Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Reacties uitlokken is niet gewenst. Net zoals kwetsen, beledigen en uitschelden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Schelle geluiden in de hele track klinken ontzettend kut. Kick in de mid-intro is ook niet echt lekker, dat is beter in de climax. Melodie klinkt alsof ie al 10 x eerder gebruikt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bah... altijd hetzelfde bij TNT de laatste tijd. Ondanks dat ze deze keer Zatox erbij getrokken hebben vind ik het nog steeds troep.
Zó voorspelbaar. Eerst zo'n gare melodie, dan een opbouw, een lullige korte vocal en dan een anticlimax. Vervolgens weer die melodie, opbouw, gare vocal en wéér die anti.
Dan vond ik die TNT plaatjes als First Match, Tritolo, Pulsation enz. toch een heel stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo is dit hetzelfde als al die andere recente Tuneboy/TNT platen? >.<

Had weer zo'n slap aftreksel van XY verwacht maar niks is minder waar, dit is erg anders. Totaal andere insteek, screeches, andere kicks. Enige overeenkomsten die ik zojuist hoorde waren de soort melodie en de synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:17 
 
Hardtraxx Addict

TNT & Zatox - Intensity (TTC113)

Label: Titanic Records
WEB release: 31/01/2014

Tracks:
TNT & Zatox - Intensity

Samples:


Bron: http://www.hardstyle-releases.com/tnt-zatox-ttc113/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:22 
 
Hardtraxx Elite

D.R.O.E.V.I.G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:38 
 
Hardtraxx Crew

Vond deze in MQ veel beter klinken.. jammer dit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:02 
 

Ik word hier zo moe van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is best mooi eigenlijk, stukken beter dan al dat simpele gepingel van alle tracks van TNT afgelopen jaar. Helaas is de kick die vervolgens komt erg lelijk en had ik liever de melodie in de climax gehoord. Wel de eerste track die van Technoboy en Tuneboy die ik gedownload heb sinds Space en Nothing Nu. (Dat lees je goed ja, geen enkele track van TNT in 2013 was zelfs het gratis downloaden waard imo).
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle