Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit is nog veel meer herrie dan bijv. een Rebelion ooit gemaakt heeft imo.


You must be joking right? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Svbtwee schreef:
Dit is nog veel meer herrie dan bijv. een Rebelion ooit gemaakt heeft imo.


You must be joking right? :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Svbtwee schreef:
Dit is nog veel meer herrie dan bijv. een Rebelion ooit gemaakt heeft imo.


You must be joking right? :lol:

Vind dit nou niet bepaald mooier of muzikaler dan wat Rebelion maakt :P. Voor mij is dit echt nog een klasse of 2 erger xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Goldenstyle schreef:
Svbtwee schreef:
Dit is nog veel meer herrie dan bijv. een Rebelion ooit gemaakt heeft imo.


You must be joking right? :lol:

Afbeelding


En thanks voor de memegenerator :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Goldenstyle schreef:
Svbtwee schreef:
Dit is nog veel meer herrie dan bijv. een Rebelion ooit gemaakt heeft imo.


You must be joking right? :lol:

Vind dit nou niet bepaald mooier of muzikaler dan wat Rebelion maakt :P. Voor mij is dit echt nog een klasse of 2 erger xd.


Hahahahahaha, deze man weet niet waar hij het over heeft.

Dat je het niet mooier vindt is je eigen mening, maar muzikaler is dit zeker. Alleen al aan de sounds en afwerking hoor je dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom die jongen meteen weer de grond inboren omdat hij een andere mening heeft? Triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de irritatie wel. SVB geeft een ongefundeerde mening en stelt dat dit niet muzikaler is dan een Rebelion. Vervolgens loopt ie overal op het forum posten, zonder hier inhoudelijk de discussie aan te gaan / zijn mening te onderbouwen. Dit is wat hij eigenlijk altijd doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Waarom die jongen meteen weer de grond inboren omdat hij een andere mening heeft? Triest.


Omdat wat hij zegt een deel een mening is (dat hij dit minder vindt, dat kan, dat is zijn recht), maar dat dit minder muzikaal is, is geen mening maar een statement/claim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yesss, laten we weer 3 pagina's volstouwen met wat wel een mening/feit is en wat niet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@THArdstyler

Wat moet ik er verder aan onderbouwen dan dat ik het niet mooi vind klinken (zijn sounds) en het veel te chaotisch vind. Dat is wat ik er van vind en verder heb ik daar ook geen onderbouwing voor. Of moet ik ook mijn onderbouwing gaan onderbouwen. Van de produce technische kant van muziek heb ik geen verstand, dus daar kan ik maar moeilijk over discussiëren. Muzikale muziek is voor mij mooi (ook weer subjectief natuurlijk) in elkaar stekende muziek met emotie, en dat vind ik dit niet. Rebelion ook niet, maar dit vind ik nog meer herrie.

Ik geef ook in al mijn berichten heel duidelijk aan met constant 'imo' 'ik vind', 'vind' 'voor mij' dat het mijn mening is. Ik zet niks neer als feit, ik val jullie niet persoonlijk aan, dus wat is nou weer het probleem. Naar mijn mening gewoon weer janken om het janken, en sensatie maken. Ook een van de redenen waarom ik vaak weinig zin heb om nog te discussiëren met mensen hier. Het vervalt altijd weer in dit.. en het persoonlijk aanvallen van mensen. Besteed mijn tijd liever ergens anders aan, dan in het iedere keer moeten typen van zulke berichten.

Dit was dan ook weer mijn laatste bericht hier, want ik heb hier dus zo geen zin in :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@THArdstyler

Wat moet ik er verder aan onderbouwen dat ik het niet mooi vind klinken en veel te chaotisch vind.


Misschien waarom, anders lijkt het gewoon alsof je er maar wat random termen naar toe smijt, waar het bij jou sowieso op lijkt omdat je de ene plaat bekritiseert voor iets waar je bij exact het zelfde op en andere plaat het de hemel in prijst.

Want er zitten bijv minder en hooguit evenveel kickrolls in dan een gemiddelde Rebelion plaat bijvoorbeeld.

Svbtwee schreef:
Dat is wat ik er van vind en verder heb ik er ook geen onderbouwing voor.


Dan is het ook niet een beste mening, want iedereen kan wel onderbouwen waarom hij/zij iets vindt. Komt niet uit de lucht vallen.

Svbtwee schreef:
Van de produce technische kant van muziek heb ik geen verstand, dus daar kan ik maar moeilijk over discussiëren. Muzikale muziek is voor mij mooi (ook weer subjectief natuurlijk) in elkaar stekende muziek, en dat vind ik dit niet. Rebelion ook niet, maar dit vind ik nog meer herrie.


Je zegt dat je er geen verstand van hebt en vervolgens haal je een enorm vage term er bij. Wat is muzikaal in hardstyle, wat niet. Waar moet het aan voldoen om muzikaal te zijn. Als je The Purge zijn geschiedenis er bij houdt heeft hij toch echt meer variatie en productiekwaliteit, dat kun je van Rebelion niet zeggen. In welke zin je muzikaal ook bekijkt, komt The Purge er toch wel bovenop.

Als je dan toch al je eigen termen hebt voor dingen moet je niet verbaast opkijken als anderen er niks van snappen.

Svbtwee schreef:
Ik geef ook in al mijn berichten heel duidelijk aan met constant 'imo' 'ik vind', 'vind' 'voor mij' dat het mijn mening is. Ik zet niks neer als feit, ik val jullie niet persoonlijk aan, dus wat is nou weer het probleem. Naar mijn mening gewoon weer janken om het janken, en sensatie maken. Ook een van de redenen waarom ik vaak weinig zin heb om nog te discussiëren met mensen hier. Het vervalt altijd weer in dit.. en het persoonlijk aanvallen van mensen. Besteed mijn tijd liever ergens anders aan, dan in het iedere keer moeten typen van zulke berichten.


Wat is een discussie aan gaan als jij een enorm vage mening geeft zonder enkele onderbouwing. Dan krijg je daar reacties op en dat weet je zelf donders goed zoals THArdstyler ook aangeeft. Ik kan ook elke random zin uitspouwen en daar imo achter droppen. Dat lijkt mij meer om opheldering vragen dan een discussie aangaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tbh vind ik muzikaal een andere term dan het kunnen produceren. The Purge heeft meer verstand van de technische aspecten van het produceren Jaa, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat deze plaat muzikaler is dan dat van Rebelion. Het is een betere productie dan de meeste Rebelion platen maar ga nou niet zeggen dat dit echt een muzikaal hoogstandje is vergeleken met Rebelion. Het blijft gewoon een opeenstapeling van random sounds waarvan ik nou niet echt kan zeggen dat deze me in mijn diepe emoties raken. Maar dat is mijn mening

Wanneer je bijv Vazard of Hardstyle Mafia hun producties muzikaal vergelijkt met die van Rebelion, dan is het zeker wel muzikaler. Melodieën waar echt een bepaald gevoel in zit of een hele vette compositie zoals Who Am I Really. Dat is muzikaal in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit was dan ook weer mijn laatste bericht hier

Toch niet dus.

Maar helemaal eens met wat Roy zegt over het muzikale gedeelte :P. Wat beter verwoord dan hoe ik het heb gedaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan nog is muzikaal maar een term waar je zelf iets aan vast moet binden, enorm vaag dus. Alsnog een term die je zelf maar als iets moet interpeteren en je kan een producer echt niet afrekenen op hoe jij iets interpreteert.

Hoezo zou het een opstapeling van sounds zijn, zo kan je elke productie wel neerzetten. Ik kan prima volgen hoe deze plaat in elkaar zit. Jij kan echt de gedachten van de producer niet aflezen terwijl hij iets maakt :lol:. Je ziet alleen maar wat je zelf wilt zien.

Dan pak je wel platen die compleet anders zijn. Het hoeft echt niet melodieus te zijn om als muzikaal gezien te worden. Want Rebelion mag wel eens een melodie er in proppen maar deze worden heerlijk ondersteund door kicks die compleet de plank mis slaan. Dan slaat het qua muzikaliteit alsnog kant nog wal, waar The Purge een veel betere samenhang heeft.

Dan zou muzikaliteit afhangen van hoe veel mensen het maar kunnen inzien of begrijpen of wat mensen er zelf in zien terwijl er niks is.

Punt is, je kan voor elke deel wel iets muzikaal noemen en dan zeggen dat de een beter is of niet. Daarom vind ik het een enorm dom en vaag punt van svb. Want als je het op die punten wilt beoordelen zou je echt moeten weten hoe The Purge deze hele plaat heeft opgezet op alle gebieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij zullen dansvloerplaten altijd minder muzikaal zijn dan een plaat die aanspraak maakt op mijn emoties. Dat is dan inderdaad mijn eigen interpretatie van het woord muzikaal. Bij dansvloerplaten krijg ik altijd het idee dat producers maar wat dingen proberen en er op een gegeven moment iets leuks uitrolt en waar dan inspiratie uit gehaald kan worden voor het vervolg. Het verschil tussen The Purge en Rebelion is dan dat the Purge gewoon beter kan produceren en daarnaast ook wel meer creativiteit heeft. Bij mijn vorm van muzikaliteit kijkt een producer naar het verhaal/gevoel dat hij/zij wilt geven aan die plaat, en dat hij daar dan iets mee bedenkt. En ik vind het dan ongelooflijk knap als de producer dat gevoel weet vast te leggen in een plaat. Endless Path is dan bijv een dansvloerplaat én een muzikale plaat in mijn ogen omdat die vocalen zo goed aansluiten op de agressie in de mid en de melo in de climax. Gaat daardoor ook vast in mijn top 5 lijstje belanden dit jaar. Dat muzikale van Endless Path, heeft deze plaat gewoon niet. Net zo min als een plaat van Rebelion. Maar hij kan wel beter produceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aan de andere kant is Ophidian dan enorm muzikaal maar die stopt ook geen verhaal in zijn platen, als je goed zoekt zal je er zelf wel een vinden vast.

Maar dan blijft muzikaal subjectief en is dat niet echt iets wat je kan meten. Dan kan je ook niet echt zeggen dat iets muzikaler is dan een andere, want het is altijd een ander aspect wat men dan maar muzikaal noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast is het niet verplicht om 6-kantjes te typen waarom iemand iets kut vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite

Ben niet tegen discussies of whatever, maar telkens dezelfde eindeloze discussies... Smaken verschillen, prima. Maar goed ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind BanHu ook muzikaal en beter wat Rebelion maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die Beastie Boys vocal erin komt klinkt het echt een partij uit de maat :lol:
Verder wel dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik vind BanHu ook muzikaal en beter wat Rebelion maakt.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is toch wel heel erg vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een energie in deze plaat, fucking dik! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Aan de andere kant is Ophidian dan enorm muzikaal maar die stopt ook geen verhaal in zijn platen, als je goed zoekt zal je er zelf wel een vinden vast.

Daar ben ik het dus echt totaal mee oneens. Heel slecht voorbeeld ook naar mijn idee, van alle producers die je had kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
Aan de andere kant is Ophidian dan enorm muzikaal maar die stopt ook geen verhaal in zijn platen, als je goed zoekt zal je er zelf wel een vinden vast.

Daar ben ik het dus echt totaal mee oneens. Heel slecht voorbeeld ook naar mijn idee, van alle producers die je had kunnen noemen.


Vertel, wat voor verhaal zit er in Ophidian - Insects, in Butterfly VIP, in Creating The Future, End The Earth, Angel, Love Is Digital, Strychnine, Hammerhead, Corenival, Qotile en zo veel meer.

Het is een geniale composer en maakt geweldige en gevarieerde stukken muziek en blijft mijn inziens de beste producer in de hard dance scene, maar verhaal? Nee. Alleen wat je zelf graag wilt zien. Een gedachte of thema kan je zien, maar een verhaal niet. Zo heeft Ophidian over zijn 3 albums ook geen verhaal verteld.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle