Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Beter is de blue ray snel te downloaden de dvd kwaliteit vind ik maar niks eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:57 

Hardtraxxer

Net besteld bij bol.com, ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
patrickjeb schreef:
Ben benieuwd welke tracks ze op de DVD hebben gegooid :D

Hoop op het begin van Wildstylez en Crypsis, die track van '140, 150, 160 bpm etc' van Wild Motherfockers, die live vocals van 'Under Attack' ( :love:) en voor de rest weet ik ff niks :lol:

On The Go moet er ook opstaan, alleen al voor die lichtshow die ze daarbij hadden :love:

Begin van Wildstylez, Live vocals bij Under Attack en die Tool van Wild Motherfuckers staan erop, 3 van de 4 :thumbsup: Jammergenoeg niet de intro van Crypsis of die nieuwe track -.-
Of, bij de intro van Blue dat ze dat stukje van SHM draaide en dan 'ERROR!' :lol:

En Hunt, je had gelijk, On The Go staat erop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:20 

Bierkoning

verdomme ik wil hem hebben :evil: moet nog wachten tot dinsdag denk ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
verdomme ik wil hem hebben :evil: moet nog wachten tot dinsdag denk ik >.<

Het is dinsdag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:18 

Hardtraxx Veteran

gisteravond besteld en vanochtend al op de mat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:23 

Donateur

laat em schieten, wordt me allemaal veels te duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:28 

Hardtraxx Addict

besteld t frs beschikbaar vanaf aankomende vrijdag. Krijg wel een telefoontje als ze hem binnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:48 

Hardtraxx Newbie

besteld wordt egt geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:14 

Hardtraxx Elite

Beschikbaar op 13.05.2011 GRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:39 

Hardtraxx Elite

Op BOL.com staat dat Inclusief tracks en mixes van: Headhunterz, Frontliner, Zatox, Psyko Punkz, B-Front, Wildstylez, Noisecontrollers, Brennan Heart, Zany en D-Block & S-Te-Fan. Maar die daar toch niet gestaan. Ik heb volgensmij maar 2 track van hun gehoord en dat waren nog remixen ook nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:23 

Donateur

Iemand nog bekenden gezien :D of oranje hoedjes voorbij zien dwalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Op BOL.com staat dat Inclusief tracks en mixes van: Headhunterz, Frontliner, Zatox, Psyko Punkz, B-Front, Wildstylez, Noisecontrollers, Brennan Heart, Zany en D-Block & S-Te-Fan. Maar die daar toch niet
gestaan. Ik heb volgensmij maar 2 track van hun gehoord en dat waren nog remixen ook nog!

Frontliner ook niet :P
Maar er staan tracks hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Veel oranje hoedjes :lol:
En 2 keer me eigen hoofd van afstand ergens rond green maar kan ik nu ook al niet meer vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Had de dvd geleend van een maat die hem al binnen had. Ga hem zelf ook nog bestellen als er wat meer geld binnengekomen is.

roberttt schreef:

Ik zag een Fransman vol in beeld die bij Loudness gepakt werd door een hondje achter mij in de rij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 10:40 

Bierkoning

verwachtte hem pas dinsdag maar ik heb em al binnen!! :yay: vanmiddag ff kijken met een paar vrienden :thumbsup: wel jammer dat ik geen blue-ray heb, dan komen die lasers veel beter uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:26 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Hunt schreef:
patrickjeb schreef:

Hoop op het begin van Wildstylez en Crypsis, die track van '140, 150, 160 bpm etc' van Wild Motherfockers, die live vocals van 'Under Attack' ( :love:) en voor de rest weet ik ff niks :lol:

On The Go moet er ook opstaan, alleen al voor die lichtshow die ze daarbij hadden :love:

Begin van Wildstylez, Live vocals bij Under Attack en die Tool van Wild Motherfuckers staan erop, 3 van de 4 :thumbsup: Jammergenoeg niet de intro van Crypsis of die nieuwe track -.-
Of, bij de intro van Blue dat ze dat stukje van SHM draaide en dan 'ERROR!' :lol:

Ik heb het gezien ja, voor mij persoonlijk een van de mooiste momenten van Hard Bass dit jaar. Wel jammer dat in de intro van Blue 'One' er niet inzit inderdaad, was een grappig moment.

Ik moet zeggen dat de Blu-Ray goed in elkaar zit, heb goed genoten en een aantal kippenvelmomenten gehad. De kwaliteit van het feest wordt met de Blu-ray alleen maar bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
Ik moet zeggen dat de Blu-Ray goed in elkaar zit, heb goed genoten en een aantal kippenvelmomenten gehad. De kwaliteit van het feest wordt met de Blu-ray alleen maar bevestigd.

Idd, DVD kwaliteit is op me laptop goed te doen, maar op groot beeld is Blu-Ray togh stukken beter.
Vind dat de DVD/Blu-Ray goed in me kaar steken en laten zien hoe het feest was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hunt schreef:
patrickjeb schreef:

Niet de opening van crypsis? :mad: Foei wat een boefjes dat kan echt niet. :nono:

De crypsis set was voor mij hoogtepuntje van het feest heel zijn set eigenlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:09 

Hardtraxx Addict

Vandaag opgehaald bij de frs en raad is ook steel case!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:49 

Bierkoning

Ik heb ook gewoon een steel case ;)

anyway: ik vond het een erg vette dvd, heb hem helaas niet op blue ray kunnen kijken dus dan is ie hopelijk nog vetter, en ook het geluid was niet echt optimaal nu :P
maar het werd allemaal mooi in beeld gebracht, het publiek (al zou ik wel willen dat ze eens mensen filmen die écht los gaan, en niet alleen maar chicks en jersey shore figuren), de show, en de dj's.

ook dat extratje is wel leuk met die teams :P daarnaast vind ik de trackkeuze ook erg goed bij alle teams!

erg vette dvd dus, beter dan die van feestfabriek vind ik zelf, das de enige die ik ook thuis heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Niet de opening van crypsis? :mad: Foei wat een boefjes dat kan echt niet. :nono:

De crypsis set was voor mij hoogtepuntje van het feest heel zijn set eigenlijk :worship:

Niet die verschrikkelijk vette intro bij crypsis :love:
Wel die Get Hit edit, das de 1e van Crypsis :P

Zijn set was echt gruwelijk live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 01:37 

Hardtraxx Addict

Wat een dvd! echt een paar kippenvel momenten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:56 

Hardtraxx Addict

Hoelang duurt het main stuk eigenlijk? Kan het nergens vinden :P Ik ga 'm vanavond kijken met wat maten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Hoelang duurt het main stuk eigenlijk? Kan het nergens vinden :P Ik ga 'm vanavond kijken met wat maten :thumbup:

Als je het gedeelte met alle teams bedoel, een uur en drie kwartier :P
En dan is er nog een extra stuk met kleine interviews van 5 minuten.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle