Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Timmy Trumpet & Sub Zero Project ft. MC DV8 - Rockstar (SP000001585)

Label: Spinnin' Records
WEB release: 15/10/2018

Tracks:
Timmy Trumpet & Sub Zero Project ft. MC DV8 - Rockstar

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
https://www.spinninrecords.com/releases ... v8/details
Last edited by MYTZE on 26 Sep 2018 23:00, edited 3 times in total.
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Eerste track
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Klinkt als een heel dikke plaat!! :D Hopelijk zondag bij intents te horen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Klinkt weer vet :worship:
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
:worship: :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dit ook
Sub Zero Trompet
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wilde hier al iets over plaatsen ja. In de tijd dat Headhunterz, Noisecontrollers etc met EDM producers gingen samen werken stond de hemel in brand en had verwacht met deze plaat dat de kritieken wel minder zouden zijn (aangezien dit gewoon echt een dikke plaat is), maar blijkbaar wordt daar ook niet licht over gedacht.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Man man dit bevestigt mijn mening over buitenlanders en hun kennis over Hardstyle maar weer. :lol: van die chappies die denken dat hardstyle nog een klein, underground genre is voor een select groepje liefhebbers en puristen. Waarschijnlijk nog niet eens de track zelf gehoord omdat ze niet genoeg 'into hardstyle' zijn om van dingen als HT/HST/Reddit af te weten maar wel hun mening al klaar. Die mensen hebben echt geen idee dat je hier gewoon elke dag hardstyle op de nationale radio kunt luisteren als je een paar minuten radiozendertjes rondskipt. Ze willen niet dat hardstyle mainstream wordt en claimen het als hun ding maar wij Nederlanders, die overspoeld worden met hardstyle feesten hebben nog het minst last van 'mainstream fans'.

Stelletje maffe Kroaten, Fransen of wat dan ook die 1 feestje in hun leven hebben gepakt en totaal afgezonderd wonen van alles rondom Hardstyle die ff denken dat Hardstyle hun bezit is :sleep:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Pedaalemre wrote:Man man dit bevestigt mijn mening over buitenlanders en hun kennis over Hardstyle maar weer. :lol: van die chappies die denken dat hardstyle nog een klein, underground genre is voor een select groepje liefhebbers en puristen. Waarschijnlijk nog niet eens de track zelf gehoord omdat ze niet genoeg 'into hardstyle' zijn om van dingen als HT/HST/Reddit af te weten maar wel hun mening al klaar. Die mensen hebben echt geen idee dat je hier gewoon elke dag hardstyle op de nationale radio kunt luisteren als je een paar minuten radiozendertjes rondskipt. Ze willen niet dat hardstyle mainstream wordt en claimen het als hun ding maar wij Nederlanders, die overspoeld worden met hardstyle feesten hebben nog het minst last van 'mainstream fans'.

Stelletje maffe Kroaten, Fransen of wat dan ook die 1 feestje in hun leven hebben gepakt en totaal afgezonderd wonen van alles rondom Hardstyle die ff denken dat Hardstyle hun bezit is :sleep:
Het zijn maar Facebook reacties, rustaaaghhh. Facebook volk is het laatste waar ik me druk over ga maken.
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
De intro vind ik niet zo denderend, al pakt de melodie mij wel....maar even afwachten op HQ, daarna een definitieve oordeel :whistle:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Jordy wrote:
Pedaalemre wrote:Man man dit bevestigt mijn mening over buitenlanders en hun kennis over Hardstyle maar weer. :lol: van die chappies die denken dat hardstyle nog een klein, underground genre is voor een select groepje liefhebbers en puristen. Waarschijnlijk nog niet eens de track zelf gehoord omdat ze niet genoeg 'into hardstyle' zijn om van dingen als HT/HST/Reddit af te weten maar wel hun mening al klaar. Die mensen hebben echt geen idee dat je hier gewoon elke dag hardstyle op de nationale radio kunt luisteren als je een paar minuten radiozendertjes rondskipt. Ze willen niet dat hardstyle mainstream wordt en claimen het als hun ding maar wij Nederlanders, die overspoeld worden met hardstyle feesten hebben nog het minst last van 'mainstream fans'.

Het zijn maar Facebook reacties, rustaaaghhh. Facebook volk is het laatste waar ik me druk over ga maken.
Ja sorry, heb nogal een tyfushekel aan mensen die ergens geen kut van begrijpen maar daar echter wel heel overtuigd van zijn. Ik ben ook niet verdiept in F1 en snap er dus niks van maar ga dan ook niet naar een F1 facebook pagina om onzin te bleren. Snap die zelfingenomenheid nooit.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Pedaalemre wrote:
Jordy wrote:

Ja sorry, heb nogal een tyfushekel aan mensen die ergens geen kut van begrijpen maar daar echter wel heel overtuigd van zijn. Ik ben ook niet verdiept in F1 en snap er dus niks van maar ga dan ook niet naar een F1 facebook pagina om onzin te bleren. Snap die zelfingenomenheid nooit.
Kinda ironic how we used to say back in the day that we'd "take over the world" and now it's actually happening were complaining about it.
Iets met hamers en spijkers
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Doet me weinig. Die SZP kicks beginnen me al aardig tegen te staan eigenlijk :x
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Voor de liefhebber nu ook met zonder MC en minder luid publiek
View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Dyon_R wrote:nu ook met zonder MC
:huh: :list:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 25 minutes ago
Nice, een keer andere kicks! Geintje..
DV8 klinkt trouwens als een jochie van 12 op deze track. Nee dit vind ik beetje saai helaas.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Dit klinkt echt zo vreselijk saai.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Pedaalemre wrote:
Jordy wrote:

Pedaalemre wrote:Umad bro?

OT: Kan de mid-intro nu wel beter waarderen inmiddels. DV8 vocals klinken hier best vervelend. Jammer, want in sommige tracks vind ik zijn vocals best fijn.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Svbtwee wrote:Doet me weinig. Die SZP kicks beginnen me al aardig tegen te staan eigenlijk :x
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Timmy Trumpet & Sub Zero Project Ft. MC DV8 - Rockstar (SP000001585)

Label: Spinnin' Records
WEB release: 15/10/2018

Tracks:
Timmy Trumpet & Sub Zero Project Ft. MC DV8 - Rockstar

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
https://www.spinninrecords.com/releases ... v8/details
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026