft niets met niet tegen kritiek op theracords kunnen, van mij part vind je iedere plaat kut. Ik zeg alleen dat er niets zoiets bestaat als een theracords sound, waarvan je kunt zeggen of je het mooi vind of niet.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 20:06 

Hardtraxx Elite

I:Gor - What (Igneon System Remix) omdet het gewoon kan ^^
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 07:18 

Hardtraxx Addict

Allebei geniale CD's, veel favorieten staan erop ^^

Deze wordt zeker toegevoegd aan de collectie, dat staat al vast :)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 08:30 

Hardtraxx Veteran

B-Front CD vind ik matig, had toch wel een beetje nieuw materiaal verwacht.. Wel vet dat hij Back Again op de CD heeft gezet :)

Thera CD, man oh man, wat een CD, aantal nieuwe Machine platen, aantal nieuwe platen van het label, Who Wants This, Bombs Away ( :worship:), Doggystyle edit, Pulling the Trigger 2012 mix en die laatste track! :D
1 van de betere CD's die ik ooit heb gezien, wat een geweld :loving:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 12:39 

Hardtraxx Crew

Ik heb hem besteld :D
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

19) B-Front & Frontliner feat. Evr - Magic??
Huh? Wie is Evr? :P
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:44 

Hardtraxxer

de vocalist, zag het laatst ook staan bij de officiƫle preview.
volledige naam: Evrim Baykal

edit: laat maar, dat was bij become the sky
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle