Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BPM van de cd die in de digipack zat was veels te laag. Klonk voor geen meter.
Bij deze nieuwe cd klopt de snelheid wel. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

Heb ook nog steeds m'n gratis dvd niet binnen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niek1991 schreef:
ik kreeg net de disc 3 bonus cd top 25 binnen maar wat is er mis dan met die cd die in het digipack zit, ik merk het niet hoor :/ de volgorde is gewoon hetzelfde


Gisteren ook ontvangen, nog niet beluisterd (beide cd's niet) omdat ik de top 25 niet echt wat vind. Het is geen afspiegeling van DE top 25 maar het is gewoon de 25 populairste platen onder de hardstyle vanaf 2006 met enkele (terechte) uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is nu 10 dagen geleden dat ik een mail heb gestuurd naar Q! Gewoon nog steeds niets vernomen :mad: Zojuist weer wat mails de deur uit gedaan. Wat the fuck is er toch mis met die gasten daar? Wil liever m'n geld terug voor de 2 digipacks die ik heb besteld van die code. Wat bar, en bar slecht was die dvd zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bel ze dan of gaat dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Het is nu 10 dagen geleden dat ik een mail heb gestuurd naar Q! Gewoon nog steeds niets vernomen :mad: Zojuist weer wat mails de deur uit gedaan. Wat the fuck is er toch mis met die gasten daar? Wil liever m'n geld terug voor de 2 digipacks die ik heb besteld van die code. Wat bar, en bar slecht was die dvd zeg :thumbdown:


Slechte zaak van Q, gewoon jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal op z'n minst wel eind Februari worden.. Erg slecht van ze dat ze niet reageren op mail of iets anders naar buiten brengen. Q-Dance: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Barry,

Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.

Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA

Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.

Hoe werkt het?
- Log in op www.dance-tunes.com
- Klik bovenin op je naam en dan ‘special code’
- Voer deze code in:XXXXXXXXXX (geen spaties mee kopiëren)

..en je tegoed is opgewaardeerd met 5 credits. Heb je meerdere DVD’s besteld? Dan krijg je deze mail ook een aantal keer. Wel met verschillende codes, dus je kunt dan meerdere keren opwaarderen.

Ik hoop dat wij hiermee de zure smaak van het lange wachten een beetje weg kunnen nemen en dat je snel kunt nagenieten van ons jubileumfeestje op DVD.

Alvast een top weekend toegewenst, maak er wat leuks van.

Groeten, Ibo
Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk!

Woensdag dan de DVD geven aan iemand die met me mee was, die zal raar opkijken dat die DVD na 7 maanden er pas is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou dat werd tijd zeg,
Ben ik straks eindelijk van het gezeur van mij vrienden af, wanneer ze die dvd nou eens krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niet ontvangen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nog steeds niet ontvangen... :/


Nog maar eens 5 dance tunes credits dan:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Kepro schreef:
Nog steeds niet ontvangen... :/


Nog maar eens 5 dance tunes credits dan:D


Inderdaad al weet ik me god niet wat ik van mn 10 credit moet kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik had al 10 credits gekregen :P 2 DVD's
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Haha ik had al 10 credits gekregen :P 2 DVD's


Haha ik bleek nog 30 credits te hebben nog van In Qontrol 2009 ofzo. Toen ze al die dance tunes kaartjes uitdeelden. Kwam ik nu pas achter. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De postbode is geweest met de Feestfabriek DVD :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

Heb hem ook binnen sinds vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook binnen.. Heerlijke herinneringen!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m gedownload uiteraard. Aardige DVD maar vind het niks bijzonders. Belichting van de publiekshots is ook erg slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk binnen xd echt ongelofelijk hoe lang dit geduurt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hier ook eindelijk in huis :D. Het had ook niet langer moeten duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Heb m gedownload uiteraard. Aardige DVD maar vind het niks bijzonders. Belichting van de publiekshots is ook erg slecht.

Ik weet niet of je er geweest bent? Ik vind het namelijk wel vet om al die dingen nog terug te zien :) Brengt herrineringen boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is 1 van de weinige dvds die ik dan wel weer leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Heb m gedownload uiteraard. Aardige DVD maar vind het niks bijzonders. Belichting van de publiekshots is ook erg slecht.

Ik weet niet of je er geweest bent? Ik vind het namelijk wel vet om al die dingen nog terug te zien :) Brengt herrineringen boven

Ja ben er geweest. Is ook wel vet om het terug te zien hoor.. Maar ik heb eigenlijk een veel minder mooie herrinnering aan het feest. Zal wel komen doordat we de WK-Finale verloren. Daardoor kijk je heel anders terug op het weekend. Maar ik vond het zeker een bazenfeest. Alleen die DVD tsja. Niks bijzonders, gemiddelde defqon dvd is vetter en die zijn zelfs niet geweldig vind ik. Voor een 10 jarig jubileum verwacht ik meer dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 22:40 
 
Hardtraxxer

pfff.... ik heb ze eindelijk binnen
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle