Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unresolved - Feelings [GBD150]

Label: Gearbox Digital
WEB release: 09/05/2016

Tracks:
Unresolved - Feelings

Samples:


Bron: GBD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wannabe defqon vocals, maar wat een sfeer zit hier in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 12:44 
 

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kicks liggen veel te veel op de voorgrond waardoor het allemaal niet lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een vette track eigenlijk, goeie melodie!
Kicks liggen idd wel iets te ver naar voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje. Zijn kick screech dingen vind ik 10x niks, maar dit is gewoon goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals lijken wel een parodie, iemand die voor de grap dat soort vocals na doet ofzo :lol:

Vind er maar weinig aan, lege bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Ik vind vrijwel alle producties van deze gast beetje matig :/ ik probeer het elke keer weer maar het slaat bij mij niet aan. De tracks voelen voor mij te leeg aan of zo. En toch staat hij op Defqon haha! Ligt dat dan aan mij of ben ik niet de enige? :P


NickDB schreef:
De kicks liggen veel te veel op de voorgrond waardoor het allemaal niet lekker klinkt.


Rickzel schreef:
Die vocals lijken wel een parodie, iemand die voor de grap dat soort vocals na doet ofzo :lol:

Vind er maar weinig aan, lege bedoeling.


jeffrey2107 schreef:
meh


tjakevladze schreef:
Wannabe defqon vocals.


Haattraxx in het kwadraat dit weer :lol: elke track die Unresolved maakt is letterlijk nooit goed en word altijd afgekraakt, er word altijd negatief over hem gepraat en dan word er afgevraagd waarom hij op defqon staan, omdat hij goeie tracks maakt misschien? Niet aan te zien deze reacties op deze forum, om te huilen dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lHanterl schreef:
Haattraxx in het kwadraat dit weer :lol: elke track die Unresolved maakt is letterlijk nooit goed en word altijd afgekraakt, er word altijd negatief over hem gepraat en dan word er afgevraagd waarom hij op defqon staan, omdat hij goeie tracks maakt misschien? Niet aan te zien deze reacties op deze forum, om te huilen dit :lol:


Valt het misschien niet te overwegen dat *jij* de uitzondering hier bent als het aankomt op wat belangrijk wordt gevonden in een track? Ik snap overigens best dat je dit leuk vindt, maar ik snap net zo goed de mensen die dit niet leuk vinden. Ligt er maar net aan waar je op oordeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lHanterl schreef:
Haattraxx in het kwadraat dit weer :lol: elke track die Unresolved maakt is letterlijk nooit goed en word altijd afgekraakt, er word altijd negatief over hem gepraat en dan word er afgevraagd waarom hij op defqon staan, omdat hij goeie tracks maakt misschien? Niet aan te zien deze reacties op deze forum, om te huilen dit :lol:

Is het begrip 'smaak' wel eens in je opgekomen? En 'populariteit? En 'kwaliteit'? Smaken verschillen. Dat maakt mensen geen haters als ze het niet met je eens zijn. Sterker nog, als je daar zelf moeilijk over doet ben je gewoon een intense jankert. Daarnaast is populariteit niet evenredig met kwaliteit, dus het feit dat hij op Defqon staat wil niet zeggen dat zijn platen bij de kwalitatieve top horen. Oh ja, en als je het allemaal zo kut vindt op Hardtraxx, wat doe je hier dan?

OT: Wat mij betreft is dit de beste plaat van Unresolved. Nou zegt dat wat mij betreft nog niet veel, maar toch. De sfeer is in de climax best oké, maar de vocals zijn veel te plastic en de sounds klinken leeg, zoals gebruikelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

BuzzLightyear schreef:
lHanterl schreef:
Haattraxx in het kwadraat dit weer :lol: elke track die Unresolved maakt is letterlijk nooit goed en word altijd afgekraakt, er word altijd negatief over hem gepraat en dan word er afgevraagd waarom hij op defqon staan, omdat hij goeie tracks maakt misschien? Niet aan te zien deze reacties op deze forum, om te huilen dit :lol:

Is het begrip 'smaak' wel eens in je opgekomen? En 'populariteit? En 'kwaliteit'? Smaken verschillen. Dat maakt mensen geen haters als ze het niet met je eens zijn. Sterker nog, als je daar zelf moeilijk over doet ben je gewoon een intense jankert. Daarnaast is populariteit niet evenredig met kwaliteit, dus het feit dat hij op Defqon staat wil niet zeggen dat zijn platen bij de kwalitatieve top horen. Oh ja, en als je het allemaal zo kut vindt op Hardtraxx, wat doe je hier dan?

OT: Wat mij betreft is dit de beste plaat van Unresolved. Nou zegt dat wat mij betreft nog niet veel, maar toch. De sfeer is in de climax best oké, maar de vocals zijn veel te plastic en de sounds klinken leeg, zoals gebruikelijk.


De enige reden waarom ik hier ben is om ''up to date'' te zijn met die nieuwste tracks, daarnaast boeit de rest mij niet, haattraxx bestaan het meest uit debielen, niet normaal wat je hier kan lezen, geen wonder dat mensen altijd zo negatief praten over haattraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig dat je de mensen hier een stel debielen noemt, maar zelf je Nederlands niet eens fatsoenlijk beheerst. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 19:30 
 
Hardtraxx Newbie

ThaBomba. schreef:
Wel grappig dat je de mensen hier een stel debielen noemt, maar zelf je Nederlands niet eens fatsoenlijk beheerst. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.


Wat heeft de taal nederlands te maken met dat de meeste mensen op haattraxx debielen zijn? plz tell me
Je kan al gelijk zien dat jouw iq het zelfde is als je leeftijd, je weet niet eens waar je het over het hebt, man man man :/ Je bent ook idd een goed voorbeeld waarom veel mensen haattraxx niet serieus nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha tering hee :lol: Zelden zoveel dom gezwets gelezen >.< clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de hypocrisie van Hanter zeer vermakelijk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lHanterl schreef:
ThaBomba. schreef:
Wel grappig dat je de mensen hier een stel debielen noemt, maar zelf je Nederlands niet eens fatsoenlijk beheerst. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.


Wat heeft de taal nederlands te maken met dat de meeste mensen op haattraxx debielen zijn? plz tell me
Je kan al gelijk zien dat jouw iq het zelfde is als je leeftijd, je weet niet eens waar je het over het hebt, man man man :/ Je bent ook idd een goed voorbeeld waarom veel mensen haattraxx niet serieus nemen xd

Elexz, ben jij dat? Wat een figuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lHanterl schreef:
niet normaal wat je hier kan lezen


Ja, echt absurd dat sommige mensen kritisch zijn enzo. Laten we met z'n allen gewoon alles kut doen en het prima vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 23:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En Hanter is ook weer weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk nummertje wel, kicks nog steeds raar alleen. Vocals zullen wel storend zijn als je erop let denk ik, heb er niet echt last van :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weinig hardstyle feelings naar mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Beter werk dan ik normaal van hem gewend ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ IhaunterI

Ik mag toch gewoon kritiek op de vocals hebben?
De track verder vind ik top en Unresolved vind ik ook goede producer die de juiste richting in aan het slaan is.
Jouw kritiek op ons slaat weer nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Beter werk dan ik normaal van hem gewend ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nooit echt fan geweest van unresolved. Al vind ik dit een stuk interessanter dan zijn eerdere platen.
Zijn nieuwe track, House of pain, ondertussen twee keer live gehoord. Vind dat wel een ontzettend lekkere plaat. :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle