Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:35 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Een en al mainstream meuk op CD 1, nee dankje. Had er op z'n minst een B-Front track tussen gegooit...Gelukkig zitten de goede NC tracks ertussen :P

Ja want B-Front is tegenwoordig ook zo afwijkend van de mainstream.
Begrijp me niet verkeerd, B-Front is goed en redelijk rauw, maar niet ver verwijderd van de mainstream
(alle lof en respect voor B-Front overigens).
Op welke CD de laatste tijd stond geen plaat van B-Front? Hoeft niet overal op te staan.

Dit is wel een leuk album, maar door eerdere releases minder interessant (zoals eerder gezegd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:44 

Hardtraxx Addict

Nikkel schreef:
Kwisniks schreef:
Een en al mainstream meuk op CD 1, nee dankje. Had er op z'n minst een B-Front track tussen gegooit...Gelukkig zitten de goede NC tracks ertussen :P

Begrijp me niet verkeerd, B-Front is goed en redelijk rauw, maar niet ver verwijderd van de mainstream
Op welke CD de laatste tijd stond geen plaat van B-Front? Hoeft niet overal op te staan.

Dat klopt maar met deze opmerking doelde ik erop dat het de waarschijnlijk de intentie was om een mainstream CD te maken, maar als je het doet, doe het dan goed. :P Dan zat er nog wat variatie tussen. Dit zijn echt bijna allemaal van die standaard plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:51 

Hardtraxx Newbie

Kwisniks schreef:
Nikkel schreef:
Kwisniks schreef:

Dat klopt maar met deze opmerking doelde ik erop dat het de waarschijnlijk de intentie was om een mainstream CD te maken, maar als je het doet, doe het dan goed. :P Dan zat er nog wat variatie tussen. Dit zijn echt bijna allemaal van die standaard plaatjes.

Het lijkt mij vrij logisch dat ze voor een "mainstream" CD gaan als ze het onder een groot festival naam uitbrengen zoals Reverze. Het doel is ten slotte om zoveel mogelijk te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:12 

Hardtraxx Addict

Kun je beter de Hardbass CD halen, daar staat vrijwel alles op en nog veel meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:16 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Kun je beter de Hardbass CD halen, daar staat vrijwel alles op en nog veel meer..

Of course.. gaat niet anders met 4 CD's he ;)
Dit gaat wel over 1 Hardstyle en 1 Jump/Tek CD... hm hm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:27 

Hardtraxx Addict

Rayn schreef:
MacMichael schreef:

Of course.. gaat niet anders met 4 CD's he ;)
Dit gaat wel over 1 Hardstyle en 1 Jump/Tek CD... hm hm :)

Ik bedoel meer dat er een hoop promo's stonden op de Hardbass CD en hier eigenlijk nauwelijks iets op, want die staan dus allemaal al op de Hardbass CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Promo's zijn niet alles, ook al doe ik het daar altijd wel voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:04 

Donateur

http://www.trackitdown.net/track/variou ... 36648.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:05 

Donateur

patrickjeb schreef:
Promo's zijn niet alles, ook al doe ik het daar altijd wel voor :P

Dan is het tijd geworden eens te stoppen met het woord 'Promo' te gebruiken want dat is onjuist gebruik van dat woord.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle