Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:23 

Hardtraxx Veteran

Beide kanten blijven door gaan, en zoals Raven zegt, doe gewoon je ding waar je op dat moment zin in hebt. Het gevarieerd producen kan ook alleen maar aangemoedigd worden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

Zoals anderen al zeiden: gewoon je eigen weg kiezen, muziek maken die jij vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:59 

Hardtraxx Crew

Absoluut beide blijven produceren. Kan het alleen maar aanmoedigen als artiesten verschillende 'soorten' muziek produceren. En zoals andere aangeven, vooral produceren wat jij vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:36 

Hardtraxxer

Geweldige tracks heb je afgelopen jaren gemaakt. Euforisch en rauwer. Mijn interesse heb je altijd gehad in beide richtingen. Ga vooral door met hoe je bezig bent. Ik sluit me dus graag aan bij de andere reacties.

Suc6!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 12:14 

Hardtraxxer

Doe waar je goed in bent, meer vragen de mensen niet van je. Lekker door blijven produceren jij word op een dag een grote artiest (eigenlijk ben je dat al)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:
Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer..

Ran-D is toch wel een grote artiest die verschillende stijlen produceert. Living for the Moment en Under Attack zijn toch 2 heel verschillende stijlen, maar sloegen allebei meteen aan (bij verschillend publiek). Hetzelfde geldt voor The Twilight Zone/Rebel to The Grave en Animals/Antidote.
Ik heb er dan ook het grootste vertrouwen in dat die boekingen wel gaan komen als je zo doorgaat! ^^

Ik sluit me aan bij de rest:
wootum schreef:
Absoluut beide blijven produceren. Kan het alleen maar aanmoedigen als artiesten verschillende 'soorten' muziek produceren. En zoals andere aangeven, vooral produceren wat jij vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:
Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer.. Hopelijk wordt dit wel opgepakt na deze CD.
Wat vinden jullie, 1 kant op gaan of beide stijlen blijven produceren? Graag jullie mening ..:)

Gewoon lekker blijven doen wat je wilt. Als de kwaliteit constant blijft komen de boekingen vanzelf :). Zeker als je laat zien in iedere line-up te passen! Zeker niet geforceerd een kant op gaan, dat lijkt mij ten koste gaan van de kwaliteit.

edit: Misschien als je een paar collabs voor elkaar krijgt met de allergrootste jongens dat je meer exposure kan krijgen? Er zijn vast wel artiesten die daar voor te porren zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:27 

Hardtraxxer

Volledig eens met iedereen hierboven. Zijn rauwe kant vind ik persoonlijk niet vet maar de euforische tracks vind ik vaak echt heel erg goed; World Of Space, Sadness en vooral Dreamworld zijn geweldige platen!

Gewoon maken waar je zelf zin in hebt en als gasten je niet willen boeken omdat je (eigenlijk) te veelzijdig bent is dat alleen maar een trieste afspiegeling van hoe het wereldje in elkaar zit op dit moment :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 15:29 

Hardtraxxer

The Vision schreef:
Raven schreef:
Ik denk dat The Vision helemaal prima zit bij DWX.

Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer.. Hopelijk wordt dit wel opgepakt na deze CD.
Wat vinden jullie, 1 kant op gaan of beide stijlen blijven produceren? Graag jullie mening ..:)

Beide! Melodieën in je euforische tracks zijn echt heel sterk. Al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar je hardere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Volg je inspiratie gewoon. Ben je in de mood om wat harders te produceren, dan doe je dat. Anders krijg je zo'n geforceerd zooitje (Vind ik/lijkt mij). Ik vind beide kanten van het spectrum vet van jou. Sometimes aan de ene kant en Pandorum aan de andere kant (Nog steeds een super vette track, vaker draaien!).

Luister naar deze wijze man. Geen zorgen, als je op dit niveau doorgaat zal een (echte) doorbraak niet lang op zich laten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:21 

Hardtraxxer

Sadness wat een bazen plaat is dat zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:40 

Hardtraxx Veteran

Zoals hier al gezegd zijn beide kanten erg sterk. Ik neig meer naar de euforische kant, maar de rauwe kant is ook echt fijn. Artiesten zoals Geck-O of Audiofreq doen ook waar ze zelf zin in hebben en staan regelmatig op grote feesten. Lekker bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:12 

Hardtraxx Veteran

Een paar tracks van The Vision worden hier exclusief op gereleased.
Als eerste:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

Wat goed :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:20 

Hardtraxx Veteran

Ja (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:35 

Hardtraxx Veteran

Als je zo door gaat als het afgelopen jaar kan het haast niet anders dat het als een trein gaat man, wat een kwaliteit heb je de laatste tijd afgeleverd... raw en euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:56 

:worship: :cry: :surrender: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:02 

Hardtraxxer

Wat is Sometimes een dikke plaat zeg! Ik herinner me de tijden nog van Soulseek, heerlijk om te zien hoe ver je nu bent gekomen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:21 

The Vision schreef:

Zijn wij niet om over te oordelen, doen waar je zelf achter staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:34 

Hardtraxx Addict

Sometimes :worship: en idd zoals iedereen al zegt, blijf lekker doorgaan hoe je nu bezig bent. Als je zo doorgaat komt alles vanzelf wel en blijf vooral lekker veelzijdig en doe je eigen ding daar doe je zoal de mensen van de harder als van de wat zachtere kant een plezier mee en daar bereik je denk ik ook meer publiek mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

I Am Alive @4:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:25 

Hardtraxx Elite

The Vision is ontzettend ondergewaardeerd. Dit jaar echt stuk voor stuk topplaten voorbij zien komen. Als ik een keuze moet maken tussen je stijlen, zou ik voor je euforische kant kiezen. Misschien kan je een tussenweg in je stijlen vinden. Een goede melodie met harde kicks vind ik persoonlijk ook erg fijn. Back In The Game heeft dat wel in zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:31 

Hardtraxxer

I Am Alive heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 12:13 

Hardtraxxer

Code White schreef:
I Am Alive heel dik.

Dit. Nog niet eerder een preview van gehoord, maar deze pompt lekker door de speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:56 

Hardtraxxer

The Vision schreef:
beide stijlen blijven produceren

:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle