Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
hoop dat het feest toch beter wordt dan de tracklist... alleen benieuwd naar die nieuwe van psyko punkz en naar het anthem.

nieuwe psyko punkz staat al online!
http://www.youtube.com/watch?v=RuH0_gEH73Y

en het zo trouwens niet zo goed zijn als de CD zelf beter is als het feest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

geen standaard cd'tje van bijna maar een label,, maar nog te hitjes-achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat van max enforcer is mijn smaak, over smaak valt niet te twisten dus hier laat ik het ook bij,

@timmer
ik vind het wel jammer dat iedereen altijd klaagt over hitjes, het zijn niet voor niets hits, het is gewoon goeie muziek. en besides: ik heb liever een hitjescd die lekker wegluisterd dan een cd die geen zak aan is
tis alleen jammer met die cd's dat er idd altijd dezelfde nummers op staan, ik koop dan ook eens in de zoveel tijd een cd-tje... heb je het grootste gedeelte toch wel, en ik luister cd's toch alleen in de auto, op de pc luister ik van alles door mekaar en cd's op een pc is zo gekloot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CD 2 daarintegen = :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
dat van max enforcer is mijn smaak, over smaak valt niet te twisten dus hier laat ik het ook bij,

@timmer
ik vind het wel jammer dat iedereen altijd klaagt over hitjes, het zijn niet voor niets hits, het is gewoon goeie muziek. en besides: ik heb liever een hitjescd die lekker wegluisterd dan een cd die geen zak aan is
tis alleen jammer met die cd's dat er idd altijd dezelfde nummers op staan, ik koop dan ook eens in de zoveel tijd een cd-tje... heb je het grootste gedeelte toch wel, en ik luister cd's toch alleen in de auto, op de pc luister ik van alles door mekaar en cd's op een pc is zo gekloot..


Maar er komen tegenwoordig zoveel cd's uit,, ik koop ze tegenwoordig niet meer hoor. Heb hier thuis defqon 2007 2008 2009, qlimax 2008 2009 (gewonnen), in qontrol hardbass enz maar nou is de lol er een beetje af om dat ik al die nummers al tig keer heb gehoord voordat ik die cd koop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracklist ziet er nog best goed uit vind ik!
Er zit teminste wel opbouw in! Iets wat de laatste tijd op cd's en in sets ver te zoeken is!
De tweede cd ziet er ook niet verkeerd uit. Compagneros remix! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo bijzonder de hardstyle cd, de hardcore daarentegen, daar ken ik nog niets van. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag die compilaties van tegenwoordig vind ik bijna nooit meer interessant. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van 2010 vond ik anders heel vet. Deze niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
dat van max enforcer is mijn smaak, over smaak valt niet te twisten dus hier laat ik het ook bij,

@timmer
ik vind het wel jammer dat iedereen altijd klaagt over hitjes, het zijn niet voor niets hits, het is gewoon goeie muziek. en besides: ik heb liever een hitjescd die lekker wegluisterd dan een cd die geen zak aan is
tis alleen jammer met die cd's dat er idd altijd dezelfde nummers op staan, ik koop dan ook eens in de zoveel tijd een cd-tje... heb je het grootste gedeelte toch wel, en ik luister cd's toch alleen in de auto, op de pc luister ik van alles door mekaar en cd's op een pc is zo gekloot..

Smaak of geen smaak, als je zegt dat je niet van hard en rauwe muziek houdt, dan vraag ik me af wat je in hardstyle zoekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 17:13 
 
Hardtraxxer

cd is shit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 19:52 
 
Hardtraxxer

Tel schreef:
WIJNUH schreef:
hoop dat het feest toch beter wordt dan de tracklist... alleen benieuwd naar die nieuwe van psyko punkz en naar het anthem.

nieuwe psyko punkz staat al online!
http://www.youtube.com/watch?v=RuH0_gEH73Y

en het zo trouwens niet zo goed zijn als de CD zelf beter is als het feest :')


ja heb m inmiddels gehoord, staat ook in Team Blue liveset van Hard Bass, maar ik probeer m zo min mogelijk te luisteren zodat hij nog leuk is bij de release ;)

dat bedoel ik ja dat zou inderdaad niet goed zijn, vooral met zo'n line-up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Die van 2010 vond ik anders heel vet. Deze niet. :P

Die van 2009 bedoel je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/

laat hem maar lekker hardcore blijven produceren onder zijn andere alias want in de hardstyle heb ik echt nog maar 1x een fatsoenlijke track gehoord(respect, maar dat was dan ook de invloed van hardstyle masterz denk ik)

on topic: ben benieuwd wat het wordt

jij bent meer voor de kant van scantraxx of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/

laat hem maar lekker hardcore blijven produceren onder zijn andere alias want in de hardstyle heb ik echt nog maar 1x een fatsoenlijke track gehoord(respect, maar dat was dan ook de invloed van hardstyle masterz denk ik)

on topic: ben benieuwd wat het wordt


Ik vond Respect echt 1 van de minste tracks van 2009, maar goed, dat ben ik. Nu weer ontopic.

Jammer dat de CD zo 'standaard' is. Ik had misschien toch een wat orginelere lijst verwacht. Aan de andere kant is het ook niet zo gek, want de CD moet nou eenmaal zo veel mogelijk verkocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand samples van het anthem ?:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
iemand samples van het anthem ?:D:D


nope, is wel gedraaid op reset, dus w88 tot een filmpje op YT komt ofzo, dikke anti-climax moet et zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een goed CDtje eigenlijk:) Rock ya Adittute :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sample van anthem black 2010 https://www.astralmusic.com/#genreid=HARDSTYLE;ps=1;pn=1;v=detail;qlid=765;m0=Homepage;itemno=AC122272
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:


FUCK die is heavy. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy SHIT! :bomb: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zoooo deze knalt er wel flink op zeg!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die knalt er tering dik op zeg :love: :love: :drool: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem = :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Klementino schreef:
als max enforcer hem mixed zal het wel weer zo'n cd worden waarbij je in slaap valt omdat het saai is maar weer wakker van word omdat het zonodig altijd zo rauw en hard moet zijn :/



Een Cd waar de Rauwere, hardere & Donkere tracks op staan spreekt mij toch wel veel meer aan als een Cd met alleen maar HappyDePeppie Hardstyle hoor ..


Waar hebben we dat woord eerder gehoord? :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle