P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
TNT x Ruffneck - Mindcontroller 2K20 (DWX859)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/10/2020

Tracks:
TNT x Ruffneck - Mindcontroller 2K20

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
34:18

Poahhhhhhhhhh dit is echt heel vet :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
:love: :woot: :worship:

Alleen dat allerlaatste stuk vind ik de kick wat minder, verder wil ik deze live wel 's aanschouwen :cool: :D
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
tering :surrender: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Holy shit wat goed weer, die kicks :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Sodetering die gasten zijn op dreef zeg de laatste tijd. :drool:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
wootum wrote:Holy shit wat goed weer, die kicks :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lekker bezig TNT!
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Tim889 wrote:Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.
Daar zou ik sowieso niet op rekenen.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Khadber wrote:Lekker bezig TNT!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Waarom zou je dat in godsnaam willen? En waarom zijzelf ook?
T
Hardtraxxer
last seen Jan 2024
Ze mogen zich uitleven zoals ze willen en het is knap dat ze toch nog relevant blijven maar vind het inhoudelijk een stuk minder sterke platen, een uur van dit zou me snel vervelen.
B
Hardtraxxer
105 posts member since 2018
last seen May 2023
Klinkt weer heel dik. Maar zou wel vet zijn als er een keer een vette melodie in hun platen zat. Gecombineerd met dit als intro.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Waarom zet je dan die platen niet weer op?

Die eis stellen aan alle nieuwe producties is enorm onrealistisch en zo kan je elke plaat wel afkraken. Ik ga ook geen hardcore luisteren en eisen dat elke plaat moet klinken als Ophidian omdat dat is wat ik wil horen, dan luister ik gewoon Ophidian. We kunnen meerdere dingen vet vinden zonder het ander de grond in te stampen he :P
T
Hardtraxxer
last seen Jan 2024
Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.
Ook gezegd knap dat ze toch weer relevant zijn / blijven dus in de grond stampen is dan wel een vrije vertaling van mijn genuanceerde opmerkingen nietwaar ?

En omdat deze gasten zo'n onwaarschijnlijk diverse discografie hebben probeerde ik alleen maar aan te geven dat ze (veel) meer dan dit nog moeten kunnen ?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Heel erg dik! Origineel is ook heel vet, deze doet die ook zeker eer aan. Wat een vet stijltje dit ook!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Tering jantje, wat vet zeg :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Tim889 wrote:Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.
Ook gezegd knap dat ze toch weer relevant zijn / blijven dus in de grond stampen is dan wel een vrije vertaling van mijn genuanceerde opmerkingen nietwaar ?

En omdat deze gasten zo'n onwaarschijnlijk diverse discografie hebben probeerde ik alleen maar aan te geven dat ze (veel) meer dan dit nog moeten kunnen ?
Ze kunnen het vast wel, maar in je oude stijl blijven hangen dat werkt niet. Je zegt het zelf, knap dat ze relevant blijven, dat doen ze met dit, waarom dan weer terug naar het oude gaan.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Is er nog ergens een sample?
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 3 days ago
ULTIMO wrote:Is er nog ergens een sample?
View on SoundCloud
@01:37:42
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:
Tim889 wrote:Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.

Ze kunnen het vast wel, maar in je oude stijl blijven hangen dat werkt niet. Je zegt het zelf, knap dat ze relevant blijven, dat doen ze met dit, waarom dan weer terug naar het oude gaan.
Dit dus.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ryan van DWX:
The tracks have been finished yes, but a lot of artists are of a mindset that music needs to be "felt" on a dancefloor - which definitely is the case for all dance music, but obviously the current situation doesn't allow that. However, after a bit of coercion and changing of mindsets, there are release dates planned. First up is Mincontroller (wrapping everything up now).
The reason the tracks are blocked on Youtube is basically because 'promoting' music in live sets online is basically almost the only thing that is possible due to lack of events. To keep control of the asset being played out (online) well before the release date, we've opted to block that content.

So... let's just say that Mindcontroller is coming very very soon
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
:yay: