Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die remix wel tof, maar ik ben dan ook een grote Malice/gated kicks fanboy. En het is natuurlijk al zo lang als Malice bezig is duidelijk dat hij zijn inspiratie bij Delete weg haalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
Ik vind die remix wel tof, maar ik ben dan ook een grote Malice/gated kicks fanboy. En het is natuurlijk al zo lang als Malice bezig is duidelijk dat hij zijn inspiratie bij Delete weg haalt :P


Ik ben ook zeer zeker van de Gated kicks, maar dit is gewoon een lompe back distortion over de hele track, waarbij de mastering ver te zoeken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat het grootste probleem is dat 'ie z'n kick stereo heeft gemaakt ipv mono. Vind het persoonlijk op de release-versie niet storend en het hoeft van mij ook allemaal niet per se zo strak en netjes te zijn. Smaken verschillen gelukkig :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:35 
 
Hardtraxxer

Dark byte schreef:
Denk dat het grootste probleem is dat 'ie z'n kick stereo heeft gemaakt ipv mono. Vind het persoonlijk op de release-versie niet storend en het hoeft van mij ook allemaal niet per se zo strak en netjes te zijn. Smaken verschillen gelukkig :-)


I must admit that the Malice remix wasn't their best. The next 4 tracks from them are outrageously good though! Total :bomb: 's
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle