Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:50 

Hardtraxxer

een lekker zomers plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

WEB release 28 Juni, bron FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:21 

Hardtraxxer

Climaxen maken is zijn sterkste punt niet meer. Intro is dan wel wweer gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:14 

Hardtraxxer

Geen geweldige plaat, ik neem hem neit mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:19 

Hardtraxx Addict

http://www.hardstyle.com/the-r3belz/the ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:18 

Hardtraxx Veteran

The R3bels hadden 20 tracks ofzo en worden op hun twee hardste beoordeeld? Krom als je het mij vraagt.

Vind de kick een beetje hol klinken, voelt om een of andere rede niet helemaal lekker. Hopelijk kan me dit live overtuigen.
Climax melodie vind ik een beetje raar gekozen, met name de manier hoe hij de kick bij laat springen, had ik zelf misschien anders opgelost. Tweede climax klinkt daarentegen wel een stuk voller en beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:32 

Hardtraxx Elite

Wel leuk nummertje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:03 

Hardtraxx Addict

als ik op een feestje sta interesseren die lange melodieen me helemaal niks meer... of ze moeten goed zijn!
in het begin toen ik feestte wel, toe klonk het nog zo 'vredig' weet je wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 07:25 

Donateur

roberttt schreef:
Is ook mooi achteruit gegaan met producties..

Hoezo? Lekker vrolijk toch? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:38 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
The R3bels hadden 20 tracks ofzo en worden op hun twee hardste beoordeeld? Krom als je het mij vraagt.

Dit dus, gebeurt ook altijd bij Slim Shore bijvoorbeeld. "waar blijven tracks als Scary Noises en Chemical" Alsof een artiest één track is. Ik vind dit een van z'n mindere tracks, hij zou een keer een track zonder melodie moeten maken. Gewoon één grote intro, die gaat namelijk vaak veel harder bij The R3belz/R3bels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:31 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Khadber schreef:

Dit dus, gebeurt ook altijd bij Slim Shore bijvoorbeeld. "waar blijven tracks als Scary Noises en Chemical" Alsof een artiest één track is. Ik vind dit een van z'n mindere tracks, hij zou een keer een track zonder melodie moeten maken. Gewoon één grote intro, die gaat namelijk vaak veel harder bij The R3belz/R3bels.

Dus je vind harder beter, of hoe moet ik het lezen? Ik vind The R3belz echt een meester met melodieën, persoonlijk vind ik het mooi dat iemand die goed met melodieën is ook nog eens harder werk kan maken en dit goed weet te combineren, dit zie ik op zijn manier niet veel gebeuren. Met je eerste punt ben ik het overigens volledig eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:13 

Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Taxi schreef:
Khadber schreef:

Dus je vind harder beter, of hoe moet ik het lezen? Ik vind The R3belz echt een meester met melodieën, persoonlijk vind ik het mooi dat iemand die goed met melodieën is ook nog eens harder werk kan maken en dit goed weet te combineren, dit zie ik op zijn manier niet veel gebeuren. Met je eerste punt ben ik het overigens volledig eens.

Had me een beetje verkeerd uitgedrukt, harder vind ik absoluut niet altijd beter. Maar in het geval van de R3belz luister ik de intro/outro altijd met een lach op m'n gezicht, terwijl de rest van de track me dan weinig doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:49 

Hardtraxxer

Na een aantal keer beluisterd te hebben vind ik de melodie toch wel fijn :D

Vind het alleen jammer van dit rot vocals in de intro >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:14 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Had me een beetje verkeerd uitgedrukt, harder vind ik absoluut niet altijd beter. Maar in het geval van de R3belz luister ik de intro/outro altijd met een lach op m'n gezicht, terwijl de rest van de track me dan weinig doet.

Nee ok dan snap ik 'm. Is ook op zich wel te begrijpen, zijn intro's verschillen vaak in stijl met de climax. Vind het wel leuk om te zien dat je vrijwel altijd ziet staan "Dik into, saaie climax" bij een R3belz track. Zelf denk ik dat ie op deze manier zowel de "hardere" als de meer melodieuze doelgroep van hardstyle wil aanspreken. Maar goed, ik houd er iig wel van. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle