Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:10 
 
Hardtraxxer



Beukertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:00 
 
Hardtraxxer

Retaliation schreef:


Onze 2e track op het album :)


haha die vocals van I'm the one man apocalypse worden gebruikt in de FPS game Overwatch. Lekker nummer overigens! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Chrypt0n schreef:


Beukertje


Wat een melodie, als hier een climax in zit dan kan ik je nu vertellen dat ik dit de beste track van het album ga vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Morgenavond om 19.00u The Opposition Takeover in de Theracords Radio Show op Q-dance Radio voor diegene die benieuwd zijn naar wat langere previews en tracks waarvan we de previews nog niet online van hebben gezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:39 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Morgenavond om 19.00u The Opposition Takeover in de Theracords Radio Show op Q-dance Radio voor diegene die benieuwd zijn naar wat langere previews en tracks waarvan we de previews nog niet online van hebben gezet ;)


Als je Project Exile - The Opposition Part 3 er in doet dan vind ik je echt een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 00:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Die zit erin :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 01:23 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Die zit erin :innocent:


Held :thumbsup: :worship: :yay: :clap: :kiss:

Het is 19:00 en dat kan maar 1 ding betekenen: http://radio.q-dance.nl

HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 19:00 
 
Hardtraxx Addict

En dan hoor je de preview die op youtube is upgeload, geweldige melodie en dan hoor je een anti climax, nou dat kan toch? Is toch maar minder dan 2 minuten de track zal vast wel langer zijn dan dat hoor, en dan luister je naar q-dance takeover en dan hoor je hem hoor eerste gedeelte is geweest, en dan krijg je echt een geweldige opbouw naar de climax en dan zit je daar helemaal hyped en dan komt ie hoor BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH. Ik snap het zelf eigenlijk niet wanneer je in je studio zit en je maakt een geweldige melodie en dan denk je ineens ''LAAT IK TOCH MAAR NIKS DOEN MET DE MELODIE EN GEWOON LEKKER 5 ANTI CLIMAXEN ERIN KNALLEN'' iets wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

2x een anti climax, wat een teleurstelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Het is een hype, hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Pandemonium schreef:
En dan hoor je de preview die op youtube is upgeload, geweldige melodie en dan hoor je een anti climax, nou dat kan toch? Is toch maar minder dan 2 minuten de track zal vast wel langer zijn dan dat hoor, en dan luister je naar q-dance takeover en dan hoor je hem hoor eerste gedeelte is geweest, en dan krijg je echt een geweldige opbouw naar de climax en dan zit je daar helemaal hyped en dan komt ie hoor BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH. Ik snap het zelf eigenlijk niet wanneer je in je studio zit en je maakt een geweldige melodie en dan denk je ineens ''LAAT IK TOCH MAAR NIKS DOEN MET DE MELODIE EN GEWOON LEKKER 5 ANTI CLIMAXEN ERIN KNALLEN'' iets wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

2x een anti climax, wat een teleurstelling.

Beetje genuanceerd, maar ik ben het hier volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
En dan hoor je de preview die op youtube is upgeload, geweldige melodie en dan hoor je een anti climax, nou dat kan toch? Is toch maar minder dan 2 minuten de track zal vast wel langer zijn dan dat hoor, en dan luister je naar q-dance takeover en dan hoor je hem hoor eerste gedeelte is geweest, en dan krijg je echt een geweldige opbouw naar de climax en dan zit je daar helemaal hyped en dan komt ie hoor BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH. Ik snap het zelf eigenlijk niet wanneer je in je studio zit en je maakt een geweldige melodie en dan denk je ineens ''LAAT IK TOCH MAAR NIKS DOEN MET DE MELODIE EN GEWOON LEKKER 5 ANTI CLIMAXEN ERIN KNALLEN'' iets wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

2x een anti climax, wat een teleurstelling.


Evert, is that you? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:09 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Pandemonium schreef:
En dan hoor je de preview die op youtube is upgeload, geweldige melodie en dan hoor je een anti climax, nou dat kan toch? Is toch maar minder dan 2 minuten de track zal vast wel langer zijn dan dat hoor, en dan luister je naar q-dance takeover en dan hoor je hem hoor eerste gedeelte is geweest, en dan krijg je echt een geweldige opbouw naar de climax en dan zit je daar helemaal hyped en dan komt ie hoor BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH BAM SCREECH. Ik snap het zelf eigenlijk niet wanneer je in je studio zit en je maakt een geweldige melodie en dan denk je ineens ''LAAT IK TOCH MAAR NIKS DOEN MET DE MELODIE EN GEWOON LEKKER 5 ANTI CLIMAXEN ERIN KNALLEN'' iets wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

2x een anti climax, wat een teleurstelling.


Evert, is that you? :lol:


Nee maar ik moest even me teleurstelling uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radioshow net ff geluisterd op het werk en ik vind het juist totaal niet erg dat er twee anti's in zitten. Heb het idee dat als de melodie doorgezet zou worden het een hele saaie plaat zou worden, terwijl die anti's weer ontzettend veel energie meegeven :)

Ohja, Just Getting Started :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Radioshow net ff geluisterd op het werk en ik vind het juist totaal niet erg dat er twee anti's in zitten. Heb het idee dat als de melodie doorgezet zou worden het een hele saaie plaat zou worden, terwijl die anti's weer ontzettend veel energie meegeven :)

Ohja, Just Getting Started :surrender:

`
Waarom 2 anti's wanneer het 1 anti kan zijn en een climax, die melodie geeft genoeg drive met zich mee en er is al heel veel drive in de opbouw en dan komt een anti climax, ik HOOP echt dat er nog een climax in komt anders vind ik het gewoon triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die van Caine ook heel vet met dat reggae sfeertje, maar hij moet eens een keer kicks gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21. Retaliation - Horizon (Hard Edit)
22. Retaliation & Psyched - The Opposition Part 4
:thumbsup: :worship: Blij verrast door deze twee platen!

http://theracordsradioshow.libsyn.com/podcast
Hier zijn ze terug te luisteren in de TC radio show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Chrypt0n schreef:


Beukertje


Wat een melodie, als hier een climax in zit dan kan ik je nu vertellen dat ik dit de beste track van het album ga vinden.


Vind deze melodie dus echt saai en simpel he xd
Maar smaken verschillen ofc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 08:55 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Pandemonium schreef:
Chrypt0n schreef:


Beukertje


Wat een melodie, als hier een climax in zit dan kan ik je nu vertellen dat ik dit de beste track van het album ga vinden.


Vind deze melodie dus echt saai en simpel he xd
Maar smaken verschillen ofc. ;)


De melodie is en klinkt inderdaad simpel alleen ik vind het wel wat hebben, der zit genoeg drive in die track, een climax zou het afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Lijkt toch alsof Resist ook flinke sappen aan het maken is met produceren. Eerste releases waren niet slecht maar dit klinkt toch een stuk beter al. Nog geen slechte plaat gehoord op dit album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry en The Opposition Part 4 zijn momenteel m'n favorieten van het album. Rest van de tracks op 2 na die ik gehoord heb (beide van Caine) zijn ook prima te doen . :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Sorry en The Opposition Part 4 zijn momenteel m'n favorieten van het album. Rest van de tracks op 2 na die ik gehoord heb (beide van Caine) zijn ook prima te doen . :)


Sorry komt niet op het album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Joey schreef:
Sorry en The Opposition Part 4 zijn momenteel m'n favorieten van het album. Rest van de tracks op 2 na die ik gehoord heb (beide van Caine) zijn ook prima te doen . :)


Sorry komt niet op het album :P


sorry :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 18:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk om alle positieve reacties te lezen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdorie. :( Vind die echt leuk. Heb hem ook nog nooit gehoord volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Verdorie. :( Vind die echt leuk. Heb hem ook nog nooit gehoord volgens mij.

Yuna lijkt alle pop platen wel leuker te maken xd. Heeft iemand trouwens een foto van haar? Ben benieuwd welke vrouw erachter die stem zit
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle