Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera - One Year 4 Years / The Test 3.0 (THER-026)

Label: Theracords
Vinyl release: NONE
WEB release: 22-10-2009

01. One Year 4 Years
02. The Test 3.0

Samples:
01. One Year 4 Years


02. The Test 3.0


Best vette shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het spijt me, maar ik snap serieus niet wat mensen hier aan vinden.

Ik heb nog geen enkele goede track gehoort van zowat et hele label :$

*Volgens mij gaat iedereen me nu haten*
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, is kwestie van smaak denk ik.. Die andere die eraankomt (Stana - Leila) is ook wel heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje early-achtig. Maar best vet dat producers deze stijl nog durven aan te pakken in 2009. Ik kan die sound wel waarderen, al is het niet echt wat ik zelf zou draaien zeg maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Het spijt me, maar ik snap serieus niet wat mensen hier aan vinden.

Ik heb nog geen enkele goede track gehoort van zowat et hele label :$

*Volgens mij gaat iedereen me nu haten*


ben het met je eens hoor. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beetje early-achtig. Maar best vet dat producers deze stijl nog durven aan te pakken in 2009. Ik kan die sound wel waarderen, al is het niet echt wat ik zelf zou draaien zeg maar ;)

Dat heb ik dus ook.. Ik vind ze lastig in te passen in andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En toch vind ik ze zo verkeerd nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thnx voor de reacties! Het is idd zo dat ik met Theracords net ff wat andere dingen doe (diversiteit FTW) dus ik snap dat als je gewend bent aan de hardstyle die je op de NL feesten hoort, je het helemaal nix vindt ;-)

Ieder zn smaak! In ieder geval gaat t wel erg lekker met Theracords :-D Dit weekend ook weer boeking op een uitverkocht festival in Engeland WOOHOO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Thnx voor de reacties! Het is idd zo dat ik met Theracords net ff wat andere dingen doe (diversiteit FTW) dus ik snap dat als je gewend bent aan de hardstyle die je op de NL feesten hoort, je het helemaal nix vindt ;-)

Ieder zn smaak! In ieder geval gaat t wel erg lekker met Theracords :-D Dit weekend ook weer boeking op een uitverkocht festival in Engeland WOOHOO :D


Dat is zeker wel vet! Maar deze early achtige nummer zouden miss nog wel door mondello gedraaid kunnen worden. Die draait ook veel van dit soort nummer, ik vind trouwens One Year 4 Years het best. Miss ga ik hem wel aanschaffen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thera ik moet eerlijk zeggen moet er aan wennen

maar zeker respect dat je je eigen sound door blijft zetten

(niet zoals je ex (brennan :P) die lekker met de menigte meegaat

:thumbsup: ga zo door
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thnx voor t support :-D

Het is overigens niet eens echt mn bedoeling om 'early' te maken, ik maak zeg maar gewoon wat ik zelf vet vind en hoe t eindresultaat dan klinkt dat is t dan he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet wel zeggen dat ik in het begin ook niet heel veel intressse had hoor.. Maar de laatste tijd zitten er toch wel steeds vettere platen tussen! The Gathering vond ik best vet :), Leila is tof en ik heb ook een tijd getwijfeld over Stana remix van Midnight.. Ik moet ze alleen dus in mijn collectie zien te passen ;), daar vind ik vast wel wat op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind the test toch een beter plaatje, maar one year 4 years vind ik ook niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

is niet helemaal mijn stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super om te horen :)

Ik ga t binnenkort wel wat makkelijker maken overigens met de komst van Therabyte :-) De wat vreemdere/meer experimentelere tracks komen dan daarop uit en op Theracords komen dan de hardere/meer hardstyle achtige releases :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Zeg gewoon helemaal niet.
Want dat bedoel je toch :P

Nee dat bedoel ik niet.
De meeste releases zijn wat aparter van stijl en dat is niet echt mijn stijl.
(en ja John, noem mij maar een een commerciƫle hond ;))

The Gathering vind ik bijvoorbeeld wel een leuke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had sampletjes hiervan op juno gehoord, maar trokken me niet echt! Stana Leila(Thera Remix) vind ik wel heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 21:47 
 
Artiest

Timmer schreef:
DjThera schreef:
Thnx voor de reacties! Het is idd zo dat ik met Theracords net ff wat andere dingen doe (diversiteit FTW) dus ik snap dat als je gewend bent aan de hardstyle die je op de NL feesten hoort, je het helemaal nix vindt ;-)

Ieder zn smaak! In ieder geval gaat t wel erg lekker met Theracords :-D Dit weekend ook weer boeking op een uitverkocht festival in Engeland WOOHOO :D


Dat is zeker wel vet! Maar deze early achtige nummer zouden miss nog wel door mondello gedraaid kunnen worden. Die draait ook veel van dit soort nummer, ik vind trouwens One Year 4 Years het best. Miss ga ik hem wel aanschaffen ;)

Ach Mondello maakt ook troep tegenwoordig, en ik geloof niet dat zijn platenkeuze veel beter meer is
Hij probeert het populaire stijltje op te pakken, maar je hoort gewoon dat dat zijn ding niet is
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle