Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 02:37 

Hardtraxxer

Unresolved - Bad Blood: Final Reckoning (Album)

Label: RSLVD Records
WEB release: 09/01/2025

Tracks:
1. Unresolved ft. MC Flo - Final Reckoning
2. Unresolved Ft. MC Prime - Born To Kill (Bad Blood FR Edit)
3. The Beast Project - New Beginning (Unresolved Remix Bad Blood FR Edit)
4. Unresolved & E-Force - The Fallout (Bad Blood FR Edit)
5. Unresolved - Children Of The Night (Bad Blood FR Edit)
6. Unresolved - Act Of God (Bad Blood FR Edit)
7. Unresolved - Alternate Identity (Bad Blood FR Edit)
8. Unresolved - Bad Blood FR Interlude
9. Unresolved - West Coast (Bad Blood FR Edit)
10. Unresolved & Nightcraft - The Abyss (Bad Blood FR Edit)
11. Unresolved & Rob Gee - Demons (Bad Blood FR Edit)
12. Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix Unresolved Bad Blood FR Edit)
13. Unresolved & X-Pander - Anger (Bad Blood FR Edit)
14. Unresolved & Stereotuners - DFWU (Bad Blood FR Edit)
15. Unresolved - Punish (Bad Blood FR Edit)

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 11:10 

Hardtraxxer

:$

Zoveel vette edits! Ook gewoon normale, harde raw kicks en screeches! Uniek in de scene!

Mijn favorieten zijn waarschijnlijk The Abyss edit, Children of the Night edit, West Coast edit & Act of God edit! Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:37 

Hardtraxx Addict

Snap ergens wel dat mensen z'n sound een frisse wind vinden tussen de moderne raw, maar ik vind het persoonlijk niets. Klinkt allemaal zo extreem hetzelfde. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 19:16 

Hardtraxx Crew

Zaagkick schreef:
Snap ergens wel dat mensen z'n sound een frisse wind vinden tussen de moderne raw, maar ik vind het persoonlijk niets. Klinkt allemaal zo extreem hetzelfde. :sleep:

Eens, klinkt ook allemaal zo "slapjes" imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 19:28 

Hardtraxxer

Ik snap de kritiek op zich, maar zeker live ligt me dit wel echt. Het treint een beetje door, waardoor het allemaal ook wat op elkaar lijkt, maar dat heb ik liever dan talloze fakedrops enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:19 

Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Ja dat is het ook vooral. Een eigen sound is het probleem niet per se, als hij iets meer zou varieren, maar vind z'n kicks, sounds idd ook gewoon echt te slap. Misschien live anders, mja dit trekt me dan toch te weinig om te denken ik ga naar een setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:28 

Hardtraxx Addict

Heb al 2 Bad Blood livesets volledig grijs gedraaid, dus ben heel blij dat dit nu in HQ als album beschikbaar is.

De drive in deze nummers is fantastisch, het dendert gewoon hard door. Live niet meegemaakt, maar zou daar 100% naartoe gaan. Kan ook prima van zijn sounds en kicks genieten. Hij mag er nog 30 maken zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:43 

Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Je gaat me niet vertellen dat je platen als Anger en The Abyss edits slapjes vind aanvoelen... Zit echt flink wat power achter die kicks als het aan mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:47 

Hardtraxxer

Riiss schreef:
maar zeker live ligt me dit wel echt. Het treint een beetje door, waardoor het allemaal ook wat op elkaar lijkt, maar dat heb ik liever dan talloze fakedrops enzo.

Precies! Bij tegenwoordige raw wordt je continu op het verkeerde been gezet met kickswitches, fake drops en live edits die niks meer weg hebben van het orgineel. Unresolved's sets en platen denderen gewoon lekker door waardoor het ook dansbaar blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 23:58 

Hardtraxx Crew

Rubrix schreef:
MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Je gaat me niet vertellen dat je platen als Anger en The Abyss edits slapjes vind aanvoelen...

Jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 19:56 

Hardtraxxer

Ziek rauwe hardstyle en mooi ook, leukste gedeeltes zijn wel altijd te kort maar dat maakt het ook vet zoals bij die Final Reckoning die laatste 45 seconde damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2025 11:55 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Ja dat is het ook vooral. Een eigen sound is het probleem niet per se, als hij iets meer zou varieren, maar vind z'n kicks, sounds idd ook gewoon echt te slap. Misschien live anders, mja dit trekt me dan toch te weinig om te denken ik ga naar een setje.

Helemaal eens. Mis gewoon echt een punch in die kicks, ik vind de screeches dan weer wel leuk, maar daar is alles mee gezegd :/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle