Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat dat betreft heeft hij het prima gedaan ja voor een mainstream feest. Maar dan is het breed binnen de mainstream niet binnen de hardstyle. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:30 
 

Dakpan schreef:
Ben nou niet echt onder de indruk.

dit dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Wat dat betreft heeft hij het prima gedaan ja voor een mainstream feest. Maar dan is het breed binnen de mainstream niet binnen de hardstyle. ;)

Tja maar er is misschien een beetje ouder werk door Stephanie en daar houdt het toch echt mee op. Dus zo gek vind ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goede kwaliteit? Die van vorig jaar waren op z'n zachtst gezegd van bedroevende kwaliteit (qua geluid bedoel ik).
Als ik muntjes over heb koop ik m wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet de livesets van qlimax zelf, die kwaliteit in idd om te huilen. Maar andere setjes heb ik het dan over zoals die van MI enz, afhankelijk waar je intresse dan ligt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je zo redeneert wordt iedere CD overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook mijn mening. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 00:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

paar leuke nummers staan er tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo dan, staan leuke nummers op! Lekker gevarieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..

daarom moet je muziek ook illegaal downloaden dan heb je namelijk precies hetzelfde alleen dan gratis en niemand die er naar om kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 02:50 
 

Wel een toffe lijst hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best fijne lijst ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 15:22 
 
Hardtraxxer

aangenaam verrasend!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samples op Astral! Maar niet van deze CD :P

Er staan dus samples op Astral bij de Qlimax CD, maar dat zijn samples van de Houseqlassics CD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijst valt me niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:40 
 

ziet er goed uit!
Club Bizarre :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er prima uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..

daarom moet je muziek ook illegaal downloaden dan heb je namelijk precies hetzelfde alleen dan gratis en niemand die er naar om kijkt.


't scheelt dan weer dat alles wat ik draai gekocht heb. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..

daarom moet je muziek ook illegaal downloaden dan heb je namelijk precies hetzelfde alleen dan gratis en niemand die er naar om kijkt.


't scheelt dan weer dat alles wat ik draai gekocht heb. :)


Livesets heb je ook niet gekocht en hoe je het ook wend of keert, je luistert wel muziek die je anders niet zou hebben, denk dat je de producers een groot plezier zou doen als je zelf tracks zou kopen en ze zelfs in een mixje gooit, maar goed, wie ben ik om dat te zeggen *kuch* downloaden voor privegebruik *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bang the bass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..

daarom moet je muziek ook illegaal downloaden dan heb je namelijk precies hetzelfde alleen dan gratis en niemand die er naar om kijkt.


't scheelt dan weer dat alles wat ik draai gekocht heb. :)


Scheelt alleen in je Portemonee. Dus best zonde van je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk cdtje hoor, had ik niet verwacht van BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:45 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Het had slechter gekund, maar onder de indruk ben ik er totaaaal niet van. Verder vindt ik het trouwens ook nutteloos om zo'n CD te kopen aangezien er genoeg livesets op internet staan met goede kwaliteit die gratis zijn. En die waarschijnlijk ook nog beter gemixd zijn. Beetje nutteloos dus om hier 15-20 euro aan uit te geven..

daarom moet je muziek ook illegaal downloaden dan heb je namelijk precies hetzelfde alleen dan gratis en niemand die er naar om kijkt.


't scheelt dan weer dat alles wat ik draai gekocht heb. :)


Scheelt alleen in je Portemonee. Dus best zonde van je geld.[/quote]
Dat lijkt me niet, als je hun muziek koopt dan steun je ze tog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Edwinn schreef:
't scheelt dan weer dat alles wat ik draai gekocht heb. :)


Livesets heb je ook niet gekocht en hoe je het ook wend of keert, je luistert wel muziek die je anders niet zou hebben, denk dat je de producers een groot plezier zou doen als je zelf tracks zou kopen en ze zelfs in een mixje gooit, maar goed, wie ben ik om dat te zeggen *kuch* downloaden voor privegebruik *kuch*


Nou mij lijkt het toch goed genoeg om nummers die ik draai om die te kopen. Ik heb wel wat illegaals maar die draai ik dus ook niet.. Het is echt onzin om de nummers te komen die ik in een liveset luister. Dus als ik een setje download moet ik die nummers kopen? Wat een onzin ik gebruik ze toch niet.. Ik koop tenminste nog een partij muziek, daar kunnen de meeste hier alleen maar een voorbeeld aannemen, dus een beetje onnozel om mij dan aan te vallen..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle