Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 19:35 
 
Hardtraxxer

Is nu ook weer zo en het meeste van Headhunterz maar zijn echt mooie beelden (L) En zo slecht is die cd niet er zitten wat edits in van zijn nummers zoals bij Fear Of Darkness is eigenlijk die live edit is toch iets harder dan origineel ^^
wesletje92 schreef:
vaak wel de main als meeste, maar je krijgt ook de hardcore tent te zien, en de hardstyle tent, of in iedergeval dat was altijd de indeling van de vorige dvd's, van alle stages wel een beetje, met het meeste de main. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoelang duurt de dvd? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog steeds niks binnen :( vorige week woensdag ochtend besteld, laat wel heel lang op zich wachten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 17:46 
 
Hardtraxx Addict

wesletje92 schreef:
nog steeds niks binnen :( vorige week woensdag ochtend besteld, laat wel heel lang op zich wachten :x


Misschien omdat hij de 18e uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand op dit forum heeft verteld dat die hem al heeft, je krijgt hem als het goed is eerder, als je via ticketonline besteld hebt :)
Anders had je hem net zo goed bij bol.com kunnen bestellen, betaal je nog minder verzendkosten ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 21:39 
 
Hardtraxxer

Ja ik had hem ook via ticketonline besteld xd
wesletje92 schreef:
Iemand op dit forum heeft verteld dat die hem al heeft, je krijgt hem als het goed is eerder, als je via ticketonline besteld hebt :)
Anders had je hem net zo goed bij bol.com kunnen bestellen, betaal je nog minder verzendkosten ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is binnen!

Zit nu helaas op school maar ga dalijk in de pauze wel ff een stukje kijken! :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, of ik hem vandaag een keertje binnen heb! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem ook binnen gekregen gister...
Vind alleen dat bij de mainstage weinig nr's gedraaid worden van elke dj.
Allemaal heel kort, alleen headhunterz is lang (maar wel mooie beelden).

Volgorde klopt soms ook niet helemaal, na wildstylez hoor je de intro wat eigenlijk juist voor hem was :P
Ook als alpha twins opkomen zie je een beeld dat d-block en s-te-fan onder de draaitafels zitten om op te komen.

Maarja voor de rest prima dvd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

No Fearzz schreef:
Heb hem ook binnen gekregen gister...
Vind alleen dat bij de mainstage weinig nr's gedraaid worden van elke dj.
Allemaal heel kort, alleen headhunterz is lang (maar wel mooie beelden).

Volgorde klopt soms ook niet helemaal, na wildstylez hoor je de intro wat eigenlijk juist voor hem was :P
Ook als alpha twins opkomen zie je een beeld dat d-block en s-te-fan onder de draaitafels zitten om op te komen.

Maarja voor de rest prima dvd! :thumbsup:


Ja zitten wat rare dingen in,

En Maximize en ik staan er ook 1 seconde op :D op 53min30 roze-blauw shirt ben ik :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 14:23 
 
Hardtraxxer

haha vet man dat je eropstaat :P ik heb mezelf niet kunnen vinden terwijl ik toch echt vaak langs filmende camera liep ook die bij de main :P en inderdaada klopt niet de hele dvd kwa stukken en laten ze te weinig nummers horen jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Fearzz schreef:
Heb hem ook binnen gekregen gister...
Vind alleen dat bij de mainstage weinig nr's gedraaid worden van elke dj.
Allemaal heel kort, alleen headhunterz is lang (maar wel mooie beelden).

Volgorde klopt soms ook niet helemaal, na wildstylez hoor je de intro wat eigenlijk juist voor hem was :P
Ook als alpha twins opkomen zie je een beeld dat d-block en s-te-fan onder de draaitafels zitten om op te komen.

Maarja voor de rest prima dvd! :thumbsup:


+1 maar hijs mooi mooie beelden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
No Fearzz schreef:
Heb hem ook binnen gekregen gister...
Vind alleen dat bij de mainstage weinig nr's gedraaid worden van elke dj.
Allemaal heel kort, alleen headhunterz is lang (maar wel mooie beelden).

Volgorde klopt soms ook niet helemaal, na wildstylez hoor je de intro wat eigenlijk juist voor hem was :P
Ook als alpha twins opkomen zie je een beeld dat d-block en s-te-fan onder de draaitafels zitten om op te komen.

Maarja voor de rest prima dvd! :thumbsup:


Ja zitten waar rare dingen in,

En Maximize en ik staan er ook 1 seconde op :D op 53min30 roze-blauw shirt ben ik :P

Afbeelding


Mij zie je heel erg klein in het zwarte shirt :x

Hopelijk sta ik op de Q-Base aftermovie, kwam een camera me van 1 meter zo'n 5 seconden filmen toen ik los ging :clap:
Remco vroeg waar voor dat was en die kerel zei voor de aftermovie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 15:25 
 

heb hem binnen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 15:30 
 
Hardtraxxer

feest wordt echt dik uitgemolken..

ik werd volgens mij gefilmt toen ik bij de main weereens door de menigte aan het wurmen was langs het water

2 seconds of fame :yay: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indeling van de dvd van dit jaar, is helaas wel anders, vorige dvd kreeg je nog zo'n 6 min. per dj op main te zien, bij deze is het nu maar 1 of 2 tracks er jammer, Headhunterz is wel top gefilmd. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gistermiddag samen met een vriend gekeken, moet zeggen, vond het een leuke samenvatting van het feest. alleen vond ik de indeling van de qlimax dvd 2008 leuker, maarja, hier heb je ook meer stages enzo, dus dat word ook weer lastiger.

wel jammer dat je niet zag hoe de dj's opkwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn god, heb hem ff geleend van een maatje en wat een bout-dvd is dit geworden zeg. 90% mainstage en oh ja, er waren nog 8 andere stages, die kunnen we dan wel in 10 minuten ff snel laten zien, toch Q-dance? Wat een drama zeg, alsof het hele festival bestaat uit de main... Zo heb je een afwisseling van 0,0 terwijl zo'n groot festival als Defqon juist bekend zou moeten staan om grote variatie binnen de hardere dance-muziek.

Bij Headhunterz slaan ze dan ook nog eens de hele set over tot aan het moment dat hij de anthem draait, ik vind het echt doodzonde. Wel vet dat de hele vuurwerk en lichtshow aan het einde geregistreerd is, maar voor de rest... eeuwig zonde en een gemiste kans van Q-dance om dit feest uitgebreid te presenteren.
Op de DVD van Defqon.1 2007 en in mindere mate 2008 kwamen tenminste ook de andere stages en artiesten uitgebreid aan bod, idem voor de Decibel-DVD's. Maar hier concentreert zich werkelijk bijna álles op 1 podium. Belachelijk.

De extra's zijn wel geinig, leuk om bij Headhunterz en Endymion in de studio mee te mogen kijken... maar voor de rest stelde de registratie van het feest zelf mij heel hevig teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2009 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb de dvd gecheckt, zo te zien toch wel wat gemist bij de donkeys, motherfuck wat blijft dat een geniale plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2009 21:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er staat meer popmuziek op die dvd dan hardstyle :huh: Op defqon zelf ook al, tijdens de goede hardstyle stonden ze stil, en als er in de intro van een nieuwe dj weer een popnummer gedraaid werd werden ze helemaal gek :')
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle