Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vision - Visions Of Hardstyle E.P #2 (ANY-017)

Label: Anarchy
WEB release: 24/01/2014

Tracks:
The Vision - Honor 2 Serve
The Vision & X-Pander - Maximum Power

Samples:




Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een hele dikke release van The Vision :worship:
Hij is goed bezig de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum Power is een zeeer fijne beukplaat! Honor 2 Serve heeft erg fijne sounds in de climax!
Zijn vorige E.P is trouwens nog geen maand uit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:39 
 
Artiest

Vanaf januari release ik maandelijks op Anarchy onder het concept Visions Of Hardstyle.
Dit zal afgesloten worden in maart met een eigen event in mijn woonplaats..
Officiƫle previews komen volgende week btw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Vet :thumbsup: erg benieuwd naar de volgende Visions Of Hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is je woonplaats? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Wat is je woonplaats? :P


feesten/visions-of-hardstyle-musc-club-kampen-29-maart-2014-t40642.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:08 
 
Hardtraxx Elite

Vision kan heeel goed raw produceren, dat is wel duidelijk geworden!
Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Vision is voor mij toch een groeibriljantje in de scene

Maximum Power :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent, heb je nog wat aan de kick gesleuteld, zoals je al zei bij Maximum Power?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:47 
 
Artiest

Voor een volgende track heb ik de kick al verbeterd idd.. Voor Maximum Power is dit nog niet het geval.. :) Maar er komt zeker een nieuwe track met de betere kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter hoefde niet, wat meer volume erop zodat de kick wat meer naar voren kwam dacht ik dat er in het topic gezegd was (?). Maar ben benieuwd dan, ik vind het erg vet wat je de laatste tijd allemaal uitpoept :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Honor 2 Serve vind ik erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Release is de 24e

http://www.junodownload.com/products/th ... 379171-02/

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb het volgens mij al wel eens eerder gezegd, maar heel gaaf om te zien dat er wat gedaan word met opbouwende kritieken die gegeven worden op Hardtraxx :)

als mensen weten dat er ook echt wordt mee gekeken door de producer, gaat er denk ik ook wat genuanceerder gereageerd worden ^^

vind Maximum Power echt een heerlijk nummer, had een paar jaar terug niet kunnen bedenken dat The Vision deze kant op zou gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum Power :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Kick staat wat ver op de achtergrond bij Maximum Power, maar de kick klinkt wel lekker "zwaar."
De anti climax klinkt wat aan de lege kant, door de zware kick moeten vooral de sounds eromheen drive maken maar die zijn er helaas te weinig. Dat zijn een paar kleine minpuntjes aan de track, maar de track klinkt meer dan prima. Ga zo door! :thumbsup:

PS: Het zou echt heel vet zijn, als je een keer een plaat maakt met zo'n stevige kick en dan gewoon een melodie i.p.v anti. Dat het een beetje als tracks in 2006-7 klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Addict

De kicks in Honor 2 Serve zijn echt heel lekker, zelfs als ze omhoog pitchen :) .
Sfeertje in Maxximum Power is ook echt lekker, kan alleen niet zoveel met de kicks, maar dat is smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:40 
 
Artiest

Rickzel schreef:
heb het volgens mij al wel eens eerder gezegd, maar heel gaaf om te zien dat er wat gedaan word met opbouwende kritieken die gegeven worden op Hardtraxx :)

als mensen weten dat er ook echt wordt mee gekeken door de producer, gaat er denk ik ook wat genuanceerder gereageerd worden ^^

vind Maximum Power echt een heerlijk nummer, had een paar jaar terug niet kunnen bedenken dat The Vision deze kant op zou gaan :thumbsup:


Thnx man! Hard blijven werken en staan achter je muziek is het enige wat ik kan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Honor 2 Serve, Komt uit de hemel :yay: Nog nooit zo losgegaan. The Vision -> The Best
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 01:58 
 
Hardtraxx Crew

Honor 2 Serve net voorbij horen komen op Slam!Harder.

HEEEEERLIJK :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beide dikke platen maar maximum power steekt er toch wel bovenuit voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgende keer even beter kijken want preview stond al in OP :P
Kun je beter iets over de track zelf zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sfeertje en melodie in de break van Honor 2 Serve is echt heel gaaf :worship: Vind die anti best wel gaaf uitgewerkt, die chaos aan screeches is leuk gedaan. De 2e climax met de melodielijn uit de break klinkt ook heel erg fijn :) Enige puntje van kritiek vind ik de kicks, klinken me toch weer wat te hol. Weet niet hoe ik het precies uit moet leggen, maar om als voorbeeld even een track als The Vision & Atmozfears - Virtual Reality (wat nog steeds m'n favoriete nummer van hem blijft) te nemen; de standaard kick komt daar op mij een stuk 'warmer' en voller over. Desalniettemin een heel fijn nummer!

Introkicks van Maximum Power zijn fijn. De sfeer die daarna weer neer wordt gezet in de breaks is echt heel gaaf. En vooral die 2e anti is geweldig. Die scherpe 'schreeuw'-screech (speciale vermelding voor die ene die er net voor de 2e anti in komt) in combinatie met dat koor er onder is echt bazig gedaan.

Top release!!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle