Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ja als we zouden letten op namen dacht iedereen dat ik de grootse knikkerzak ben die er rond loopt op Hardtraxx.

En ik een hele slimme dikke jongen die verslaafd is aan computerspellen en daardoor ook nog eens goed kan ijshockiën. Om de ellende nog erger te maken ben ik ingesproken door Dhr. Willem Rebergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En om on-topic te blijven..

Maxter - Your Not Alone
Gunz For Hire - Gangsters dont Dance
Tatanka – Eternal

De rest kan me niet zo boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16. Maxter – You’re Not Alone is enige promo da mij interseert of niet op een voorgaande cd stond :)
Dit word dus niet aangeschaft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

genoeg favorieten op! Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:54 
 

Squid schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja als we zouden letten op namen dacht iedereen dat ik de grootse knikkerzak ben die er rond loopt op Hardtraxx.

En ik een hele slimme dikke jongen die verslaafd is aan computerspellen en daardoor ook nog eens goed kan ijshockiën. Om de ellende nog erger te maken ben ik ingesproken door Dhr. Willem Rebergen.


Holy crap 2 onderschrifts :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Niemand die opgemerkt heeft dat The R3bels - Music To Us op de CD nogal wat andere kicks heeft ?:P Vetter dan de releaseversie imo


Ik vind het echt het beste nummers die erop staat samen met Maxtor - You're Not Alone :D is er al wat meer bekend over deze platen? wanneer ze uitkomen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Qre8ive schreef:
Niemand die opgemerkt heeft dat The R3bels - Music To Us op de CD nogal wat andere kicks heeft ?:P Vetter dan de releaseversie imo


Ik vind het echt het beste nummers die erop staat samen met Maxtor - You're Not Alone :D is er al wat meer bekend over deze platen? wanneer ze uitkomen e.d.


Music To Us is al een tijd geleden uitgekomen samen met Pattern 2, You're Not Alone komt volgens mij ook binnen een paar weken uit(staat ook al bij releases hier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Niemand die opgemerkt heeft dat The R3bels - Music To Us op de CD nogal wat andere kicks heeft ?:P Vetter dan de releaseversie imo

Zo goed wordt de cd dus geluisterd, stelletje promohunters hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

09. Eccentric Things – Status Quo

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:55 
 
Hardtraxxer

Er zitten echt heerlijke tracks tussen! Ook een paar nummers die nog niet uit zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle