Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 02:13 
 
Hardtraxxer

Wat een drive zit er in Rotten From The Inside, heerlijk die vocals, al die effects en die rev bass. :bomb:
Leek me alleen iets leuker als ze nog een andere kick hadden gebruikt in die 2e climax ofzo. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 10:29 
 
Hardtraxxer

Dj Thera & Deetox Silly Games: Hij is lekkerrr,vrolijk en energiek! Precies wat we nodig hebben,in deze grijze dagen. Laat de lente maar komen!

Degos & Re-Done vs Sasha Retribution: Ze flikken het weer,Degos & Re-Done FTW! Piano stukje en de melodie daarna,helemaal geweldig, :bomb:

CO2 & Geck-o Rotten From Inside: Wat een klapper,hard en duister. Wat zou ik graag deze plaat eens live horen,maximaal los, :thumbsup:

Wavolizer & Creators Project Lake Of Pain: Een plaat waar ik even aan moet wenen. Niet helemaal mijn ding,maar zeker geen troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind ze alle 4 lekker en dan Retribuiton & rotten From The Inside heb best :thumbsup:
benieuwd wat Part 2 brengt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Silly Games is wel oké, wel een van Thera's betere nummers.
Retribution vind ik ook niet echt denderend, hoewel laatste stukje mid-intro wel heel gaaf is. Die melodieën van Sasha F platen vind ik altijd wat missen.
Rotten from the Inside is goed, maar echt niet zo :worship: :loving: :love: :drool: :drool: als iedereen hier vind. Vind de track nergens echt in uitblinken, behalve dat er redelijk veel vaart in zit. Ik mis agressie, kracht en diepgang.
Lake of Pain vind ik dan de beste van de 4. Zit gewoon erg sterk in elkaar. Leuke, simpele climax en een heerlijke outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week is ie uit haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreekt me wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo heb ik deze tracks nog niet eerder gehoord? :oh:
Rotten From The Inside & Silly Games :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 11:58 
 

Retribution :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RFTI :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...

:lol:
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Gangsterdwerg schreef:
RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...

:lol:
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand


Het is toch zijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lake of pain: heerlijk nummer! Bioshock vocals :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Gangsterdwerg schreef:
RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...

:lol:
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand

Maat luister die track dan. Wil je beweren dat die doffe early achtige kicks hard gaan? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja? Korte krachtige diepe kick = hard. 10x harder dan die lange basstails met een slappe punch erboven. Die zijn alleen hard als je vindt dat de hoeveelheid bass gelijk staat aan hardheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja? Korte krachtige diepe kick = hard. 10x harder dan die lange basstails met een slappe punch erboven. Die zijn alleen hard als je vindt dat de hoeveelheid bass gelijk staat aan hardheid.

Dan is er een andere perceptie van hard want ik vind dit gewoon slappe graflelijke kicks. Verder zijn de sounds me te simpel en spreekt de hele track me voor geen meter aan. En Piaaa moet niet janken als iemand een negatieve mening over zijn favoriete artiest geeft. En zeker niet over gehoor of verstand beginnen want dat is lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De kicks van Lake of Pain zijn helemaal niet kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:31 
 

Piaaa schreef:
Gangsterdwerg schreef:
RottEn from THE inside kan ik nog wel waarderen, goeie Bassline en drive.
De rest vind ik dramatisch met als dieptepunt pake of pain. Wat een saai slecht nummer en die kicks zijn al helemaal Om te janken...

:lol:
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand

Hij mag dit toch vinden?
Beetje kansloos om meteen zo zielig te doen als iemand een andere mening dan jij heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De kicks van Lake of Pain zijn helemaal niet kort.

Hoezo niet? De kick bestaat enkel uit het deel onder de punch en heeft geen lange basstail zoals de meeste mainstream kicks van tegenwoordig. Ik vind de track ook niet mooi, maar deze kicks zijn alles behalve slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Ja? Korte krachtige diepe kick = hard. 10x harder dan die lange basstails met een slappe punch erboven. Die zijn alleen hard als je vindt dat de hoeveelheid bass gelijk staat aan hardheid.

Dan is er een andere perceptie van hard want ik vind dit gewoon slappe graflelijke kicks. Verder zijn de sounds me te simpel en spreekt de hele track me voor geen meter aan. En Piaaa moet niet janken als iemand een negatieve mening over zijn favoriete artiest geeft. En zeker niet over gehoor of verstand beginnen want dat is lachwekkend.

Tegenwoordig ook al bepalen wie mijn favoriete artiest is :lol: ?
Grappenmaker :kiss:
En ja die kicks in Lake of Pain gaan hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Ja? Korte krachtige diepe kick = hard. 10x harder dan die lange basstails met een slappe punch erboven. Die zijn alleen hard als je vindt dat de hoeveelheid bass gelijk staat aan hardheid.

Dan is er een andere perceptie van hard want ik vind dit gewoon slappe graflelijke kicks. Verder zijn de sounds me te simpel en spreekt de hele track me voor geen meter aan. En Piaaa moet niet janken als iemand een negatieve mening over zijn favoriete artiest geeft. En zeker niet over gehoor of verstand beginnen want dat is lachwekkend.

Tegenwoordig ook al bepalen wie mijn favoriete artiest is :lol: ?
Grappenmaker :kiss:
En ja die kicks in Lake of Pain gaan hard :)

Favoriete label dan whatever /lekker zeuren over details terwijl je donders goed snapt wat ik bedoel. En hard is relatief, ik vind het gewoon softe kicks zonder enige vorm van kracht en daarnaast de sounds ook niet mooi. Heeft niks met verstand of gehoor te maken maar alles met smaak. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardheid van een kick is gewoon een feit, of de kick is werkelijk hard, bevat punch enz enz of hij is dat niet.
Een kick die volgens jou niet hard gaat of niet mooi is, is een kwestie van smaak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Over smaak valt inderdaad niet te twisten :) Ik vind t in ieder geval super dat je toch de tijd neemt om naar onze releases te luisteren Gangsterdwerg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige 'klantenbenadering' Thera ;)

Ook al vind ik veel releases op Theracords niet leuk, vind het label toch heel tof!
Vooral om de helderheid, de 'snelle releases' en het contact met de fans :thumbsup:

Deze release is niet echt mijn ding helaas!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle