Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Thyron & Luminite ft. MC Focus - Rise Of The Underground (Official 10 Years Of Gearbox Anthem) (GBD272)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 14/10/2019

Tracks:
Thyron & Luminite ft. MC Focus - Rise Of The Underground (Official 10 Years Of Gearbox Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Klinkt leuk, maar die kick belooft niet veel goeds :lol:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Kicks zijn niet mijn ding maar die melodie is wel vet. :thumbsup:

View on YouTube
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 9 days ago
TheUnnamed wrote:Kicks zijn niet mijn ding maar die melodie is wel vet. :thumbsup:

View on YouTube
Dit is nog maar een understatement, wat een klote kicks zeg maarja als ze live maar hard gaan!!11
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Zitten een aantal kicks in waar in normaal niet z'n fan van ben, maar vind ze in deze plaat best goed passen. De combinatie van die kicks met die scelle korte screeches doen het goed :D. Melodie ook dikke prima. Leuke plaat!
Last edited by Svbtwee on 14 Oct 2019 14:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Oorziekte.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Andere sample is foetsie so:
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Holy fuck wat een slecht geproduceerde kicks, de midden en lage frequenties trillen als een malle bij sommige kicks, de pitch klopt volgens mij van geen kant :lol:

Voor die 4 of 8 leuke kicks die er in zitten is het het verder ook niet waard gezien ze na 2 seconden alweer weg zijn. Zelfs voor Gearbox termen klinkt dit behoorlijk simpel en amateuristisch. En dat voor een anthem voor een jubileum feest, had het anthem dan iig laten maken door Rooler of Rebelion oid.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Holy fuck wat een slecht geproduceerde kicks, de midden en lage frequenties trillen als een malle bij sommige kicks, de pitch klopt volgens mij van geen kant :lol:

Voor die 4 of 8 leuke kicks die er in zitten is het het verder ook niet waard gezien ze na 2 seconden alweer weg zijn. Zelfs voor Gearbox termen klinkt dit behoorlijk simpel en amateuristisch. En dat voor een anthem voor een jubileum feest, had het anthem dan iig laten maken door Rooler of Rebelion oid.
Klinkt allemaal erg dunnetjes ja
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
De kicks op 1:37 zijn nog wel vet, maar over de andere 29 kicks houd ik me maar stil
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Het screechpatroon, die melodie en die kicks rond 1.39 zijn nog wel leuk gedaan, maar daar heb je meteen alles mee gezegd. Wat een ontzettende boutplaat.
A
Dit nummer :lol: :lol: De reacties op Youtube zeggen wel genoeg over de huidige scene
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Image
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik weet dat Gearbox op kwaliteit geen hoge standaarden hanteert maar dit is best wel gĂȘnant :huh:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Zitten een paar vette kicks tussen, maar die hoor je vervolgens een aantal seconden... Rest van de track is ronduit dramatisch.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: