Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:25 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
sanderovic schreef:
Besteld @ q-dance store! Beschikbaar vanaf 11 juni! Dus een dag voor defqon!


7 juni op Astral.


Lol en Q-dance roepen dat je hem via hun het eerste binnen hebt:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Wel weer even leuk cd'tje :-) en shreek headhunters remix :bomb:


verneuking van het nummer imho... De Yellow Minute Remix daarentegen... :bomb: :worship:


allereerst vind ik de remix van yellow minute niet veel goeds doen aan het origineel.. dat is gewoon een van de vetste platen ooit, dus dom om te gaan remixen omdat je het waarschijnlijk niet zal overtreffen.

verder vind ik het wel jammer dat jij een van die persoontjes bent die zo gauw ze de naam headhunterz zien gelijk doorschieten in hun negativiteit en er niks goeds meer vanaf kan.. heb je ooit maar een sample gehoord van de remix? ik ben zelf heel erg benieuwd of headhunterz hier wat moois aan kan maken...
shreek was een vette plaat met een superconcept, en headhunterz IS sowieso wel een genie in produceren maar produceert tegenwoordig gewoon wat matiger... maar misschien met een verouderd concept dat hij weer zn ware zelf laat zien? ik laat me verrassen en het zou zo mooi zijn als mensen zoals jij dat ook eens zouden doen en eerst afwachten tot je het hoort en niet alvorens de track afkraken alleen vanwege de naam headhunterz

Juist, daarom kregen ook zoveel mensen instant kippenvel bij de 2e climax van de yellow minute remix -.-
Het is misschien niet een drastische verandering, maar het voegt zeker wat toe aan het origineel in positieve zin.
En je stuk over headhunterz, tja als je nog niet eens de moeite neemt om alle reacties door te lezen.. Dan heb jij al helemaal geen recht van spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:31 
 
Hardtraxx Addict

De shreek remix is wel een aardige plaat. Intro is nice! Climax valt wel weer ietswat tegen. Het orgineel blijft gewoon niet te evernaren! En dat is heady ook niet gelukt!

yellow minute is gewoon een dikke :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Ravenwood schreef:
Kepro schreef:
01 Wildstylez No Time To Waste
18 Defqon 1 2010 No Time To Waste
19 Defqon 1 2010 No Time To Waste

???


zit een fout in de samples, 18 = weet ik niet, 19 is yellow minute A2 remix


18 = Raw Style Zatox & nikkita
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
djpatt schreef:
Helya schreef:
Vette CD! alleen die hhz rmx vn Shreek :sick:
Knallers als shreek kan je beter zo laten :)


We have to jump!!


laten we het jumpen maar achterwege laten, btw die remix van shreek is nog best wel aan te horen. knalde gistre best hard


noob, dat zijn de vocals van Faster 'n Further ^^ :thumbsup:


idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oja kan dat hoor ik wel als ik de cd ga luisteren, hoe minder ik de cd bekijk en pre's ga luisteren hoe beter hij over een maandje klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:37 
 
Hardtraxxer

die shreek remix vind ik echt falen, intro is wel oke, maar die climax vond ik niet om aan te horen toen ik hem hoorde op fantasy island. Heady kan veel beter ook al is het erg moeilijk om het orgineel te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
1 dag niet thuis gelijk 5 pagina's

Jezus hoe vet kan Mad Dog 'z'n Cd beginnen met Tymon - Stay, hij flikt het hem weer. Ik ben ook erg benieuwd naar de promo's. Hardstyle Cd is wel leuk verzamel ding. Alleen laatste nummer is echt interessant :loving:

Outblast begon zijn IQ-CD ook met Stay. Vind ik geen bijzonder nummer trouwens.
Jammer dat Mad Dog het tempo zo laag houdt op zijn CD. Ach ja ik pitch m zelf wel omhoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:57 
 
Hardtraxx Elite

ja nu je het zegt, ik heb die hele cd eigenlijk links laten liggen.
Ik vind die break echt super vet om mee te beginnen.

Jammer dat Refly van Amnesys er niet op staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wanneer komt deze uit? Of is hij al uit? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Armyboy93 schreef:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wanneer komt deze uit? Of is hij al uit? :$


als je gewoon even het hele topic leest:

Release datum: tba
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 juni op astral, en 11 bij q-dance store
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 Frontliner - SAVE.EXIT.PLANET (Dock 45 Remix)
:cry:
13 JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
:surrender: ze blijven ons er plat mee gooien
CD 4 mixed by is mijn vraag??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
1 Frontliner - SAVE.EXIT.PLANET (Dock 45 Remix)
:cry:
13 JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
:surrender: ze blijven ons er plat mee gooien
CD 4 mixed by is mijn vraag??


Volgens mij is deze gewoon in elkaar gezet door Q-Dance, met alle bekende tracks, van elke hard-dance stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ok vandaar...

Rest ziet wel strak uit trouwens

19. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Dit is in mijn ogen toch wel een heerlijke combinatie :D
Vorig jaar meer genoten van A2 dan van HHZ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:56 
 
Hardtraxx Addict

knotsjebilly schreef:
ok vandaar...

Rest ziet wel strak uit trouwens

19. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Dit is in mijn ogen toch wel een heerlijke combinatie :D
Vorig jaar meer genoten van A2 dan van HHZ :$


A2 zet vaak ook dikke sets neer hoor! Headhunterz daar in tegen ook alleen hij blijft teveel bij hetzelfde en er zit te weinig afwisseling in zijn sets. En ik vind dat een feest als Defqon gewoon afgesloten moet worden met een HC DJ, net als Qlimax en decibel afgelopen jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Wel weer even leuk cd'tje :-) en shreek headhunters remix :bomb:


verneuking van het nummer imho... De Yellow Minute Remix daarentegen... :bomb: :worship:


allereerst vind ik de remix van yellow minute niet veel goeds doen aan het origineel.. dat is gewoon een van de vetste platen ooit, dus dom om te gaan remixen omdat je het waarschijnlijk niet zal overtreffen.

verder vind ik het wel jammer dat jij een van die persoontjes bent die zo gauw ze de naam headhunterz zien gelijk doorschieten in hun negativiteit en er niks goeds meer vanaf kan.. heb je ooit maar een sample gehoord van de remix? ik ben zelf heel erg benieuwd of headhunterz hier wat moois aan kan maken...
shreek was een vette plaat met een superconcept, en headhunterz IS sowieso wel een genie in produceren maar produceert tegenwoordig gewoon wat matiger... maar misschien met een verouderd concept dat hij weer zn ware zelf laat zien? ik laat me verrassen en het zou zo mooi zijn als mensen zoals jij dat ook eens zouden doen en eerst afwachten tot je het hoort en niet alvorens de track afkraken alleen vanwege de naam headhunterz


Allereerst, wie ben jij om te suggereren dat ik de track nog niet gehoord hebt?! Integendeel, ik heb het nummer natuurlijk wél gehoord en dus kan ik er ook over oordelen. En dat mag ook, want zover ik weer leven we hier in Nederland en daar geld de vrijheid van meningsuiting nog steeds. Ik vind de Hhz remix gewoon een verneuking van het origineel, het voegt helemaal niks toe aan de hardstyle scene en geeft alleen maar aan dat Hhz niet creatief genoeg is om zelf met vette nummers op de proppen te komen. Hij heeft in het verleden best wel goede nummers gehad, ook in z'n tijd bij P1, maar de laatste tijd slaat hij de plank volledig mis en probeert hij iets te introduceren in de hardstyle-wereld waar hij naar mijn mening enorm faalt.
De Yellow Minute remix (een van de beste nummers van Noisecontrollers) vind ik overigens nog beter geworden, door die gigantisch vette climax en de opbouw naar de eerste climax, die ik ontzettend gruwelijk vind, en live knalt hij nóg harder en daarom sowieso een van de beste remixen ooit gemaakt van een al heldig nummer. En dan denk je halverwege het nummer dat je weer rustig aan kan doen en dan komt de opbouw naar het hoogtepunt van het nummer: de tweede climax! Die is wel zo ongelofelijk goed, en ik kan het me dan ook enorm goed voorstellen dat de Noisecontrollers zelf enorm te spreken zijn over deze remix. En ik denk samen met mij vele anderen. Dit is hoe hardstyle hoort te zijn, en niet de vernieuwende dub/slow/new/soft style die Hhz probeert te introduceren.

My 2 cents...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Allereerst, wie ben jij om te suggereren dat ik de track nog niet gehoord hebt?! Integendeel, ik heb het nummer natuurlijk wél gehoord en dus kan ik er ook over oordelen. En dat mag ook, want zover ik weer leven we hier in Nederland en daar geld de vrijheid van meningsuiting nog steeds. Ik vind de Hhz remix gewoon een verneuking van het origineel, het voegt helemaal niks toe aan de hardstyle scene en geeft alleen maar aan dat Hhz niet creatief genoeg is om zelf met vette nummers op de proppen te komen. Hij heeft in het verleden best wel goede nummers gehad, ook in z'n tijd bij P1, maar de laatste tijd slaat hij de plank volledig mis en probeert hij iets te introduceren in de hardstyle-wereld waar hij naar mijn mening enorm faalt.
De Yellow Minute remix (een van de beste nummers van Noisecontrollers) vind ik overigens nog beter geworden, door die gigantisch vette climax en de opbouw naar de eerste climax, die ik ontzettend gruwelijk vind, en live knalt hij nóg harder en daarom sowieso een van de beste remixen ooit gemaakt van een al heldig nummer. En dan denk je halverwege het nummer dat je weer rustig aan kan doen en dan komt de opbouw naar het hoogtepunt van het nummer: de tweede climax! Die is wel zo ongelofelijk goed, en ik kan het me dan ook enorm goed voorstellen dat de Noisecontrollers zelf enorm te spreken zijn over deze remix. En ik denk samen met mij vele anderen. Dit is hoe hardstyle hoort te zijn, en niet de vernieuwende dub/slow/new/soft style die Hhz probeert te introduceren.

My 2 cents...

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mee eens Chukkels, die A2 remix is heerlijk, maar het origineel kan gewoon niet worden overtroffen :x Maar dat is dan weer mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

deze gaan we maar ise ven aanschaffen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
mee eens Chukkels, die A2 remix is heerlijk, maar het origineel kan gewoon niet worden overtroffen :x Maar dat is dan weer mijn mening :)


ik vind de a2 remix juist wel beter
1e climax lijkt op het origneel
maar die 2e climax is echt :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
knotsjebilly schreef:
ok vandaar...

Rest ziet wel strak uit trouwens

19. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Dit is in mijn ogen toch wel een heerlijke combinatie :D
Vorig jaar meer genoten van A2 dan van HHZ :$


A2 zet vaak ook dikke sets neer hoor! Headhunterz daar in tegen ook alleen hij blijft teveel bij hetzelfde en er zit te weinig afwisseling in zijn sets. En ik vind dat een feest als Defqon gewoon afgesloten moet worden met een HC DJ, net als Qlimax en decibel afgelopen jaar!


Ben ik het volledig mee eens, De enige keer dat HHZ mij aangenaam verraste is Hardbass 2009 geweest :innocent:

Trouwes ben benieuwd of Wildstylez mag sluiten... Heb hem dat namelijk nooit zien doen :$ Kan dik worden lijkt mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 07:33 
 

F-alko92 schreef:
ik vind de a2 remix juist wel beter
1e climax lijkt op het origneel
maar die 2e climax is echt :bomb: :drool:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 08:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
noob, dat zijn de vocals van Faster 'n Further ^^ :thumbsup:

:P :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 12:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tering CD1 is vet!
die gaat de hele zomer aan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle