Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yeah!!!!! is echt ook de gedachte die in me opkomt als ik die plaat hoor ^^
pulsation morgen even kopen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah en Pulsation: TOF! Ik ga ze van de week kopen denk ik, het liefste als ze op DT verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah / Catfight / We Need Protection op ttcsamp001 vinyl sampler :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah! vind ik de beste track van deze release en ook de beste sinds een tijdje bij Titanic. Een heerlijke drive, goede sounds en een goede opbouw. Ze kennen het dus nog wel bij Saifam!

De Oldschool Mix is ook netjes, vooral als de reverse bass er op 2.00 minuten inknalt, heerlijk! Wat ik wel jammer vind, is dat ik de reverse bass niet zo goed bij de melodielijn vind passen. Het is nu net of twee verschillende tracks in elkaar geschoven zijn. Toch is het een leuke toevoeging en zal hij live ook erg goed klinken!

Pulsation vind ik weer minder. Het is voor mijn gevoel meer een dansplaat, dan een plaat die je thuis ook goed kan luisteren. De kick die ze hebben gebruikt is wel heel lekker. Maar het geheel spreekt me zo thuis niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet slecht, ik vind Yeah de beste van de twee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het idee, dat de hele TBY stal weer in de stijl van 2006 en 2007 gaat produceren.. Vind deze release echt lekker en die DDD '10 mix ook weer top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:24 
 

muah wel ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een idee of deze nog naar DT komen? Want het begint wel te duren nu, anders ga ik ze via hs.com halen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle