Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TNT - I AM TECHNO (DWX1308)

Label: Dirty Workz
WEB release: 25/11/2022

Tracks:
TNT - I AM TECHNO

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:yay:

Dikke knipoog natuurlijk naar het 'early hardstyle = new techno' gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:20 
 
Hardtraxxer

Dit willen we horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bommen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt weer enorm veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, ben het helemaal met de rest hier eens :D

Wat klinkt dit al fijn zeg! Toch bijzonder hoe deze 2 mannen al zo lang meegaan en nog steeds elke keer het gewoon goed doen! Precies hardstyle zoals het zou moeten zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
:yay:

Dikke knipoog natuurlijk naar het 'early hardstyle = new techno' gebeuren. :P


Misschien, maar zie ook verwanten met:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 november
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 10:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 21:44 
 
Hardtraxx Crew

Hele vette plaat dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De grote bazen blijven ons verbazen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hun platen afzonderlijk wel vet, zo ook deze.
Zou ze alleen niet snel opzoeken op een feest. Vind alle platen net te veel van hetzelfde om het een volledige set interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2022 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste helft is leuk, daarna doet het me niet zoveel. Had leuk geweest als ze er nog een reverse climax achteraan gegooid hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk weer :D Wat een kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Verknipt is ie al gedraaid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 18:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Op Verknipt is ie al gedraaid :lol:


Durf te wedden dat het origineel er ook wel eens is gedraaid. Het is verder niet geheel ongehoord dat je een oude hardstyle/hardtrance plaat op een technofeest hoort, zelfs al voor Verknipt bestond of groot was.

Op Verknipt (of de meeste artiesten daar) gooien alleen het BPM met 15 hoger oid. Dat blijft wel het kutste (+ het publiek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dat blijft wel het kutste (+ het publiek)

Wat is er mis met het publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Broken Balance schreef:
Dat blijft wel het kutste (+ het publiek)

Wat is er mis met het publiek?


Wat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel hoog vdk gehalte, iedereen staat vaak met telefoon zichzelf of anderen te filmen en beetje foto's van elkaar te maken in het publiek ipv met muziek bezig te zijn. Het is meer een kringgesprek met muziek op de achtergrond soms.
Het is een populair feest, dus het dagjesvolk gehalte is hoog, zeker bij de populaire acts als 999999999, AnD, Nico Moreno, DYEN, TRYM, Diøn, Ørgie e.d.

Muzikaal vind ik het niet eens rampzalig behalve de acts die alles veel te hoog pitchen/te snel draaien. Een feest met juist een mooie combinatie van early hs/hc, hardtechno, schranz, hardtrance en rave is top. Alleen hoe de meeste acts op Verknipt het uitvoeren is gewoon kut. Schoolvoorbeeld hoe het wel moet is Unpolished.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 11:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Muzikaal vind ik het niet eens rampzalig behalve de acts die alles veel te hoog pitchen/te snel draaien. Een feest met juist een mooie combinatie van early hs/hc, hardtechno, schranz, hardtrance en rave is top. Alleen hoe de meeste acts op Verknipt het uitvoeren is gewoon kut. Schoolvoorbeeld hoe het wel moet is Unpolished.

Zo zie je maar, sneller is niet altijd beter!!! Het verneukt nu ook al de Techno!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Heel hoog vdk gehalte, iedereen staat vaak met telefoon zichzelf of anderen te filmen en beetje foto's van elkaar te maken in het publiek ipv met muziek bezig te zijn. Het is meer een kringgesprek met muziek op de achtergrond soms.
Het is een populair feest, dus het dagjesvolk gehalte is hoog, zeker bij de populaire acts als 999999999, AnD, Nico Moreno, DYEN, TRYM, Diøn, Ørgie e.d.

Muzikaal vind ik het niet eens rampzalig behalve de acts die alles veel te hoog pitchen/te snel draaien. Een feest met juist een mooie combinatie van early hs/hc, hardtechno, schranz, hardtrance en rave is top. Alleen hoe de meeste acts op Verknipt het uitvoeren is gewoon kut. Schoolvoorbeeld hoe het wel moet is Unpolished.

Hmm, daar kan ik me wel in vinden. Alhoewel ik het opzich wel mee vind vallen tot nu toe. ik ben me sinds een jaartje nu meer gaan focussen op techno feesten en festivals, met name omdat de hardstyle tegenwoordig zo is afgetakeld. Veel techno tegenwoordig klinkt als "hardstyle" zoals ik het zou willen horen. Hoe je het publiek omschrijft ervaarde ik juist vooral op de meeste hardstyle feesten, uitzonderingen daar gelaten. Op de techno feesten is in elk geval geen geheeeee-hooooo te horen (althans tot nu toe) :P Vind dat een stuk erger.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle