Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Unsenses & Lowriderz - Take Me There (DWX-504)

Label: Dirty Workz
WEB release: 13/03/2018

Tracks:
Unsenses & Lowriderz - Take Me There

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Svbtwee on 13 Mar 2018 18:59, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Die hoge noten net voor de eerste drop en in de drop :thumbsup:. 2e climax met melodie ook gewoon fijn. Leuk plaatje ^^
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Ik moet altijd wel lachen om die posts van andere naar jou toe SVB over je aantal posts :p

Maar mijn hemel wat maak jij veel topics aan haha, begint me nu ook op te vallen xd
No offence natuurlijk :thumbup:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
JeroenB93 wrote:Ik moet altijd wel lachen om die posts van andere naar jou toe SVB over je aantal posts :p

Maar mijn hemel wat maak jij veel topics aan haha, begint me nu ook op te vallen xd
No offence natuurlijk :thumbup:
Ik schrok me laatst echt kapot toen ik zag dat hij pas sinds vorig jaar een account heeft. Ook gewoon meer dan 10 posts per dag :lol: . Maar heb er zelf niet echt problemen mee ofzo, ben vaker verbaasd over de inhoud van de post.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Kan naar releases :)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Officiƫle preview in de OP.

Blijf het een leuke plaat vinden. Normaal nooit z'n fan van die drop's maar vind deze echt wel lekker. Leuk kickje ook. Prima track om zo nu en dan eens langs te horen komen ^^
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Wat valt die eerste kick tegen zeg :/ In de aanloop dacht ik van: nou komt het, valt het toch vies tegen. Verpest gelijk de hele plaat voor mij.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst