Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar ik denk dat hij voorlopig nog niet komt. Eerst moet FUS068-5 nog uitkomen of ze moeten die 2 omdraaien zodat deze met het Magic City anthem tegelijk uitkomt met het feest. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:54 
 
Hardtraxx Addict

JolleNL schreef:
Nee maar ik denk dat hij voorlopig nog niet komt. Eerst moet FUS068-5 nog uitkomen of ze moeten die 2 omdraaien zodat deze met het Magic City anthem tegelijk uitkomt met het feest. :cool:


Geef et een week of 3. fusion 68 (vinyl dan) is net uit alleen die was verlaat. En et is een dubbele ep net zoals de surge of power ep van de noisecontrollers dus er zal denk ik een weekje tussen zitten tussen de twee delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eindelijk angels and demons! :love:
vind get loaded en nightscape niet zo veel aan, maar angels and demons en unleash te dragon wat zijn die chill! :loving:

edit: En als dat niet fusionwaardig is dan zijn er niet veel tracks die ooit op fusion uitgebracht zijn fusion waardig .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Southstylers met toneshifterz vergelijken is inderdaad nogal de plank mis slaan.

En er is geen definitie van 'fusion-waardig', het duistere hebben ze zeker niet bij elke release.
Maar er is een zekere mate van diversiteit en originaliteit, daarom is Fusion naar mijn mening het beste label :D
Bovendien heeft fusion gewoon ook altijd goede mastering enzo.

Maar goed ben geen toneshiferz fan, maar je zal mij niet horen begin over fusionwaardigheid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 18:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Angels & Demons :love:
Get Loaded is ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fusion-waardig is gewoon topkwaliteit produceren. En de eerste was absoluut niet van topkwaliteit, die vond ik ronduit slecht afgewerkt.

Ieder mag het zijne ervan denken want muziek blijft een kwestie van smaak, feit is dat Toneshifterz met de 8-tracker aantonen dat ze ontiegelijk veel in huis hebben. Ik vind niet alles van hun even goed, maar Fusion-waardig? Zeker weten wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat dawasiknie zegt ben ik het grotendeels mee eens.

vind alleen, in tegenstelling tot een boel mensen, da phunk en sahara van eerste EP wel lekkere tracks.

wou nog iets toevoegen.... ik vind angels&demons een geweldige plaat maar toch valt ie tegen. hoe ze in die breaks de melodie afronden vlak voor de climax slaat echt nergens op... had toch wel iets meer verwacht na het filmpje uit de studio, maar desondanks een meesterlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
wat dawasiknie zegt ben ik het grotendeels mee eens.

vind alleen, in tegenstelling tot een boel mensen, da phunk en sahara van eerste EP wel lekkere tracks.

wou nog iets toevoegen.... ik vind angels&demons een geweldige plaat maar toch valt ie tegen. hoe ze in die breaks de melodie afronden vlak voor de climax slaat echt nergens op... had toch wel iets meer verwacht na het filmpje uit de studio, maar desondanks een meesterlijke plaat


Het waren wel lekkere tracks idd daar ben ik het mee eens, alleen kwalitatief gezien zijn ze met deze 8-tracker nog een stuk vooruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze beluisterd vanaf de magic city cd

egt top tracks, goedkope vocalen maar ow zo lekker gebruikt
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deze staan op freaky! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goh eindelijk eens een (beetje) andere cover art
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
goh eindelijk eens een (beetje) andere cover art


ze hebben vast de jouwe niet gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 09:58 
 

14-06-2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

god wat word juni een mooie release maand :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 01:30 
 
Hardtraxx Addict

Vinyl release 3 Juni @ Freaky ( en part 2 ook )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opeens is de belangstelling voor toneshifters weg, ze waren afgedwaald naar pagina 2

ook maar ff wat ontopic dan: kan niet meer wachten totdat fusion ze online werpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op freaky.nl staat ie in ieder geval op de voorpagina. Wel vet dat part 1 de Angels part is, en part 2 de Demons kant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker goede release dit!

Angels & Demons: Lekkar
Get Loaded: Lekkar
Nightscape: Verslavende Tune!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Vinyl rips staan alweer online... ff gedownload om ze eens goed te beluisteren en welke ik ga halen!

Nightscape, Elektro Shock, In Darkness, Get Loaded en Angels & Demons haal ik zowiezo! Unleash the dragon zoweizo niet en die andere 2 weet ik nog niet

EDIT: Zo DROP IT en Let it Go zijn ook lekker, vooral drop it :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Vinyl ripjes heb ik al :P
:D:D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:00 
 
Hardtraxxer

Zie ze staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Je die tracks zijn echt dik. Veel variatie en gewoon een lekkere melo en een perfecte kick die goed bij elke track past. een 8 tracker EP met 8 dikke tracks gebeurd niet altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben ze nu allemaal ff aan het luisteren

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 18:40 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
ben ze nu allemaal ff aan het luisteren

:drool: :drool:

me 2 :loving: Klinken allemaal goed.
Nu maar wachten tot web er is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
NoiseHunterZ schreef:
lekker hard :bomb:

Wat bazel je? Dit is dus echt niet hard maar valt perfect onder de noemer happy hardstyle.

Vind nightscape wel een aardig plaatje maar die synth van de melo is echt te lelijk.
get loaded precies hetzelfde. kicks en intro's zijn prima maar ik vind die synths van hun echt vreselijk. zelfde geldt voor die eerste vinyl van hun.

De releases hebben deze keer juist een duistere tint, in tegenstelling tot hun vorige. BTW waarom meld niemand wat over de track angels & demons zelf? Echt topklasse!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle