Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Jammer dat het Italiaanse kamp tegenwoordig elke hype volgt :(

Niet alleen het Italiaanse kamp hoor. Maar heeft denk ik te maken met het feit dat er zó ontzettend veel tracks uitkomen. Zodra een producer iets produceert wat aanslaat volgt de hele meute. Kijk alleen al hoeveel artiesten die hardcore kicks gebruiken; als je de artiest van een track niet al wist zou je geen verschil horen tussen Adaro, Digital Punk, Ran-D, Tartaros (Moridin), aantal albumtracks van The Pitcher of een Jack Of Sound/E-Force ofzo. Vind ik gewoon ontzettend jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 06:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laten we alles maar op de raw gooien, leuk dat er zoveel ongeïnspireerde artiesten zijn die het oh zo bekende kick screech patroon gebruiken, gelukkig zijn er ook artiesten die zich daar niks van aan trekken en gewoon doen wat ze leuk vinden, zo is het nog niet heel lang geleden dat die refix/mash van utta wanka uitkwam. ook tuneboy werk. die man gaat echt niet zomaar overstappen naar house oid. niet dat ik dit een leuke plaat vind, origineel is geniaal, dit is niet echt wat ik van een soort van bootleg zou verwachten. ik had liever gated kicks gehoord en een apart kick ritme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:23 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Lenny schreef:
Jammer dat het Italiaanse kamp tegenwoordig elke hype volgt :(

Niet alleen het Italiaanse kamp hoor. Maar heeft denk ik te maken met het feit dat er zó ontzettend veel tracks uitkomen. Zodra een producer iets produceert wat aanslaat volgt de hele meute. Kijk alleen al hoeveel artiesten die hardcore kicks gebruiken; als je de artiest van een track niet al wist zou je geen verschil horen tussen Adaro, Digital Punk, Ran-D, Tartaros (Moridin), aantal albumtracks van The Pitcher of een Jack Of Sound/E-Force ofzo. Vind ik gewoon ontzettend jammer.


begrijp zeker wat je bedoeld, maar een Ran-D, The Pitcher, JoS enzo vind ik toch wel een goede eigen sound hebben hor en die kan je echt wel onderscheiden, helemaal als je bijv. de kick van JoS neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
laten we alles maar op de raw gooien, leuk dat er zoveel ongeïnspireerde artiesten zijn die het oh zo bekende kick screech patroon gebruiken, gelukkig zijn er ook artiesten die zich daar niks van aan trekken en gewoon doen wat ze leuk vinden

Helemaal mee eens. Er komen inderdaad een hoop kick/screech tracks vanuit de raw hardstyle, maar het is een kwestie van deze eruit filteren voor jezelf. Voor mij persoonlijk zijn er nog genoeg producers die de raw momenteel interessant weten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag net dat dit nummer op 1 staat op Hardstyle.com, hoe dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle