Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 12:34 

Hardtraxxer

lekker plaatje hoor! vocals misschien alleen een beetje te 2 Unlimited achtig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

Heel erg jammer, er is al zo veel van dit soort spul. Nummers zoals Pattern 1 en Bionicle maken The R3bels enigzins nog intressant, beter blijven ze bij deze sound want hier zijn ze veel orgineler in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 18:17 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Heel erg jammer, er is al zo veel van dit soort spul. Nummers zoals Pattern 1 en Bionicle maken The R3bels enigzins nog intressant, beter blijven ze bij deze sound want hier zijn ze veel orgineler in

Ja zat ik ook al aan te denken, ze kunnen zulke unieke raw tracks maken zoals die 2 en dan komen ze weer met die standaard zooi aan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:00 

Hardtraxx Addict

Backstab schreef:
Tel schreef:

Ja zat ik ook al aan te denken, ze kunnen zulke unieke raw tracks maken zoals die 2 en dan komen ze weer met die standaard zooi aan. :/

Tja en dan staan er 4 van die raw tracks op 1 EP en dan loopt iedereen te drammen dat het ook eentonig is...

Ik zie liever ook die raw tracks. Maar ik vind andere tracks ook zeker niet slecht. Hoop dat ze voortaan dan 2 raw en 2 melo tracks maken ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Bwaaa. Bionicle is echt vreselijk lekker. Wat een hard nummer! :thumbup: Maar de andere 3 zijn zowat hetzelfde. Als alleen Bionicle & Motherland er op zat was het een top release. Motherland heeft echt een lekker introtje en een mooie melodie imo. :thumbsup:
Temptation gaat ook nog wel. Everyday is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:29 

Donateur

Beetje zonde inderdaad dit nummer. Hun reportoire bestaat helaas voor de helft uit saaie nummers en voor de andere helft uit hele sterke nummers zoals Keep The Rythm, Straight To Tha Beat, Bionicle of Pattern 1. Ik vind Motherland trouwens ook erg leuk, dat nummer kan me raken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:07 

Hardtraxx Elite

sanderovic schreef:
Tja en dan staan er 4 van die raw tracks op 1 EP en dan loopt iedereen te drammen dat het ook eentonig is...

Bij elke releases is toch maar 1 of 2 van de 4 boeiend. De andere 2 wordt amper wat mee gedaan, ze hadden net zo goed niet uitgebracht kunnen worden. Ik heb liever 2 ijzersterke/orginele tracks dan 4 tracks waarvan 1 of 2 wel redelijk zijn. Concentreer je op kwaliteit, niet kwantiteit. Dit geld ook voor meerdere labels tegenwoordig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:18 

Hardtraxxer

uit hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:44 

Hardtraxx Veteran

Bionicle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 02:01 

Hardtraxx Addict

Tel schreef:
sanderovic schreef:

Bij elke releases is toch maar 1 of 2 van de 4 boeiend. De andere 2 wordt amper wat mee gedaan, ze hadden net zo goed niet uitgebracht kunnen worden. Ik heb liever 2 ijzersterke/orginele tracks dan 4 tracks waarvan 1 of 2 wel redelijk zijn. Concentreer je op kwaliteit, niet kwantiteit. Dit geld ook voor meerdere labels tegenwoordig. ;)

aan de andere kant: als ze zich wel concentreren op kwaliteit dan is de releasesnelheid weer te traag voor velen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 09:01 

Hardtraxx Addict

Uit @ hardstyle.com misschien ook wel op meerdere download portals !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 09:24 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup: Bionicle, dikke ragtrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:37 

Hardtraxxer

Wat een release zeg! Alle tracks kunnen me boeien! :love: Vooral die tweede mid intro kick van Everyday! :drool:
Ben maar ineens alles aan het binnenhalen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:27 

Hardtraxx Veteran

Top release! Alle 4 tracks hebben wel iets wat ik lekker vind :D ! Allemaal aanschaffen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:05 

Hardtraxxer

Wat een lekkere kick heeft die track Temptation, dat die EP maar snel op Dance-Tunes komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Over 2 weken pas op DT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:39 

Hardtraxxer

Wat een vette EP is dit! :D

Alleen maar dikke gruwelijke tracks! :D Wat een energy.. heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:40 

Alleen Bionicle vind ik echt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Alleen Bionicle vind ik echt goed

vind ik ook,
dat is ook de enige track van deze EP die zich nog een beetje onderscheid van de hedendaagse hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

luister ze nu pas voor de 1e keer

die screeches + kick in bionicle :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 17:01 

Hardtraxx Elite

Guide4U schreef:
Tel schreef:
sanderovic schreef:

aan de andere kant: als ze zich wel concentreren op kwaliteit dan is de releasesnelheid weer te traag voor velen :/

Ik zei ook dat ze dan inplaats van 4 redelijke tracks ook 2 kwalitatief goede tracks kon maken. Dus het zal wel geen verschil uit maken kwa release datum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 22:54 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Over 2 weken pas op DT.

Was hem daarstraks al aan het zoeken op DT maar stond er inderdaad nog niet op, 2 weken wachten nog pff >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 00:13 

Hardtraxx Addict

waarom zijn er de laatste tijd zoveel releases die al wel op hs.com te krijgen zijn maar niet op dt? :/ Zwaar irritant dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 07:12 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
waarom zijn er de laatste tijd zoveel releases die al wel op hs.com te krijgen zijn maar niet op dt? :/ Zwaar irritant dit...

Men houdt bepaalde labels gewoon de eerste 2 weken exclusief op hs.com, zoals Dance-Tunes de B2S Records plaat en alle Q-Dance Label platen eerder heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 09:53 

Hardtraxx Veteran

Zit nu de previews te luisteren en ik ga de eerste 3 toch zeker kopen. Everyday is nu aan een luisterbeurt toe.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle