Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of dat zegt wat over de scène van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Als hij echt ''lage kwaliteit tracks'' maakte dan denk ik niet dat hij 15.5k facebook likes zou hebben en non-stopt geboekt worden overal.


Gast, dat zegt niks over de kwaliteit van de platen. Dat zegt gewoon wat over het volk wat alles maar dik en hard en leip vind zolang er een kick in zit die er fuking hard in klapt en een screech. Dan is het al vierkant rambaar voor die mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Precies wat yowan zegt. Hetzelfde geldt voor die Facebook likes, zeggen ook niet alles. Om er maar verder op in te haken. Laat ik zeggen dat het minimaal 80% van de scene niks boeit of het nu kwalitatief goed of slecht geproduceerd is, ze gaan er simpelweg op los en dat is voor hen genoeg. De meeste leden hier zijn kritischer dan de gemiddelde feestbezoeker en voor de leden is dit niet genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:37 
 

yowan schreef:
IHanterI schreef:
Als hij echt ''lage kwaliteit tracks'' maakte dan denk ik niet dat hij 15.5k facebook likes zou hebben en non-stopt geboekt worden overal.


Gast, dat zegt niks over de kwaliteit van de platen. Dat zegt gewoon wat over het volk wat alles maar dik en hard en leip vind zolang er een kick in zit die er fuking hard in klapt en een screech. Dan is het al vierkant rambaar voor die mensen

Helaas de waarheid ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
IHanterI schreef:
Als hij echt ''lage kwaliteit tracks'' maakte dan denk ik niet dat hij 15.5k facebook likes zou hebben en non-stopt geboekt worden overal.


Gast, dat zegt niks over de kwaliteit van de platen. Dat zegt gewoon wat over het volk wat alles maar dik en hard en leip vind zolang er een kick in zit die er fuking hard in klapt en een screech. Dan is het al vierkant rambaar voor die mensen

Thanks dat jij de moeite nam om het uit te leggen. Na het lezen van die reactie had ik er al geen zin meer in. xd
Niks persoonlijks verder tegen lHanterl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist door de gedachtegang van mensen als jij (dan heb ik het over IHanterI) is Unresolved zo populair geworden. in eerste instantie was het een artiest die e-force nadeed, nu vind ik het gewoon veel van hetzelfde, dan mag hij wel 15.5k volgers hebben, een artiest als Vazard heeft nog geen 5k volgers maar word toch meer geboekt, ook al moet hij overgevlogen worden uit Australië, wat doen die 10k meer likes er dan toe? zanger rinus heeft waarschijnlijk nog meer volgers, maakt dat de kwaliteit van zijn muziek gelijk hoogstaand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 09:56 
 

IHanterI schreef:
I'm just standing up for him here because apparently most people on here don't like his songs.

Ehm, wtf? Dus omdat de meesten mensen deze track niets vinden, want smaak enzo, moet jij voor hem opkomen? Haha... Sorry. Omdat jij wel "every single one of his tracks" leuk vind? Proficiat, je bent daar dus blijkbaar alleen in, echter betekent dat niet dat je weer over "Haattraxx" moet gaan beginnen, iedereen mag nog altijd zelf bepalen wat hij/zij leuk vind, je hoeft jouw smaak niet op anderen op te dringen omdat zij deze plaat niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 12:47 
 
Hardtraxxer

Haha, ik kan me wel vinden in wat hanter zegt. De tracks van unresolved zijn thuis niet om aan te horen,maar live zijn ze wel tof. Grappig hoe men zich druk kan maken over een artiest die niet eens op grote podia geboekt wordt en dus makkelijk ontweken kan worden. en Hardist, hij dringt zijn mening toch niet op? Hij geeft enkel aan dat hij niet begrijpt waarom Unresolved niet zo populair is hier. Misschien wat onhandig, maar zeker niet opdringerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 12:58 
 

duizendpoot schreef:
Haha, ik kan me wel vinden in wat hanter zegt. De tracks van unresolved zijn thuis niet om aan te horen,maar live zijn ze wel tof. Grappig hoe men zich druk kan maken over een artiest die niet eens op grote podia geboekt wordt en dus makkelijk ontweken kan worden. en Hardist, hij dringt zijn mening toch niet op? Hij geeft enkel aan dat hij niet begrijpt waarom Unresolved niet zo populair is hier. Misschien wat onhandig, maar zeker niet opdringerig.


hij schrijft zijn mening een beetje teveel op als feit, dat is het probleem denk ik.
want niemand zal er hier problemen mee hebben dat hij unresolved vet vind maar als je dan unresolved is vet. neerzet word het toch een ander verhaal.
vooral omdat er nou niet echt begrip getoon word voor waarom anderen het kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 11:47 
 
Hardtraxxer

Official Preview!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 12:01 
 

Drive is er wel alleen die screeches fucken alles up! Melodie is wel leuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die screeches voeren echt veel te veel te boventoon, daardoor kan ik er niet naar luisteren. Tweede climax is namelijk best wel leuk met die melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag wel een BPM of 5 bij wat mij betreft. Leuke feestplaat, maar ga het thuis niet opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:47 
 
Hardtraxxer

Screech 10/10
Kick 10/10
Melodie 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:43 
 

in lq klonk het nog als iets,maar na het horen van deze preview kan hij de track wat mij betreft lekker in de prullenbak gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godnondeju nu heb ik oorpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit gewoon een vet nummer.
Kick is stevig, leuke melodie. Screeches hate/love it denk ik dan.

Die jongen is wel echt aan het groeien.
Ben het wel met IHaunter eens, Hardtraxx heeft wel vrij snel een mening klaar bij deze jongen. Maar dat hebben ze ook bij B-Front en Delete. Twee artiesten die ik dus alles behalve vernieuwend vind met hun nieuwe tracks. (Niet hun stijl, maar de tracks die ze maken laatste tijd).

Gewoon een overenthousiaste italiaan die helemaal omarmd is door de rawboys en zich lekker mee laat voeren. Niets mis mee. Sommige tracks zijn pure zaad, sommige weer echt lekker. Deze vind ik een voorbeeld van een lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Unresolved tracks thuis veel leuker dan live eigenlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg dikke plaat! Screetches mogen wel een keertje veranderen, maar stoort me niet zozeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 07:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee unresolved is zo lekker vernieuwend wil je zeggen..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle