Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

plaat lijkt een beetje erg op Rattle van de Bingoplayers xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Vind hem erg leuk, experimenteel en totaal niet standaard. Kicks mochten wel meer kracht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:16 

Lekker plaatje dit! De melodie neemt je lekker mee en vervolgens bouwt het op z'n tuneboy's heerlijk op naar de climax. Gewoon een prima climax ook met een lekker huppeltje erin waardoor het lekker bounct.

Vind hier niet zoveel op aan te merken, kicks passen prima bij het stijltje van de track.

Ga ik sowieso wel een aantal keer draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Zo dan, ik hoor deze nu pas voor het eerst maar wat een drive zit hierin! Heerlijk, lekker zomers! :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:23 

Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Wel mooi dat TNT veel experimenteert, al vind ik ze wel erg wisselvallig.

Dit.
Maar ze blijven gewoon lekker hun ding doen daar in Italie. En de ene keer komt er dan een plaatje uit die ik was minder vind, en de andere keer is het gewoon weer goed. Van mij mogen ze hier gewoon mee doorgaan hoor. Niet dat ze ook in ene keer aan de house-remixen en female-vocal hardstyle gaan beginnen.

Dit vind ik overigens weer een lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:50 

Ik blijf deze opzetten. :drool: Heer-lijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:38 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Ik blijf deze opzetten. :drool: Heer-lijk!

Ik stiekem ook, blijfeen zwak hebben voor TNT :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:34 

Hardtraxx Veteran

Hele vette plaat _o_

Alleen de kicks mogen wat harder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

Vind het helemaal niks. Kicks zijn maar slap, en voor de rest gewoon veel te standaard. 0,0 drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:39 

Donateur

Massa-productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:40 

Hardtraxxer

Erg lekker plaatje. Ik vond ze de laatste tijd wat saai. Maar deze vind ik verrassend goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
veel te standaard.

Noem eens 5 tracks die hier op lijkt. Dit is nou niet bepaald standaard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Net weer via Unleashed gehoord. Wat een heerlijke plaat is dit echt. Die melodie is echt ontzettend energiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:10 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke energie zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:04 

Hardtraxx Veteran

Komt 18-7 uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:41 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Sinds hun album heb ik geen boeiende plaat meer van ze gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 01:03 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:45 

Citaat:
Chrystoforoo was being nice, so his true message didnt actually get conveyed. This is what he really meant to say.. Technobitch and Fagboy are ruining HARDstyle severely with faggot ass house synths and their uplifting pussy ass melodies. They are fuckin disgraces to TRUE HARDstyle now, and so all you fagstylers who like it. These two fagstyle producers need to gtfo of HARDstyle. Why? Cus they don't make HARDstyle.. what is HARDstyle? HARDstyle is DARK RAW ROUGH and AGGRESSIVE. I spit on T.n.T.

Citaat:
You fuckin moron.. RAW hardstyle is the TRUE HARDstyle.. RAW is HARD. RAWstyle is HARDstyle.. anything not RAW DARK ROUGH or AGGRESSIVE is fake shit, just like adaro addressed with his titled track "fuck the fake shit." - Think before you type something jackass.. HARDstyle is SOFTER than HARDcore?? First of all HARDstyle is NOT SOFT, its called HARDstyle dumbass.. and it was born out of HARDcore by dana and the prophet. HARDstyle.. HARDcore.. HARD is DARK RAW and ROUGH not happy/pussy shit.

YouTube, prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:54 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Citaat:
Chrystoforoo was being nice, so his true message didnt actually get conveyed. This is what he really meant to say.. Technobitch and Fagboy are ruining HARDstyle severely with faggot ass house synths and their uplifting pussy ass melodies. They are fuckin disgraces to TRUE HARDstyle now, and so all you fagstylers who like it. These two fagstyle producers need to gtfo of HARDstyle. Why? Cus they don't make HARDstyle.. what is HARDstyle? HARDstyle is DARK RAW ROUGH and AGGRESSIVE. I spit on T.n.T.

Citaat:
You fuckin moron.. RAW hardstyle is the TRUE HARDstyle.. RAW is HARD. RAWstyle is HARDstyle.. anything not RAW DARK ROUGH or AGGRESSIVE is fake shit, just like adaro addressed with his titled track "fuck the fake shit." - Think before you type something jackass.. HARDstyle is SOFTER than HARDcore?? First of all HARDstyle is NOT SOFT, its called HARDstyle dumbass.. and it was born out of HARDcore by dana and the prophet. HARDstyle.. HARDcore.. HARD is DARK RAW and ROUGH not happy/pussy shit.

YouTube, prachtig :lol:

Afbeelding

anyway.. Lekkere track weer van TnT de meeste tracks van hun doen me niet meer zoveel. Maar deze heeft toch wel een lekkere drive ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Vind het wel een lekker luisterplaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:29 

Donateur

Oei, dit is echt een heel erg lekkere track! Die schelle (koe?) bellen die er af en toe doorheen komen zijn vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 10:59 

Hardtraxxer

Deze luister ik gemiddeld 5x per dag, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Oei, dit is echt een heel erg lekkere track! Die schelle (koe?) bellen die er af en toe doorheen komen zijn vet!

Dat schelle vind ik juist vre-se-lijk. De rest vind ik wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

lekker plaatje, tnt gaan voor mij weer wat omhoog nu na xy en legacy anthem:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:59 

Hardtraxx Addict

Rattle synth, belletjes van I Follow Rivers, drive/structuur van Countdown, best een leuk nummertje.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle