Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Thomas Christian - Darkness (ROUGHR071)

Label: Rough Recruits
WEB release: 05/05/2020

Tracks:
Thomas Christian - Darkness

Samples:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen. Heb zn instagram even gecheckt en zie ook niks qua muziek op staan behalve dit dan. Verder vind ik het beetje lame dat je dan voor je eerste release vocals gebruikt die al gebruikt zijn (physika - my shadows) + zoveelste nummer dat wat weg heeft van impaqt mid intro.

Nog niet overtuigd dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

track is prima!
alleen de dj naam vind ik niet heel bijzonder!
klinkt zo meer als een kroegen dj.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.

Komt natuurlijk ook gewoon op Rough Recruits en niet op het main label (zoals de OP deed denken). Plaat is echt ontzettend saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
roy_ schreef:
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.

Komt natuurlijk ook gewoon op Rough Recruits en niet op het main label (zoals de OP deed denken). Plaat is echt ontzettend saai.


Weet ik, maar dan nog vind ik het vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een toffe track!
Met name de melodie in de climax vind ik meer dan prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.

Ik ken deze artiest verder niet maar hij kan goed al jaren bezig zijn onder een ander alias en voor z'n 'debut' op een groot label een rebrand willen. In sommige gevallen eist een label/management zelfs een rebranding, zie de Scantraxx docu's waar The Prophet de oude aliassen van Headhunterz, Wildstylez en Frontliner om heeft gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
roy_ schreef:
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.


Ik ken deze artiest verder niet maar hij kan goed al jaren bezig zijn onder een ander alias en voor z'n 'debut' op een groot label een rebrand willen. In sommige gevallen eist een label/management zelfs een rebranding, zie de Scantraxx docu's waar The Prophet de oude aliassen van Headhunterz, Wildstylez en Frontliner om heeft gegooid.


Ik denk niet dat het zo op Recruits werkt. Daar wordt vgm per release getekend en wordt een artiest niet echt meteen 'in house' genomen.

Het is gewoon het nieuwe X-Bone. Waar veel gezaaid wordt en daarna maar een keer gekeken wordt wat er geoogst kan worden.

Veel internationale artiesten timmeren al jaren aan de weg maar zijn hier in NL simpelweg gewoon niet in beeld. Je hebt tegenwoordig veel 'sub scenes' binnen de hardstyle. De scene is niet meer zo 'ons kent ons' als vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 08:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou zonde zijn als rough recruits het nieuwe xbone zou worden. Zeker omdat ze 'roughstate' eraan hangen verwacht ik kwaliteit IPV kwantiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
_theon_ schreef:
roy_ schreef:
Vraag me altijd af hoe zo'n iemand ineens met een release op roughstate kan komen.


Ik ken deze artiest verder niet maar hij kan goed al jaren bezig zijn onder een ander alias en voor z'n 'debut' op een groot label een rebrand willen. In sommige gevallen eist een label/management zelfs een rebranding, zie de Scantraxx docu's waar The Prophet de oude aliassen van Headhunterz, Wildstylez en Frontliner om heeft gegooid.


Ik denk niet dat het zo op Recruits werkt. Daar wordt vgm per release getekend en wordt een artiest niet echt meteen 'in house' genomen.

Het is gewoon het nieuwe X-Bone. Waar veel gezaaid wordt en daarna maar een keer gekeken wordt wat er geoogst kan worden.

Veel internationale artiesten timmeren al jaren aan de weg maar zijn hier in NL simpelweg gewoon niet in beeld. Je hebt tegenwoordig veel 'sub scenes' binnen de hardstyle. De scene is niet meer zo 'ons kent ons' als vroeger.

Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.


Inderdaad :)

Ook veel mensen zijn bewust wat terughoudend met het naar buiten brengen van producties, zoals ik zelf ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
_theon_ schreef:
Ik bedoelde ook niet dat Recruits zo werkt maar gaf meer verschillende redenen waarom het niet zo gek is dat je nog nooit van artiest hebt gehoord terwijl z'n kwaliteit best op niveau is. Recruits werkt inderdaad zonder vast contract oid en artiesten zijn vrij om platen op andere labels te releasen.


Inderdaad :)

Ook veel mensen zijn bewust wat terughoudend met het naar buiten brengen van producties, zoals ik zelf ;).

Heb je iets van jezelf om te delen? (Soundcloud oid) Ben wel benieuwd!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle