Hardtraxxer

Titan vs The Pitcher - Suicide (FUSION298)

Label: Fusion Records
WEB release: 30/05/2016

Tracks:
Titan & The Pitcher - Suicide

Samples:

Bron: The Pitcher

Doet me nog niks! Maar ik heb het gevoel dat m'n mening kan veranderen bij het horen van de hele plaat! :)
Hardtraxx Veteran

vind dit erg veelbelovend klinken!
Hardtraxx Crew

Verplaatst
Hardtraxx Veteran

52:00
Hardtraxx Veteran

Fantastisch! Dit stijltje is zo lekker :love:
Hardtraxxer

Vet nummer! Goede sfeer neergezet :)
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :drool:
Hardtraxxer

Ik begin een nieuwe favoriet te krijgen, wat een heerlijke schijf :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Heeft tegenwoordig elke plaat die ik op zet dit soort kicks? Niet naar te luisteren :/
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Heeft tegenwoordig elke plaat die ik op zet dit soort kicks? Niet naar te luisteren :/

Luister je toch niet.. Ik stoor me er niet aan, goeie kicks vind ik het! :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Re-Shock schreef:
Leonidas schreef:

Luister je toch niet.. Ik stoor me er niet aan, goeie kicks vind ik het! :thumbup:

aan de kickrolls stoor ik me wel heel erg bij deze track.
Hardtraxx Crew

Re-Shock schreef:
Leonidas schreef:

Je moet hem toch minimaal 1x horen voor je er je mening over kunt geven?
Hardtraxxer

wootum schreef:
Re-Shock schreef:
Leonidas schreef:

Je moet hem toch minimaal 1x horen voor je er je mening over kunt geven?

Heb hem gelukkig al een aantal keren gehoord ^^
Hardtraxx Veteran

Rest van de plaat is best prima hoor. Vind vooral de vele Pitcher elementen erg vet. Maar dit soort kicks zijn in mijn ogen zo geforceerd 'hard' zonder dat ze echt bijpassend zijn voor de track.
Hardtraxx Addict

Best een gave plaat ^^ toch hoop ik dat The Pitcher ooit weer terug gaat naar zijn oude stijl :loving:
Hardtraxxer

Het rare is, ik kan nu niks meer vinden over de release. Op de Fusion site staat ook niks..
Hardtraxx Crew

Afbeelding
Hardtraxx Crew

Hardtraxx Veteran

:worship:

Wereldplaat, echt enorm goed.
Hardtraxx Addict

Hmm, weet nog niet wat ik van deze plaat moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem best vet en aan de andere kant vind ik hem best kut.
Hardtraxxer

Heerlijke plaat, veel sfeer! Vocals doen me denken aan de Shock and awe anthem. Als het The Pitcher raw hardstyle wil maken, dan graag op deze manier! Doet me meer dan de meeste raw die uitkomt.
Hardtraxx Addict

Geweld-ig. :drool:
Hardtraxx Veteran

Na een paar keer luisteren kan ik de kickrolls best wel hebben in deze plaat. Leuke plaat verder
Hardtraxxer

Vond de plaat eerst niet zo veel aan, maar na meerdere malen geluisterd te hebben vind ik hem nu wel echt vet :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle