Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Vincent voor dit gruwelijk vette verjaardagscadeau :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
westlife schreef:
Festuca schreef:
@ Hardstyle.com!

1 minuut te laat gast.
Tja, ik dacht toch echt 0min down-time guarantee.

Je kan geen 3 posts doen in 1 minuut

Smoesjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 10:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Probeer maar dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

History Of Life:
Intro is dik, break klinkt goed.
De melo in de climax geeft mij een kippenvel gevoel, zeer fijne melo dus!

Pandorum 2011 :
Fijne rauwe melo en outro :thumbup:

Sunset:
Intro is vet, net zoals de vocals in de break.
Het opbouwstukje naar de melo vind ik dik gedaan, de melo vind ik helaas niet heel veel aan.
Het is geen verkeerde melo, maar blijft niet echt hangen bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind eigenlijk alleen Pandorum vet, vette vocals ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

History of life vind ik wel standaard lekker plaatje.

Pandorum zal ik meer moeten horen om hem leuk te vinden.

Sunset weerspiegelt perfect zijn eigen stijltje, zeker niet mis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pandorum, lekker raw :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

S_v3n schreef:
Sunset weerspiegelt perfect zijn eigen stijltje, zeker niet mis!

Weerspiegelt de stijl van Low-E bij de climax en de mid van The Vision.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle 3 inspiratieloze bagger als je het mij vraagt, ik heb nog nooit een goede plaat van The Vision gehoord en ik vraag me af of dat ook ooit nog wel zal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Alle 3 inspiratieloze bagger als je het mij vraagt, ik heb nog nooit een goede plaat van The Vision gehoord en ik vraag me af of dat ook ooit nog wel zal gebeuren.

hij heeft wel een aantal leuke platen zoals pandorum, pandorum 2011, our destiny en virtual reality. Bassleader anthem was ook nog wel leuk. Verder is het inderdaad echt droeftoetermuziek, die vent maakt 0,0 vooruitgang. Draaien kan die ook niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hidden Source schreef:
Alle 3 inspiratieloze bagger als je het mij vraagt, ik heb nog nooit een goede plaat van The Vision gehoord en ik vraag me af of dat ook ooit nog wel zal gebeuren.

hij heeft wel een aantal leuke platen zoals pandorum, pandorum 2011, our destiny en virtual reality. Bassleader anthem was ook nog wel leuk. Verder is het inderdaad echt droeftoetermuziek, die vent maakt 0,0 vooruitgang. Draaien kan die ook niet trouwens.


Heb hem nog nooit zien/horen draaien dus kan daar niks over zeggen. Maar die tracks die je opnoemt zijn inderdaad de enige gave van hem, en dat zijn ook nog eens bijna allemaal samenwerkingen. Hij moet gewoon meer tijd nemen om er weer eens een echte klapper uit te brengen in plaats van om de twee weken met 31 nieuwe nummers aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan komt op de volgende release van The Vision denk? Samen met Gangsterdwerg denk ik zo! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan komt op de volgende release van The Vision denk? Samen met Gangsterdwerg denk ik zo! :lol:

Ja klopt komt ook nog een wasted penguinz remix van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hidden Source schreef:
Alle 3 inspiratieloze bagger als je het mij vraagt, ik heb nog nooit een goede plaat van The Vision gehoord en ik vraag me af of dat ook ooit nog wel zal gebeuren.

hij heeft wel een aantal leuke platen zoals pandorum, pandorum 2011, our destiny en virtual reality. Bassleader anthem was ook nog wel leuk. Verder is het inderdaad echt droeftoetermuziek, die vent maakt 0,0 vooruitgang. Draaien kan die ook niet trouwens.


Heb hem nog nooit zien/horen draaien dus kan daar niks over zeggen. Maar die tracks die je opnoemt zijn inderdaad de enige gave van hem, en dat zijn ook nog eens bijna allemaal samenwerkingen. Hij moet gewoon meer tijd nemen om er weer eens een echte klapper uit te brengen in plaats van om de twee weken met 31 nieuwe nummers aan te komen.

En worlds of space & don't be afraid zijn ook nog lekker imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:
Dakpan komt op de volgende release van The Vision denk? Samen met Gangsterdwerg denk ik zo! :lol:

Ja klopt komt ook nog een wasted penguinz remix van haha


Zou inderdaad maar oppassen met je kritiek tegen meneer The Vision. Voordat je het weet maakt die een track met jouw naam en blijft die je een uitleg erachter schuldig ondanks meerdere PM's.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:
Dakpan komt op de volgende release van The Vision denk? Samen met Gangsterdwerg denk ik zo! :lol:

Ja klopt komt ook nog een wasted penguinz remix van haha


Zou inderdaad maar oppassen met je kritiek tegen meneer The Vision. Voordat je het weet maakt die een track met jouw naam en blijft die je een uitleg erachter schuldig ondanks meerdere PM's.

:')

hahahaha epic. :worship: vroeger reageerde the vision hier volgens mij nog wel eens maar sinds zijn releases en de reacties erop steeds minder worden blijft hij weg.
Zou beter zijn als hij hier blijft en iets met de kritieken doet ipv zijn kop in het zand steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:50 
 
Artiest

Wees niet bang.. Met alle vormen van negatieve kritiek doe ik wat mee. Verder zal ik mijn kop nooit in het zand steken.. Dus kom maar op met de reacties..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vincent is dat echt de reden dat die track Dakpan heet? Dat is wel geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het luisteren van Pandorum 2011 heb ik maar snel de orginele weer opgezet. Die kicks wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Addict

History of Life blijft een lekkere melodie geef ik toe, ook al is dit niet echt zwaar. :$
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle