Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Die eerste is lekker !! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

godverdomme zeg het is echt the prophet mixwerk tsjonge jonge jonge, hoe durf je als organisatie zo iemand te laten ''mixen''
tis weer oud bekend the prophet start en stop werk.

EDIT: OHJO en dan maakt hij ook gewoon nog een fout door niet over te schakelen naar Gimme love - kick back, en ben daar nu pas, benieuwd wat me te wachten staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
godverdomme zeg het is echt the prophet mixwerk tsjonge jonge jonge, hoe durf je als organisatie zo iemand te laten ''mixen''
tis weer oud bekend the prophet start en stop werk.


Ik weet niet wat je loopt te zeiken.. Er wordt bijna nooit geteased op een cd en de overgangen worden vrij simpel gemaakt, zodat de luisteraar niet 1 min naar een overgang moet luisteren. Je moet juist blij zijn dat hij zo mixt, omdat de 'promo geilaards' zo meer aan hun trekken kunnen komen. Dit soort cd's worden toch met een computer gemixt, dus er zit toch geen vaardigheid achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nouja ik vind het gewoon heel irritant, is echt de eerste cd dat ik het zo slecht hoor :P

EDIT: Begin vind ik zeer slecht maar de rest is oke!
Overgang van ganster dont dance naar Unleashed is ook drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van MMA Remix en Counterfeit. De rest wel prima cd'tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:06 
 
Hardtraxx Addict

van de week frs maar eens binnen lopen kijken of hij er toevallig ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nouja ik vind het gewoon heel irritant, is echt de eerste cd dat ik het zo slecht hoor :P

EDIT: Begin vind ik zeer slecht maar de rest is oke!
Overgang van ganster dont dance naar Unleashed is ook drama


Luister jij de cd versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Festuca schreef:
godverdomme zeg het is echt the prophet mixwerk tsjonge jonge jonge, hoe durf je als organisatie zo iemand te laten ''mixen''
tis weer oud bekend the prophet start en stop werk.


Ik weet niet wat je loopt te zeiken.. Er wordt bijna nooit geteased op een cd en de overgangen worden vrij simpel gemaakt, zodat de luisteraar niet 1 min naar een overgang moet luisteren. Je moet juist blij zijn dat hij zo mixt, omdat de 'promo geilaards' zo meer aan hun trekken kunnen komen. Dit soort cd's worden toch met een computer gemixt, dus er zit toch geen vaardigheid achter.

Ik moet wel zeggen dat sommige overgangen wel heel simpel zijn, waarbij je amper kan spreken over mixen. De overgang van Another Level naar Gimme Love is gewoon stop-play. Een CD zoals CD3 van Hard Bass door Max Enforcer vind ik toch lekkerder wegluisteren, omdat het gewoon één geheel wordt. En in mijn ogen is dat ook de reden dat je een mix-cd koopt.

Ik geef je wel gelijk wat betreft de 'promo geilaards', die kunnen op deze manier makkelijk op repeat zetten / rippen en zo helemaal kapot luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Festuca schreef:
godverdomme zeg het is echt the prophet mixwerk tsjonge jonge jonge, hoe durf je als organisatie zo iemand te laten ''mixen''
tis weer oud bekend the prophet start en stop werk.


Ik weet niet wat je loopt te zeiken.. Er wordt bijna nooit geteased op een cd en de overgangen worden vrij simpel gemaakt, zodat de luisteraar niet 1 min naar een overgang moet luisteren. Je moet juist blij zijn dat hij zo mixt, omdat de 'promo geilaards' zo meer aan hun trekken kunnen komen. Dit soort cd's worden toch met een computer gemixt, dus er zit toch geen vaardigheid achter.

Ik moet wel zeggen dat sommige overgangen wel heel simpel zijn, waarbij je amper kan spreken over mixen. De overgang van Another Level naar Gimme Love is gewoon stop-play. Een CD zoals CD3 van Hard Bass door Max Enforcer vind ik toch lekkerder wegluisteren, omdat het gewoon één geheel wordt. En in mijn ogen is dat ook de reden dat je een mix-cd koopt.

Ik geef je wel gelijk wat betreft de 'promo geilaards', die kunnen op deze manier makkelijk op repeat zetten / rippen en zo helemaal kapot luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Festuca schreef:
Nouja ik vind het gewoon heel irritant, is echt de eerste cd dat ik het zo slecht hoor :P

EDIT: Begin vind ik zeer slecht maar de rest is oke!
Overgang van ganster dont dance naar Unleashed is ook drama


Luister jij de cd versie?

Gewoon het hele zooitje aan elkaar. gelukkig dat ik hem niet gekocht heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:51 
 
Artiest

Overgang naar Unleashed?! :huh:
Niks mis met CD, heel lekker in elkaar gezet en luistert heerlijk weg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Jolle schreef:
Festuca schreef:
Nouja ik vind het gewoon heel irritant, is echt de eerste cd dat ik het zo slecht hoor :P

EDIT: Begin vind ik zeer slecht maar de rest is oke!
Overgang van ganster dont dance naar Unleashed is ook drama


Luister jij de cd versie?

Gewoon het hele zooitje aan elkaar. gelukkig dat ik hem niet gekocht heb :P


Maar de web versie zijn gewoon radio-edits achter elkaar, dus als je hem via iTunes heb gekocht is er niks gemixt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die overgang van kick back naar MMA is wel echt vet gedaan vind ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

CD 2 :drool: wahjoo genoeg promo's en echt een dikke CD! word zeker aangeschaft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Die overgang van kick back naar MMA is wel echt vet gedaan vind ik! :thumbsup:

Was mij ook al opgevallen :P
Snap niet waarom ze zo live niet mixen..
80% killswitch :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

luistert lekker weg hoor. geen probleem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Maximum schreef:
Die overgang van kick back naar MMA is wel echt vet gedaan vind ik! :thumbsup:

Was mij ook al opgevallen :P
Snap niet waarom ze zo live niet mixen..
80% killswitch :/


Ik denk dat The prophet deze overgang wel een paar keer overnieuw heeft moeten doen om hem zo mooi te krijgen ;) Live kan dat natuurlijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de 2e CD staat pas echt een totaal mislukte overgang. Van Trapped in this World naar Blast Mission. Weet niet wat daar is misgegaan, maar zoiets mag nooit gebeuren op een CD-compilatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 23:45 
 
Artiest

Nee mix fouten in een cd mix is wel vreemd...
zeker aangezien ze dat niet live mixen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Nrgizer schreef:
Maximum schreef:
Die overgang van kick back naar MMA is wel echt vet gedaan vind ik! :thumbsup:

Was mij ook al opgevallen :P
Snap niet waarom ze zo live niet mixen..
80% killswitch :/


Ik denk dat The prophet deze overgang wel een paar keer overnieuw heeft moeten doen om hem zo mooi te krijgen ;) Live kan dat natuurlijk niet

Denk dat jij beter wat zeep kan gaan halen om je mond te spoelen. Als er iemand goed kan mixen is t Dov wel. Dat hij het niet altijd doet is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

top man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt altijd gezegt dat The Prophet wel goed kan mixen maar het niet doet inderdaad, maar wat hebben wij daaraan als hij het toch niet doet? >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle