Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:05 

Hardtraxxer

Hardlover15 schreef:
Waar is het Anthem? :P

Cd3 nummertje 13 :).
Deze cd wordt gekocht! cd 2 en 3 zien er zo gods heerlijk uit! niet normaal :drool: :loving:.
Cd 1 en 4 zien er leuk uit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:07 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Ebbie schreef:
Untill we meet again. Ik weet zeker dat Rik hier trots op is! :thumbsup:

Gast.. :/ Hoe kan hij daar nu nog trots op zijn.

Gast, ik weet niet of je het verkeerd opvat, maar ik bedoel te zeggen dat Rik er trots op is dat het nummer op de CD staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Cd van josh en wesz wordt volgens mij echt heel lekker! Zany en Max enforcer ook gewoon Dik, hzz vind IK minder... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
max_enforcer Max Enforcer
Busy finishing a mix for the cd of a big event! And...there's a present in it;) #remember

Ik denk dat hij gewoon bedoelde de mix van de CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Zo, die CD van Zany is wel leuk! Maar doet me toch niet meer dan die set van Euphoria 2011. Maar wel nog betere kwaliteit! CD van HHZ is leuk om een keer te luisteren, maar ben er zeker niet weg van, staan een paar vette platen in maar daar tegenover ook een paar ontiegelijke zuigtracks.
CD van ME is ook gewoon een vette lijst tracks, maar niet echt bijster bijzonder! Mis wat nieuwe TILT promo's, die ik nog niet ken. En tot slot ben ik benieuwd naar de nieuwe tracks van Josh & Wesz, verder doet de tracklist me niet echt wat! Wel wat promo's dus.

Over het algemeen best een leuke collectie, maar CD's van 2010 deden me zo op het eerste gezicht meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:10 

Hardtraxxer

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Hardlover15 schreef:
Waar is het Anthem? :P

Cd3 nummertje 13 :).
Deze cd wordt gekocht! cd 2 en 3 zien er zo gods heerlijk uit! niet normaal :drool: :loving:.
Cd 1 en 4 zien er leuk uit :).

haha ik heb niet zo goed gekeken want bij 2009 en 2010 was het het laatste nummer van cd 2 ^^
dankje btw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:14 

Hardtraxx Elite

Zowiezo gaat deze mee over 2 weekjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:55 

Hardtraxxer

zoals het hoort bij hardbass; 4 gruwelijke cd's! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat de CD's nu eindelijk een keer een beetje gepitched zijn. Zo verschrikkelijk irritant, CD's zijn meestal van begin tot eind 150.0 BPM. Gewoon op 153 beginnen en opbouwen naar 156 is veel beter!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:55 

Hardtraxxer

17. Deepack vs Josh & Wesz - Ei Met Ui >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:01 

Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
Josh-T schreef:
Ebbie schreef:
Untill we meet again. Ik weet zeker dat Rik hier trots op is! :thumbsup:

Gast.. :/ Hoe kan hij daar nu nog trots op zijn.

Gast, ik weet niet of je het verkeerd opvat, maar ik bedoel te zeggen dat Rik er trots op is dat het nummer op de CD staat..

Haha idd wtf >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:10 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Ik hoop dat de CD's nu eindelijk een keer een beetje gepitched zijn. Zo verschrikkelijk irritant, CD's zijn meestal van begin tot eind 150.0 BPM. Gewoon op 153 beginnen en opbouwen naar 156 is veel beter!!!

Ieuw! ik hoop dat dat niet gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ieuw! ik hoop dat dat niet gebeurt.

Nee idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:42 

Artiest

Ja want een lag BPM is natuurlijk saai!!! :/

CD's worden niet in elkaar gemixt op een manier zoals je een set op een feest neer zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 11:57 

Donateur

Dus? Ik ken genoeg hardcore-verzamelaars die beginnen op 160 en eindigen op 210.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:02 

Hardtraxxer

Achja het is gewoon een vette CD punt uit. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:39 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dus? Ik ken genoeg hardcore-verzamelaars die beginnen op 160 en eindigen op 210.

Leuk dat ze dat doen, maar hardstyle is nog steeds geen hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

Waarom niet dan, het is juist lekker als tracks een beetje gepitched zijn. Op feesten wordt er ook niet meer onder de 154 gedraaid en in het livesetsboard hier zijn ook vrijwel alle setjes sneller. Als je dat luistert en vervolgens een CD met beukstyle van Zany op 150.0 BPM sorry maar dan val ik in slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:15 

Artiest

Ik zie niet hoe het BPM ervoor zorgt dat je in slaap valt of er niks aan vind.
Er zijn nummers die je gewoon niet moet pitchen omdat ze perfect zijn op bepaald BPM.
Ik zie niet wat mensen zo leuk vinden aan het feit dat er naar 160 bpm wordt gewerkt en dus eigenlijk de hele term hardstyle al gaat vervallen.
Vind het gedoe rondom de BPM een beetje mierenneuker gedrag, gewoon weer iets waar we lekker op kunnen bashen.
Op feesten mag je opwerken, maar er zijn ook daaraan grenzen en een CD is vooral bedoeld als lekker weg luister moment dus vind omhoog werken in BPM daarin vrij nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Er zijn nummers die je gewoon niet moet pitchen omdat ze perfect zijn op bepaald BPM.
Ik zie niet wat mensen zo leuk vinden aan het feit dat er naar 160 bpm wordt gewerkt en dus eigenlijk de hele term hardstyle al gaat vervallen.
Vind het gedoe rondom de BPM een beetje mierenneuker gedrag, gewoon weer iets waar we lekker op kunnen bashen.
Op feesten mag je opwerken, maar er zijn ook daaraan grenzen en een CD is vooral bedoeld als lekker weg luister moment dus vind omhoog werken in BPM daarin vrij nutteloos.

160 is wel erg enthousiast inderdaad maar 156-157 kan echt wel als je een harde track hebt.
En ik vind dat rauwe tracks beter tot hun recht komen op een hoger BPM en softe tracks beter tot hun recht komen op een lager BPM Onder de 152/153 heb ik echt het gevoel dat het langzaam gaat, is misschien ook wel gewenning. Scary Noises op 150.0 BPM werkt gewoon niet, althans niet voor mij. Ik luister zelf eigenlijk nooit meer wat onder de 153.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:18 

Hardtraxxer

+1.
Op een feest, prima, maar op cd, nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:27 

Artiest

Nou platen worden gereleased rond de 150 met een afwijking van 2 bpm omhoog of omlaag dus jij pitched simpelweg alles wat je luistert?
Ik vind Midnight de hardste plaat die er is en die is perfect op 154 bpm, 156-157 gaat misschien nog wel maar dan kom je echt heel dichtbij de hardcore hoor. 154-155 bpm is echt wel hoog genoeg voor een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:34 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

160 is wel erg enthousiast inderdaad maar 156-157 kan echt wel als je een harde track hebt.
En ik vind dat rauwe tracks beter tot hun recht komen op een hoger BPM en softe tracks beter tot hun recht komen op een lager BPM Onder de 152/153 heb ik echt het gevoel dat het langzaam gaat, is misschien ook wel gewenning. Scary Noises op 150.0 BPM werkt gewoon niet, althans niet voor mij. Ik luister zelf eigenlijk nooit meer wat onder de 153.

Van mij mogen sommige CD's (met als voorbeeld die van Zany) inderdaad best gepitched worden. Die CD is van begin tot eind gewoon beukwerk en de nummers komen het best tot hun recht met een beetje tempo erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

Nou platen worden gereleased rond de 150 met een afwijking van 2 bpm omhoog of omlaag dus jij pitched simpelweg alles wat je luistert?
Ik vind Midnight de hardste plaat die er is en die is perfect op 154 bpm, 156-157 gaat misschien nog wel maar dan kom je echt heel dichtbij de hardcore hoor. 154-155 bpm is echt wel hoog genoeg voor een feest.

Ja ik pitch alles. 154-155 is ook wel hoog genoeg, ik zeg alleen dat ik 150 te laag vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:10 

Hardtraxxer

Op de CD is team yellow nummer 3, ik neem aan dat zatox en co. op het feest wel zelf afsluiten?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle