Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:36 

Hardtraxxer

Deze is heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:14 

Hardtraxx Beheerder

Heerlijk plaatje! Ik kan The Vision altijd wel waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Doet me eerlijk gezegd niet zoveel, en erg jammer dat hij nu toch een keuze moet maken voor een bepaalde stijl. Volgens mij zit hij gewoon bij het verkeerde label, niemand van dat label (met uitzondering van Phuture Noize) krijgt veel boekingen...

Ik hoop dat hij de tussenweg wat kan vinden, stevige tracks met gevoel en melodie, wat bij Shock and Awe ook gelukt is door the Pitcher. Die richting mag het wel wat meer op wat mij betreft :(

Blijf the Vision heel erg volgen, maar de afwisseling maakte het voor mij zo interessant, omdat hij beide stijlen in de vingers heeft en af en toe met hele gave aparte raw tracks aan kwam zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:51 

Hardtraxx Crew

Kan niks met dit soort kicks (alweer) en vind dit soort mannelijke vocalen nooit fijn om te luisteren. De melodie is heerlijk maar die synth vind ik wat aan de 'blije' kant. Ligt niet aan The Vision maar meer aan de huidige stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:54 

Hardtraxx Elite

Heerlijke plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 19:14 

Hardtraxx Veteran

Begin hem steeds leuker te vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:01 

Hardtraxxer

Vind het toch wel een heerlijk plaatje eigenlijk! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

Vind het een erg fijne melodie :loving:
Vocals stoor ik me ook totaal niet aan, evenals de kicks. Pitchen naar mijn idee best prima hier :)
Heerlijk plaatje om het voorjaar mee in te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:12 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kan niks met dit soort kicks (alweer) en vind dit soort mannelijke vocalen nooit fijn om te luisteren. De melodie is heerlijk maar die synth vind ik wat aan de 'blije' kant. Ligt niet aan The Vision maar meer aan de huidige stijl.

Wat voor een kicks waardeer jij wel? Ik zie op de meeste topics voorbij komen dat je niks kan met de kicks.. Dit is overigens geen aanval, puur nieuwsgierigheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 20:49 

Hardtraxx Crew

Fantazoo schreef:
Wat voor een kicks waardeer jij wel? Ik zie op de meeste topics voorbij komen dat je niks kan met de kicks.. Dit is overigens geen aanval, puur nieuwsgierigheid :)

Afgezien van een gated kick of een reversed bass hou ik van die doffe, droge kicks die tot ongeveer 2010 gebruikt werden. Om even bij The Vision te blijven (en volgens mij heb ik dit al ooit in een ouder topic van hem gezegd :P ), de climax-kick in bijvoorbeeld Atmozfears & The Vision - Virtual Reality vind ik veel voller en 'warmer' klinken. Heb nu toevallig The Prophet & Wildstylez - Alive opstaan, die climaxkick bijvoorbeeld. Of The Anarchist - Battlescarz (Original Kick Mix) om er een recent nummer bij te pakken. En zo zijn er nog honderden voorbeelden natuurlijk :)

Naast dat ik de klank van de meeste huidige kicks niet fijn in het gehoor vind liggen klinken ze me ook te hol en leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:02 

Hardtraxxer

Fantastische plaat! Hij weet weer een heerlijke sfeer te creƫren, kicks vind ik niet storend. Synth in de 2e climax doet me ook wel denken aan een oudere Headhunterz plaat.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle