Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
Sorry maar dit zijn echt saaie, inspiratieloze en energieloze nummers.
Kick is kut, en er zit totaal geen drive in alle nummers.. Nee niks voor mij dit, next!

sja.. x wat anders dan dance nummers met een HS kick?

ik vind het prima platen die live als een beest gaan. vooral run & gun :clap: :love: :drool:
Donateur

Red Zone vind ik nog wel een toffe track na een paar keer luisteren. Hun kicks zijn wel een lachertje geworden zeg vergeleken met een paar jaar geleden. Geldt voor wel meer producers maar dit is toch wel heel extreem. Voor hun breuk maakten ze zowat de mooiste kicks in hun tijd, miste alleen wat laag. Nu zit het laag er wel redelijk in maar het klinkt verder voor geen meter. Eeuwig zonde dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Hardtraxx Veteran

Run & Gun :love:
Hardtraxx Veteran

Allemaal wel redelijke plaatjes, maar helaas niks wat mij echt kan boeien. :(
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Run & Gun :love:

Hardtraxx Addict

Red Zone is een prima plaat, de rest vind ik niet interessant.
Hardtraxx Addict

Red Zone en Run & Gun zijn echt dik :loving:
alleen need 4 ever is :sleep:
Hardtraxx Elite

Wat had ik graag een echte climax gehoord bij 'Need 4 ever' als hij die melodie gebruikt die op 2.16 zit!!!! :yay: :yay:
Hardtraxxer

Dennis Lambregts schreef:
Wat had ik graag een echte climax gehoord bij 'Need 4 ever' als hij die melodie gebruikt die op 2.16 zit!!!! :yay: :yay:

Daar zit ik ook mee. Wat een geniale melodie!!
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer

En de italianen kunnen nog steeds geen fatsoenlijke YouTube previews vormgeven :')
Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
En de italianen kunnen nog steeds geen fatsoenlijke YouTube previews vormgeven :')

Is dat voor jou van belang?
Voor mij totaal niet.
Hardtraxx Veteran

Donateur

Lyst schreef:
lolkicks, sinds ze uit elkaar zijn totaal niet meer interessant.
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Oxygene schreef:

Voor mij totaal niet.

Vind het eigenlijk wel iets uitstralen ja.
Hardtraxx Veteran

Nog steeds geen officiële datum bekend?
Hardtraxx Addict

Faalhaas schreef:
Leonidas schreef:
Oxygene schreef:

Voor mij totaal niet.

Vind het eigenlijk wel iets uitstralen ja.

Ik vind het ook pauper, maar ergens vind ik het ook tekenend voor hoe professioneel de meeste Nederlandse labels het aanvliegen. We zijn met ons koude kikkerlandje echt best wel goed met dance-muziek en alles eromheen. Alleen vinden we het normaal. Men mag er wel eens bij stilstaan dat we best awesome zijn als Nederland.
Hardtraxxer

Vind het eigenlijk wel iets uitstralen ja.[/quote]
Ik vind het ook pauper, maar ergens vind ik het ook tekenend voor hoe professioneel de meeste Nederlandse labels het aanvliegen. We zijn met ons koude kikkerlandje echt best wel goed met dance-muziek en alles eromheen. Alleen vinden we het normaal. Men mag er wel eens bij stilstaan dat we best awesome zijn als Nederland.[/quote]
Idd we mogen best trots zijn op ons landje :thumbsup:
Hardtraxxer

Idd we mogen best trots zijn op ons landje :thumbsup:[/quote]
Hardtraxxer

Oeps ging niet helemaal goed hierboven haha xd
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Red Zone vind ik nog wel een toffe track na een paar keer luisteren. Hun kicks zijn wel een lachertje geworden zeg vergeleken met een paar jaar geleden. Geldt voor wel meer producers maar dit is toch wel heel extreem. Voor hun breuk maakten ze zowat de mooiste kicks in hun tijd, miste alleen wat laag. Nu zit het laag er wel redelijk in maar het klinkt verder voor geen meter. Eeuwig zonde dat ze uit elkaar zijn gegaan.

Hun kicks???? Zijn kicks bedoel je??? ;)

ttthijss schreef:
dawasiknie schreef:

Hun kicks???? Zijn kicks bedoel je??? ;)

Dawasiknie laat duidelijk weten op de hoogte te zijn van hun breuk, dus is gewoon een schrijffout :thumbup:
Ik heb bewust lang gewacht met luisteren van deze tracks, omdat m'n voorgevoel mij liet weten dat het niks zou worden. En niets is minder waar, wat een kut tracks met 0 drive en drama kicks!
Hardtraxxer

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OvLCk8V6UTc[/youtube]
Hardtraxx Addict

talhout schreef:

De 'S' van https weghalen :)

Screech lijkt wel erg veel op die van Pounding Senses :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle