Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeer goede plaat dit.

Dit is eigenlijk wat ik precies zoek in Phuture Noize, dit soort vette melodieën (die hij al heeft) maar dan met deze kick er onder, de iets stevigere kicks.

Komt deze nog op Spotify btw?


Zal dinsdag wel worden, H4H releases zijn altijd eerst een week exclusief op hardstyle.com, en dan meestal een week later op spotify.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 12:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoop echt dat z'n contract bij H4H bijna afloopt en hij bij een groot label als Roughstate tekent. Deze jongen verdient zooooo veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 13:21 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik hoop echt dat z'n contract bij H4H bijna afloopt en hij bij een groot label als Roughstate tekent. Deze jongen verdient zooooo veel meer.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Vind Udex steeds intressanter worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 20:40 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik hoop echt dat z'n contract bij H4H bijna afloopt en hij bij een groot label als Roughstate tekent. Deze jongen verdient zooooo veel meer.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik hoop echt dat z'n contract bij H4H bijna afloopt en hij bij een groot label als Roughstate tekent. Deze jongen verdient zooooo veel meer.

Deels oneens. Hij verdient het zeker om meer in de picture te staan, maar om nu te zeggen dat H4H een klein label is vind ik wat kort door de bocht. Regain staat bijvoorbeeld overal primetime op te treden en die zit ook bij H4H. Neroz heb je ook nog. Zijn toch geen kleine namen (meer). Het ligt meer aan de sounds van Udex denk ik. Trekt anno 2019 gewoon minder volk dan de muziek dat bv een Regain maakt. P&D zitten nu bij Roughstate als ik me niet vergis. We zullen zien hoe het nu met hun bookingen en fanbase loopt omdan te besluiten of een groter label uberhaupt iets aan die zaken verandert. Voor Udex is de stap wat vroeg vind ik.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle