Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:03 

Hardtraxx Newbie

op elke cd van nu staat g4h bolivia
maar waarom krijgt sorrow geen release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

maikeljedry schreef:
op elke cd van nu staat g4h bolivia
maar waarom krijgt sorrow geen release?

Hielden ze die niet samen met De Dope Meneer, Struggle For Existence Edit en De Weg Kwijt exclusief voor hun G4H act? Niet dat het na 23423423424234234234234453452342x draaien nog exclusief is, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:23 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Elexz schreef:
Want alles moet volgens jouw manier gebeuren idd.

Dus ik mag geen kritiek hebben op de dingen waarvan ik vind dat ze beter kunnen?
Moet ook ik alles maar weer in de hemel prijzen, of anders gewoon m'n bek dicht houden? Ik begin die mentaliteit van sommigen hier aardig zat te worden, dat er geen kritiek gegeven mag worden.

Kritiek is prima, maar jij zit artiesten dingen te verwijten omdat ze niet op jouw manier gebeuren.

Dat is belachelijk en dat ik dat zeg heeft niks met mijn 'mentaliteit' te maken. Ik heb ook nergens gezegd dat er geen kritiek geleverd mag worden, dat maak jij er van. Heel fijn dat je mij zoiets verwijt terwijl die stelling nooit naar voren gekomen is. En dan is het mijn mentaliteit... Juist ja.

BuzzLightyear schreef:
Niet dat het na 23423423424234234234234453452342x draaien nog exclusief is, maar toch.

Hoe vaak?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 01:41 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Niet dat het na 23423423424234234234234453452342x draaien nog exclusief is, maar toch.

Hoe vaak?? :lol:

Véél te vaak haha! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Delt-A schreef:
Elexz schreef:
Want alles moet volgens jouw manier gebeuren idd.

Dus ik mag geen kritiek hebben op de dingen waarvan ik vind dat ze beter kunnen?
Moet ook ik alles maar weer in de hemel prijzen, of anders gewoon m'n bek dicht houden? Ik begin die mentaliteit van sommigen hier aardig zat te worden, dat er geen kritiek gegeven mag worden.

Kritiek is prima, maar jij zit artiesten dingen te verwijten omdat ze niet op jouw manier gebeuren.

Dat is belachelijk en dat ik dat zeg heeft niks met mijn 'mentaliteit' te maken. Ik heb ook nergens gezegd dat er geen kritiek geleverd mag worden, dat maak jij er van. Heel fijn dat je mij zoiets verwijt terwijl die stelling nooit naar voren gekomen is. En dan is het mijn mentaliteit... Juist ja.

Ik verwijt artiesten niks, ik zeg alleen wat er beter kan/geef kritiek. Want ik wil als luisteraar van een CD graaf geboeid blijven, dus dan kan een lichte stijging in het BPM daar wel wat aan toevoegen, maar er zijn helaas extreem weinig CD's waar dat gebeurd terwijl het bij livesets bijna altijd gedaan word.

En verder had ik het niet over jou persoonlijk hoor, maar gewoon over de mensen die het niet goed vinden dat er kritiek word geleverd/gezegd wat er beter kan of wat ze missen. Maar blijkbaar had je het dus niet zo bedoeld, dus sorry voor de een beetje boze reactie van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:19 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ik verwijt artiesten niks, ik zeg alleen wat er beter kan/geef kritiek.

Don't get me wrong, maar als iemand zegt ''Dat moet ik niet doen, dat moeten zij doen.'' klinkt dat in mijn oren als een verwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Delt-A schreef:
Ik verwijt artiesten niks, ik zeg alleen wat er beter kan/geef kritiek.

Don't get me wrong, maar als iemand zegt ''Dat moet ik niet doen, dat moeten zij doen.'' klinkt dat in mijn oren als een verwijt.

Dat moet ik niet doen, dat moeten zij doen, want dan is de CD veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:33 

Hardtraxx Addict

Precies, dus je verwijt het hen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:07 

Aan het typen...

Elexz houdt op aub. Ja het is een verwijt, zo wat? Iedere vorm van kritiek is een verwijt. "Ik vind het jammer dat ze een break in die track hebben gedaan", ga je dan ook zeggen van plak er zelf een break in, zeur niet, waarom moet het op jouw manier gebeuren, je gaat de artiest toch niet verwijten dat hij een break in heeft gedaan? Jostie heeft gewoon een punt en heeft alle recht om zijn kritiek te uiten. Onzinnig om daar zo selectief moeilijk over te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:36 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Iedere vorm van kritiek is een verwijt. "Ik vind het jammer dat ze een break in die track hebben gedaan"

Dat is geen verwijt. Ik ga het niet eens uitleggen, want het is belachelijk als je zelf het verschil niet eens ziet. Nu stop ik er wel over, want kennelijk is het voor sommigen heel moeilijk dit soort dingen te begrijpen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle