Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Pithune schreef:
sanderovic schreef:
Dikke track! Toneshifterz beste nieuwkomer van het jaar voor mij xD

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

2x :yes:

Dat is vazard/delete voor mij. Eigenlijk The Machine, maar dat is niet echt een nieuwkomer, maar ben zijn stijl dit jaar wel veel meer gaan waarderen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:30 
 

Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:34 
 
Hardtraxxer

zoveel beter dan da bidnizz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff weer 1 track tegelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch_Master schreef:
Pff weer 1 track tegelijk :/

ja dat is het enige minpunt aan fusion vind ik. Zo gaat het echt te langzaam, en staan er nog zoveel dikke tracks als die van B-Front in de wachtrij. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Eigenlijk The Machine, maar dat is niet echt een nieuwkomer, maar ben zijn stijl dit jaar wel veel meer gaan waarderen. :thumbsup:

Machine is gewoon al een held! Niet alleen zijn nieuwere producties, maar ook van zijn begin tijd zijn zeer goed. Ook met Sasha F solo's doet hij het prima met een zeer duistere tint
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:20 
 
Hardtraxxer

Vind hem heerlijk :loving: had hem al op een setje, toen was ie al heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EINDELIJK!!! :D :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Dutch_Master schreef:
Pff weer 1 track tegelijk :/

ja dat is het enige minpunt aan fusion vind ik. Zo gaat het echt te langzaam, en staan er nog zoveel dikke tracks als die van B-Front in de wachtrij. >.<

Pff. Er is echt wel een rede waarom B-Front ze nog niet in de wachtrij heeft gezet. Maak je om die release nou niet zo druk. Waarschijnlijk horen we dat allemaal vanzelf wel.

On topic: Supertrack! Nitrouz overtuigt me steeds vaker en Toneshifterz zijn goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had B-Front gister gevraagt wanneer zijn tracks uitkomen en hij zei dat hij daar volgende week eens even voor ging zitten, dus ze zullen nog niet helemaal af zijn.
Dit is trouwens wel een vette release al lijkt de echte climax een beetje op Atrocious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Ik had B-Front gister gevraagt wanneer zijn tracks uitkomen en hij zei dat hij daar volgende week eens even voor ging zitten, dus ze zullen nog niet helemaal af zijn.
Dit is trouwens wel een vette release al lijkt de echte climax een beetje op Atrocious.


De nieuwe B-Front komt wel :)

Leuke release deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst worden zijn 2 nieuwe nummers: Inner creativity/Music Annalasys gefine-tuned en dan zijn ze klaar voor release :)

onn: Ik weet het echt nog niet zeker van dit nummer, Toneshifterz hebben een redelijk screech neergezet. Alleen weer jammer van de 2de climax. Waarom moeten er nou altijd een 2de climax achter zitten, het hoeft niet persee nog een anti te zijn. Maar mag ookwel eens weer gewoon 1 voor de verandering

Zal het nummer nog wel eens vaker moeten luisteren om te beslissen of ik hem ga aanschaffen maandag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:48 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk verjaardagcadeau (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
katamaran schreef:
Dutch_Master schreef:
Pff weer 1 track tegelijk :/

ja dat is het enige minpunt aan fusion vind ik. Zo gaat het echt te langzaam, en staan er nog zoveel dikke tracks als die van B-Front in de wachtrij. >.<

Pff. Er is echt wel een rede waarom B-Front ze nog niet in de wachtrij heeft gezet. Maak je om die release nou niet zo druk. Waarschijnlijk horen we dat allemaal vanzelf wel.

Ben niet zo'n geduldig typ. Het is gewoon zo dat ik de nummers al zo lang ken, daarom lijkt het steeds langer te duren. En als je met smart wacht duurt het alleen maar langer lijkt het. Achja, ze komen vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ben niet zo'n geduldig typ. Het is gewoon zo dat ik de nummers al zo lang ken, daarom lijkt het steeds langer te duren. En als je met smart wacht duurt het alleen maar langer lijkt het. Achja, ze komen vanzelf.

Als je dan eens wat gevarieerder deed luisteren, en niet non stop dezelfde track aanzet :)
Dan hou je de nummers ook speciaal.
Ik heb bijvoorbeeld het Hysteria Anthem pas 1 keer gehoord, hij is nu uit dus dan kan ik er nog volop van genieten!

On : Vind het een goede track, zit lekker in elkaar, maar alsnog mist er iets, weet alleen niet wat ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Citaat:
Ben niet zo'n geduldig typ. Het is gewoon zo dat ik de nummers al zo lang ken, daarom lijkt het steeds langer te duren. En als je met smart wacht duurt het alleen maar langer lijkt het. Achja, ze komen vanzelf.

Als je dan eens wat gevarieerder deed luisteren, en niet non stop dezelfde track aanzet :)
Dan hou je de nummers ook speciaal.
Ik heb bijvoorbeeld het Hysteria Anthem pas 1 keer gehoord, hij is nu uit dus dan kan ik er nog volop van genieten!

Ik hoor de tracks soms weken niet, bijvoorbeeld Neophobia al een tijdje niet gehoord. Maar dat neemt niet weg dat ik ze al lang ken, dat is iets anders. Je hebt wel gelijk dat ik ze heel vaak luisterde toen ze net in HQ waren... maar dat lijkt toch al weer zo lang geleden.
En oja, gevarrieerd luisteren doe ik zeker. Daar houd ik rekening mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, maar ik ben tegenwoordig wel uitgekeken op die anti-climaxen, verzin eens wat nieuws of maak een hele goeie, niet zo'n standaard.

Wat ik me af vraag trouwens? Komen deze tracks binnenkort soms op Slam FM ofzo? Want waarom maken ze anders in godsnaam een Radio Edit... :')

stations voor de hardere stijlen is het ook overbodig voor want daar hoor ik het liever gemixed en wel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 05:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?


Als tracks op compilatie cds komen, willen de makers van de cds natuurlijk dat deze ook via itunes te koop zijn. Itunes doet echter alleen aan 'volledige tracks' dus vandaar dat de producers ook radio edits doen. Zover ik weet althan dienen die er voor om er voor te zorgen dat de 'full'/ 'original'nog niet lekt voor de officiele release. :) Hopelijk bied dit wat opheldering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 06:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De synth in de climax lijkt idd veel op No Time To Waste, maar deze is zowiezo 100x beter als Atrocious :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
p-stylez schreef:
Er werd van alles uitgelekt ofzo, daardoor doen ze nu radio edits opsturen oid?


Als tracks op compilatie cds komen, willen de makers van de cds natuurlijk dat deze ook via itunes te koop zijn. Itunes doet echter alleen aan 'volledige tracks' dus vandaar dat de producers ook radio edits doen. Zover ik weet althan dienen die er voor om er voor te zorgen dat de 'full'/ 'original'nog niet lekt voor de officiele release. :) Hopelijk bied dit wat opheldering.


Klopt, maar de radio edits worden ook officieel gereleased (antwoord op een andere post hierboven) omdat sommige mensen alleen behoefe hebben aan de mid intro t/m (mid?) outro, en het niet zozeer hebben op de inleidende klapjes etc. De Radio Edit is zeg maar de luister-versie, en de original mix is de dj-versie, ookal luisteren de meeste hier gewoon de original mix wss :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is zo vet.. en dan vooral de tweede climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 13:59 
 
Hardtraxxer

Weet mij tot nu toe niet te overtuigen. Plaatje is leuk, maar ik vind dat (net als in de Gold Rmx) zo jammer dat die 2e climax geen anti-climax is. Dat haalt voor mij de helft van de drive uit de track....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

uit !! dance-tunes / hardstyle.com / etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag gekocht. Heerlijke track!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle