Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 10:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thyron & Luminite ft. MC Focus - Rise Of The Underground (Official 10 Years Of Gearbox Anthem) (GBD272)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 14/10/2019

Tracks:
Thyron & Luminite ft. MC Focus - Rise Of The Underground (Official 10 Years Of Gearbox Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk, maar die kick belooft niet veel goeds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Kicks zijn niet mijn ding maar die melodie is wel vet. :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 19:51 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Kicks zijn niet mijn ding maar die melodie is wel vet. :thumbsup:



Dit is nog maar een understatement, wat een klote kicks zeg maarja als ze live maar hard gaan!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een aantal kicks in waar in normaal niet z'n fan van ben, maar vind ze in deze plaat best goed passen. De combinatie van die kicks met die scelle korte screeches doen het goed :D. Melodie ook dikke prima. Leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oorziekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere sample is foetsie so:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Holy fuck wat een slecht geproduceerde kicks, de midden en lage frequenties trillen als een malle bij sommige kicks, de pitch klopt volgens mij van geen kant :lol:

Voor die 4 of 8 leuke kicks die er in zitten is het het verder ook niet waard gezien ze na 2 seconden alweer weg zijn. Zelfs voor Gearbox termen klinkt dit behoorlijk simpel en amateuristisch. En dat voor een anthem voor een jubileum feest, had het anthem dan iig laten maken door Rooler of Rebelion oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Holy fuck wat een slecht geproduceerde kicks, de midden en lage frequenties trillen als een malle bij sommige kicks, de pitch klopt volgens mij van geen kant :lol:

Voor die 4 of 8 leuke kicks die er in zitten is het het verder ook niet waard gezien ze na 2 seconden alweer weg zijn. Zelfs voor Gearbox termen klinkt dit behoorlijk simpel en amateuristisch. En dat voor een anthem voor een jubileum feest, had het anthem dan iig laten maken door Rooler of Rebelion oid.

Klinkt allemaal erg dunnetjes ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks op 1:37 zijn nog wel vet, maar over de andere 29 kicks houd ik me maar stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het screechpatroon, die melodie en die kicks rond 1.39 zijn nog wel leuk gedaan, maar daar heb je meteen alles mee gezegd. Wat een ontzettende boutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dit nummer :lol: :lol: De reacties op Youtube zeggen wel genoeg over de huidige scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet dat Gearbox op kwaliteit geen hoge standaarden hanteert maar dit is best wel gĂȘnant :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten een paar vette kicks tussen, maar die hoor je vervolgens een aantal seconden... Rest van de track is ronduit dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 17:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle