P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Thomas Christian - Darkness (ROUGHR071)

Label: Rough Recruits
WEB release: 05/05/2020

Tracks:
Thomas Christian - Darkness

Samples:
View on YouTube

Bron: ^
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen. Heb zn instagram even gecheckt en zie ook niks qua muziek op staan behalve dit dan. Verder vind ik het beetje lame dat je dan voor je eerste release vocals gebruikt die al gebruikt zijn (physika - my shadows) + zoveelste nummer dat wat weg heeft van impaqt mid intro.

Nog niet overtuigd dus.
E
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2019
last seen Jul 2020
track is prima!
alleen de dj naam vind ik niet heel bijzonder!
klinkt zo meer als een kroegen dj.... :/
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
roy_ wrote:Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.
Komt natuurlijk ook gewoon op Rough Recruits en niet op het main label (zoals de OP deed denken). Plaat is echt ontzettend saai.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Magnetron wrote:
roy_ wrote:Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.
Komt natuurlijk ook gewoon op Rough Recruits en niet op het main label (zoals de OP deed denken). Plaat is echt ontzettend saai.
Weet ik, maar dan nog vind ik het vreemd.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Ik vind het wel een toffe track!
Met name de melodie in de climax vind ik meer dan prima :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ik ken deze artiest verder niet maar hij kan goed al jaren bezig zijn onder een ander alias en voor z'n 'debut' op een groot label een rebrand willen. In sommige gevallen eist een label/management zelfs een rebranding, zie de Scantraxx docu's waar The Prophet de oude aliassen van Headhunterz, Wildstylez en Frontliner om heeft gegooid.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
_theon_ wrote:
Ik ken deze artiest verder niet maar hij kan goed al jaren bezig zijn onder een ander alias en voor z'n 'debut' op een groot label een rebrand willen. In sommige gevallen eist een label/management zelfs een rebranding, zie de Scantraxx docu's waar The Prophet de oude aliassen van Headhunterz, Wildstylez en Frontliner om heeft gegooid.
Ik denk niet dat het zo op Recruits werkt. Daar wordt vgm per release getekend en wordt een artiest niet echt meteen 'in house' genomen.

Het is gewoon het nieuwe X-Bone. Waar veel gezaaid wordt en daarna maar een keer gekeken wordt wat er geoogst kan worden.

Veel internationale artiesten timmeren al jaren aan de weg maar zijn hier in NL simpelweg gewoon niet in beeld. Je hebt tegenwoordig veel 'sub scenes' binnen de hardstyle. De scene is niet meer zo 'ons kent ons' als vroeger.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Zou zonde zijn als rough recruits het nieuwe xbone zou worden. Zeker omdat ze 'roughstate' eraan hangen verwacht ik kwaliteit IPV kwantiteit.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
_theon_ wrote:
Ik denk niet dat het zo op Recruits werkt. Daar wordt vgm per release getekend en wordt een artiest niet echt meteen 'in house' genomen.

Het is gewoon het nieuwe X-Bone. Waar veel gezaaid wordt en daarna maar een keer gekeken wordt wat er geoogst kan worden.

Veel internationale artiesten timmeren al jaren aan de weg maar zijn hier in NL simpelweg gewoon niet in beeld. Je hebt tegenwoordig veel 'sub scenes' binnen de hardstyle. De scene is niet meer zo 'ons kent ons' als vroeger.
Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
_theon_ wrote: Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.
Inderdaad :)

Ook veel mensen zijn bewust wat terughoudend met het naar buiten brengen van producties, zoals ik zelf ;).
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
_theon_ wrote: Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.
Inderdaad :)

Ook veel mensen zijn bewust wat terughoudend met het naar buiten brengen van producties, zoals ik zelf ;).
Heb je iets van jezelf om te delen? (Soundcloud oid) Ben wel benieuwd!