Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Walgelijk nummer. Intro is een schaamteloze verkrachting van Sandstorm. Van de vocalen gaan mijn tenen zo krom staan dat de neuzen van mijn schoenen afbreken en vervolgens een walgelijke kaasmelodie. 0,0 inspiratie dit weer. Code Black is sowieso de allerslechtste hardstle artiest die er bestaat, wat een kansloze vent.



Gangsterdwerg is de negatiefste member van HT.
Altijd klagen dit dat... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Walgelijk nummer. Intro is een schaamteloze verkrachting van Sandstorm. Van de vocalen gaan mijn tenen zo krom staan dat de neuzen van mijn schoenen afbreken en vervolgens een walgelijke kaasmelodie. 0,0 inspiratie dit weer. Code Black is sowieso de allerslechtste hardstle artiest die er bestaat, wat een kansloze vent.


Oke? Code Black is gewoon goede producer hoor.. Dat jij zegt dat hij slecht is terwijl het gewoon niet jou smaak is, dat is pas kansloos.. >.<

inderdaad..

Dat zijn smaak jou niet aanspreekt betekend niet dat hij een slechte producer is. Vind dat je wel gelijk hebt met de intro van sandstorm en de vocals. Ben zelf ook wel veel beter gewend van code black. denk aan Red planet bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 05:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Venice13 schreef:
Destination schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Walgelijk nummer. Intro is een schaamteloze verkrachting van Sandstorm. Van de vocalen gaan mijn tenen zo krom staan dat de neuzen van mijn schoenen afbreken en vervolgens een walgelijke kaasmelodie. 0,0 inspiratie dit weer. Code Black is sowieso de allerslechtste hardstle artiest die er bestaat, wat een kansloze vent.


Oke? Code Black is gewoon goede producer hoor.. Dat jij zegt dat hij slecht is terwijl het gewoon niet jou smaak is, dat is pas kansloos.. >.<

inderdaad..

Dat zijn smaak jou niet aanspreekt betekend niet dat hij een slechte producer is. Vind dat je wel gelijk hebt met de intro van sandstorm en de vocals. Ben zelf ook wel veel beter gewend van code black. denk aan Red planet bijvoorbeeld.

Red Planet is ook een cheap rippoff (van een oude Wildstylezplaat volgens mij) in mijn ogen en heeft de meest energieloze anti climax ooit gemaakt. En als Gangster hem slecht vind dan is dat toch zijn smaak dus maak er niet zo'n probleem van als jullie artiest word 'aangevallen'. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 05:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Gangsterdwerg weer op Alleskutenter tour ^^

Ik vind het wel een schattig liedje

Econz schreef:
Gangsterdwerg is de negatiefste member van HT.
Altijd klagen dit dat... :thumbdown:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat khadber mijn post weg gehaald heeft hier opnieuw, deze keer wat netter.

Ten eerste die vocals zijn gewoon slecht, zielig gewoon. Serieus, de tekst slaat nergens op en dan ook nog eens een stem die is ingesproken door iemand met ..... (mag ik niet zeggen) . Kicks in de mid-intro klinken eigenlijk best wel vol. Geluidjes in de mid-intro klinken erg irritant. Iets te veel van het goede. Daarna komt die misselijkmakende break. Serieus dat je zelf zo'n break mooi kan vinden :') Die vocal erger ik me zo hard aan. Break duurt ook nog eens veels te lang. Daarna komt wel een erg lekkkere melodie. Het nummer is jammer genoeg al voor mij verpest door de break. Kicks zijn niet goed.
Kicks zijn de laatste tijd sowieso niet je van het dus dat vind ik dan niet zo erg.
Sorry, maar dit is een van de allerslechtste fusion plaat sinds tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hier niet zoveel aan. Breaks met een wij-zijn-hardstyle-dit-dat spreken me sowieso nooit echt aan.
Intro is wel oke, maar origineel is het zeker niet, doe mij Sandstorm maar. ^^

Wout1997 schreef:
(mag ik niet zeggen)

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Lekkere melodie, prima plaatje :) Maar zó jammer van de vocalen. Ik snap echt niet dat er in vrijwel ELKE PLAAT van tegenwoordig vocalen moeten zitten.....

Me neither. :/ En het is alsmaar vaker. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Walgelijk nummer. Intro is een schaamteloze verkrachting van Sandstorm. Van de vocalen gaan mijn tenen zo krom staan dat de neuzen van mijn schoenen afbreken en vervolgens een walgelijke kaasmelodie. 0,0 inspiratie dit weer. Code Black is sowieso de allerslechtste hardstle artiest die er bestaat, wat een kansloze vent.



Gangsterdwerg is de negatiefste member van HT.
Altijd klagen dit dat... :thumbdown:


Het frappante is dan dat hij wel 9 van de 10 keer gelijk heeft, maar zegt dat iets over hem of over alle anderen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:41 
 

Deze is er nog niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:59 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Deze is er nog niet ?


Jawel hoor: http://www.djshop.de/Download-toneshift ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

Deze is wel oke! maar overtreft niet Leap of Fait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Venice13 schreef:
Destination schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Walgelijk nummer. Intro is een schaamteloze verkrachting van Sandstorm. Van de vocalen gaan mijn tenen zo krom staan dat de neuzen van mijn schoenen afbreken en vervolgens een walgelijke kaasmelodie. 0,0 inspiratie dit weer. Code Black is sowieso de allerslechtste hardstle artiest die er bestaat, wat een kansloze vent.


Oke? Code Black is gewoon goede producer hoor.. Dat jij zegt dat hij slecht is terwijl het gewoon niet jou smaak is, dat is pas kansloos.. >.<

inderdaad..

Dat zijn smaak jou niet aanspreekt betekend niet dat hij een slechte producer is. Vind dat je wel gelijk hebt met de intro van sandstorm en de vocals. Ben zelf ook wel veel beter gewend van code black. denk aan Red planet bijvoorbeeld.

Ik noem hem ook geen slechte producer, ik noem hem een slechte artiest, leer lezen Destination!

Technisch prima producties maar de keuzes die hij maakt (en daarmee het artistieke gedeelte van de productie) zijn gewoon de verkeerde. Te kazig, te veel probeert hij geforceerd een hitje te scoren. Als DJ is hij helemaal verschrikkelijk. Dubbele platen draaien in 1 set, dramatisch mixen en; de allerbelachelijkste actie van 2012 en reden om die vent wat mij betreft eeuwig te verbannen van stages: OP Q-BASE WORDT HIJ DUBBEL GEBOEKT EN HIJ PRESTEERT HET OM 2 KEER DEZELFDE SET TE DRAAIEN.

1 woord gelogen? Nee.
Code Black dus een slechte artiest: JA!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle